عمو پورنگ | ازدواج عمو پورنگ | عمو پورنگ و مادرش

ببینید | عمو پورنگ خواننده شد | رقص و خوانندگی عمو پورنگ به هندی سوژه شد

ببینید | عمو پورنگ خواننده شد | رقص و خوانندگی عمو پورنگ به هندی سوژه شد
کدخبر : 556118

به تازگی ویدئوی جالبی از خوانندگی داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک که با عنوان عمو پورنگ شناخته می‌شود، منتشر شده است.

داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور متولد ۱۳۱۵ در گیلان و پدرش آذری است. عموپورنگ در ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

 به تازگی ویدئوی جالبی از خوانندگی داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک که با عنوان عمو پورنگ شناخته می‌شود، منتشر شده است. در ادامه می توانید این فیلم را ببینید:

بیوگرافی داریوش فرضیایی عمو پورنگ

نام :داریوش

نام خانوادگی :فرضیایی

تاریخ تولد :1352/5/1

محل تولد :تهران

تحصیلات :کارشناسی گرافیک

تاهل :مجرد

زندگینامه عمو پورنگ

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عمو پورنگفعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز 1394 ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه5 تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت 1500 متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در 90 قسمت 45 الی 60 دقیقه ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

گفتنی است که ایشان در سال 94 سابقه اجرای 2 برنامه را دارد.همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین های سال 94 در ویژه برنامه نوروز 95 پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال 94 در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان منتخب شد.

عمو پورنگ  برنامه های تلویزیونی عمو پورنگ

   ما و شما                     1374

    تورنگ و پورنگ               1378

    کودک و نوجوان             1381

    ویژه ماه رمضان             1381

    شبکه بی طرف             1383

    یکی و تکی                  1384

    باز باران با طراوت           1385

    شبکه عمو پورنگ           1387

    مدرسه عمو پورنگ         1388

    بوستان دوستان پورنگ   1389

    هزار و شصت و شونزده  1391

    کتابخانه عمو پورنگ        1392

    عیدانه 94 عمو پورنگ      1394

    محله گل و بلبل              1394

    عیدانه 95 عموپورنگ       1395

عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی 

سفر بی خطر (1386–1387)

شبکه کودک عموپورنگ (1390)

عمو پورنگ رکورد ۳۶ میلیون بازدید در سال ۱۴۰۰ برای کلبه عمو پورنگ

وی ادامه داد: علت دعوت از عوامل کلبه عمو پورنگ این است که با رکوردی خاص مواجهیم که طی این دهه بی سابقه است. این مجموعه در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در اینترنت است و «کلبه عموپورنگ» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توانسته است به رکورد ۳۶ میلیون بازدید تاکنون دست یابد.

مدیرعامل تلوبیون درباره آمار این مجموعه نمایشی به صورت جزئی‌تر اظهار کرد: هر لحظه از شبانه روز ۹۲ کودک در تلوبیون برنامه را می‌بینند و به صورت هفتگی یک میلیون بازدید از برنامه وجود دارد.

در این مراسم همچنین به آماری از فصل‌های قبلی برنامه‌های تیم عمو پورنگ از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ اشاره شد که بیش از ۷۱ میلیون بوده است.

وی با اشاره به زمان‌های پخش فوتبال که نمودار استفاده کاربران از تلوبیون بالاست عنوان کرد: عموپورنگ برنامه اش مثل فوتبال است و با قله‌ای از مخاطب مواجهیم.

خورشیدی همچنین در پاسخ به سوالی درباره قطعی تلوبیون در زمان پخش فوتبال، آن را به مسائل زیرساختی نسبت داد و بیان کرد که سعی ما این است که فضا و بستر را ارتقا دهیم.

در ادامه این مراسم از مسلم آقاجانزاده تهیه کننده «کلبه عموپورنگ» دعوت شد تا درباره این میزان از بازدید سخن بگوید. آقاجانزاده با تشکر از تلوبیون و اعلام این آمار بیان کرد: آمار این میزان بیننده را هم می‌توانیم برای مردم و هم مدیران اعلام کنیم.

وی با تشکر از همه عوامل «کلبه عمو پورنگ» یادآور شد: ما با همکاری و جلسات متعدد تلاش کردیم این رکورد رخ دهد و ثبت شود.

منبع: اینستاگرام عمو پورنگ

ببینید | عمو پورنگ خواننده شد | رقص و خوانندگی عمو پورنگ به هندی سوژه شد​

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: