نیوشا ضیغمی | دختر نیوشا ضیغمی | همسر نیوشا ضیغمی

مانتو چند صد میلیونی و جنجالی نیوشا ضیغمی سوژه شد | شغل آبرومند همسر نیوشا ضیغمی چیست؟

مانتو چند صد میلیونی و جنجالی نیوشا ضیغمی سوژه شد | شغل آبرومند همسر نیوشا ضیغمی چیست؟
کدخبر : 556136

آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی، یکی از تاجران به نام در صنعت نقره است که در اصفهان کار خود را شروع و در حال حاضر در سایر شهر ها نیز شعبه دارد.

نیوشا ضیغمی متولد تیرماه 1359 در تهران است. نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. نیوشا ضیغمی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام لنا است. 

نیوشا ضیغمی

 آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی، یکی از تاجران به نام در صنعت نقره است که در اصفهان کار خود را شروع و در حال حاضر در سایر شهر ها نیز شعبه دارد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغم بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشورمان برای اولین بار عکسی زیبا از خود با دخترش لنا در کنار مزار پدرش منتشر کرد. و نوشت:

پدرم،

عزیزم،

 پنج سال از سفر زودهنگامت

گذشت 

و من همچنان هر بار ناباورانه تر از قبل به سنگ مزارت مینگرم و از خدا میپرسم ، چرا؟؟؟

امروز  که برای اولین بار لنا تو‌ را بابایی صدا کرد دلم صد پاره شد ،

طنین صدایت که در دیدارهای آخرمان گفتی که کاش زنده باشی و‌نوه ات را در آغوش بگیری 

هزار بار در گوشم پیچید،

بی شک تو یکی از مهربان ترین پدربزرگهای دنیا میشدی اگر نرفته بودی

و من چقدر بد اقبال بودم که باید تمام عمر با حسرت دیدار دوباره ات سر کنم

تنها دلخوشی ام  فرزندان فرهیخته ایست که برای ابن سرزمین تربیت کردی که بی شک گرانبهاترین یادگارهای تو هستند

دوستت دارم و تا همیشه جای خالی ات به عمق عمیق ترین اقیانوسها در وجودم خواهد بود

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نام: نیوشا

نام خانوادگی: ضیغمی

تاریخ تولد: 18 تیر 1359

همسر: آرش پولادخان

فرزندان: یک دختر به نام لنا

سالهای فعالیت: از 1382 تاکنون

تحصیلات: لیسانس روانشناسی کودک

نیوشا ضیغمی

زندگینامه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

ناصر ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

او می‌گوید با مخالفت والدین وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

نیوشا ضیغمی

شروع بازیگری نیوشا ضیغمی

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی

طرفداری که به همسر بدل شد

نیوشا ضیغمی : در مورد نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج مان بارها در نشریات مختلفی توضیح داده ایم اما نمی دانم چرا هر بار که مصاحبه ای داریم دوباره از ما می خواهند که توضیحاتی را در این باره ارائه دهیم. در هر حال حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً‌به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

پول، شرط خوشبختی نیست

نیوشا ضیغمی: هر کس برای ازدواج شرط و شروط خودش را دارد و براساس دیدگاهی که دارد نسبت به افرادی که با آنها در ارتباط است معاشرت می کند و در نهایت آن فردی که از فیلترهای ذهنیش عبور می کند را انتخاب می کند. آرش تقریباً بیشتر ملاک هایی که من برای همسر آینده ام داشتم را دارا بود و برخلاف شایعاتی که در مورد ما وجود داشت،‌ تنها چیزی که در انتخاب او برای من بی اهمیت بود مسائل مالی بود چرا که مطمئن بودم پول بعد از گذشت مدتی جذابیت هایش را از دست می دهد و شما فردی را می خواهید که در کنار او احساس آرامش و امنیت کنید. به همین خاطر ما حتی برای مراسم ازدواج مان درگیر هزینه های آنچنانی نشدیم.

آرش پولادخان: جای تاسف دارد که بعضی از افراد بی آنکه شناختی درستی نسبت به اتفاقات داشته باشند آن را مورد قضاوت قرار دهند. نیوشا اصلاً‌ فرد مادی نیست. وقتی از او خواستم میزان مهریه اش را تعیین کند او تنها یک سکه را انتخاب کرد در حالی که به لحاظ ذهنی من آمادگی داشتم که او رقم بالاتری را بگوید اما او در کمال تعجب تنها به رسم ادای سنت به یک سکه اکتفا کرد. چون بر این باور بود که خوشبختی هیچ زنی را میزان مهریه اش تعیین نمی کند، چون اگر این طور بود ما تا این حد شاهد افزایش میزان جدایی نبودیم.

نیوشا ضیغمی

فرزند نیوشا ضیغمی

فرزند نیوشا ضیغمی در خرداد ماه ۹۷ به دنیا آمد . اسم دختر نیوشا ضیغمی لنا است . او اولین فرزندش را در سن ۳۸ سالگی به دنیا اورد . پزشک ایشان سرکار خانم دکتر حاجیان است که نیوشا ضیغمی بارهادر اینستاگرام خود از او تشکر کرده است .نیوشا درباره دکتر حاجیان در اینستاگرامش نوشت :

بسیاری خانمهای موفق در جامعه ما هستند که باید به بودن هر کدومشون افتخار کرد خانم دکتر حاجیان ;دوست عزیز و مهربانم یکی از اون بانوانیه که به بودنش افتخار میکنم و براش آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

مانتو چند صد میلیونی و جنجالی نیوشا ضیغمی سوژه شد | شغل آبرومند همسر نیوشا ضیغمی چیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    واقعا تو این شرایط بد اقتصادی مامتوی چند صد میلیونی پوشیدن هر کسی نه تنها دلیل بر پولدار بودنش نیست دلیل بیشعوری و کمبودشه

  • م ش

    این بازیگران عوض اینکه الگوی جامعه ومردم باشند همش با آرایش غلیظ وبا به رخ کشیدن ثروت ولباسشان درد ملت را بیشتر میکنند یا به خارج رفتنشان را به رخ ملت میکشند اخه بیکاری چقدر خرج ارایش وگردش وتفریحت مکنی تو باید کاری کنی که مردم ازتو یاد بگیرند خوب بودن را به جای خرجهای اضافیتان یه کمی به فکر اینهم باشید که یک روزی هر کس به سزای اعمالش خواهدرسید نه تنها شما بلکه کسانی که دارند ولی فقط به فکر خودشان وبچه های خودشان هستتد ودیگران نه بالاخره روزی تاوان عملشان را خواهند دید که دراین مملکت یکی انقدر حقوق میگیرد که اضافه است یکی هم که بازنشسته است با 3و500 محتاج این وآن است این از جامعه ومملکت اسلامی وکارگزارانش بعید است خدا جواب همه این مسئولینی که باعث وبانی این هستند که فقط ندارها زیر پا له شوند را بدهد

    • نگار

      آخه به تو چه که نظر میدی بذار عقده‌ای درونشون رو خالی کنند بد بخت ها.

    • ناشناس

      والا بخدا همین مانتو رو بتول خانم ک ما بهشون میگیم خاله بتی از ولیعصر خریده ۶۰۰۰۰۰تومن .. چندصد میلیونی زر اومدی اسکل
      انشاله ب روزی میافتن ک پرویز پرستویی براشون دنبال خیر میگرده ک گوشه خیابون نمونن. الهی امین

  • م ش

    به ما چه خانم های بازیگر هر چه داری یا نداری

    • ناشناس

      پولدارین دزوی میکنیدک پولدارین و گرنه ادم کارگروساده کجاش پولداریکی باپارتی میره سرکارماه ۱۰۰میلیون حقوق داره بعدیکی فوق لیسانس داره میره بنایی خداشمارولعنت کنه ازشمانگذره حق تمام مردم میخورین ومیاین جلوتلویزیون زرمیزنیدوپولاتون وب رخ مردم میکشین واقعاخدایی نیست وگرن شمااشغالااینجوری برخوردنمیکردین بجامانتوچندصدمیلیونی بروچندتاعروس ودامادوجهازبده

  • اصغر

    برای چه اینجور اخبار را پخش میکنید آیا این یک فخر فروشی و زندگی تجملاتی را ترویج نمیکند؟ متاسفم برای این سلبریتی ها که در این اوضاع اقتصادی تجملات خودشان را به نمایش میگذارند در حالی که میلیونها ایرانی واقعا گرسنه هستند و تعداد زیادی شبها گرسنه سر بر بالین میگذارند و این افراد اینگونه خودنمایی میکنند

  • محمد

    من واقعا از بازخورد کردم متعجب میشم که نوشتند چرا استصوابی خرج های اضافی می‌کند وقتی خیلی ها فقیر هستند، من نمیدونم مگه فقر مردم به این مربوط میشه، داره و خارج میکنه، پ‌ن؛ البته که در نحوه بازیگر شدنش دروغی نوشته شده، ایشان در ابتدا با عوامل سینما آشنا شد و از آنجا که رشته تحصیلی ایشون هیچ ربطی به سینما وتلویزیون به سینما و تلویزیون نداشت، بهمین دلیل برای جلوگیری از انتقادهای مربوطه بهش گفتند که برو فلان موسسه آزاد و مدرک گذروندن دوره بازیگری را بگیر تا حرف و حدیثی پیش نیاید، وگرنه اینهمه فارغ التحصیل هم از این موسسه های آزاد بازیگری و همچنین دانشگاه های آزاد و مهمتر از همه دانشگاه های سراسری داریم و هیچ کدوم نمی‌توانند وارد این عرصه شوند، پس صرع بیقین شما به نحوی دیگر راه یافتید که اکنون بسیاری از بازیگران زن سینما علیه ش بپا خواستند و جنبشی ایجاد کردند

  • سیدوحید سجادی

    واقعاوجای تاسف داره در شرایطی که اکثر هموطنان در تهیه نان خالی عاجزند وتا کمر درسطل زباله آویزان میشن و امروز فیلمی دیدم که هموطنی می گفت بیشتراز ده ساله که مزه گوشت قرمز رو ندیدن.این کارها وجهه انسانی ندارد..هنرمند نیستن..

  • ناشناس

    خحالت تمیکشی توواین وصع اقتصادی مردم ک روز ب روز خراب میشه مانتو چتد صد میلیونیتو ب رخ مردم میکشین بابا تازه ب دورانی هم اندازه داره برو بپوش ولی خودتو کم مسخره مردم کن همش با عمل و پول ادم شدین بخدا

  • عبدالوحاب

    خانوم ضیغ می،،کمی برای مردم شلغمی دعا عنایت بفرما،

  • بی نام

    شغل شریفی داره حتما دزده

  • ناشناس

    چندخواهی پیرهن ازبهرتن.. 🌹 🌹 تن رهاکن تانخواهی پیرهن این بدن را خت عریانی بپوش🙏🙏مرده ات راعارآیدازکفن. 🌹

  • ناشناس

    کاش بود قشنگ خدایی بودن هر دفعه هزار کیلو آرایش میمالن ب خودشون با هزار تا فیلتر بابا بس کنید بدون آرایش ما شمارو دیدیم چی رو میخاید ثابت کنید خسته نشدید هر روز با صد تا عمل.

  • ناشناس

    چقدر حقیر و کوچکه روح بعضی ها . یکی اونایی که به داشته هاشون فخر میفروشن یکی اونایی که حسرت داشته های دیگران رو می خورن . عاقبت همه نهایتا سه متر پارچه کفنی میباشد .

  • ناشناس

    نیوشا ضیغمی صورت پلاستیکی خرطوم دماغ و کیف دم

  • ناشناس

    خانم ضیغمی شما که مهریه ازدواجت یک سکه بوده و گفتی پول خوشبختی نمیاره اما مانتو چند صد میلیونی برات خوشبختی میاره ؟؟؟؟

  • شیوا

    شعور که ندارن ی مش به اصطلاح سلبریتی ...ی جا دلم خواست اینا با مردم همدردی و همدلی صمیمانه نه زبونی بکنن ...آخه آدم تازه به دوران رسیده رد نیست آدم در این شرایط وخیم اقتصادی ی کمم به فکر هموطن خودش باشه ...وااای به روزی که گدا معتبر شود

  • رضا

    خانم میلیاردر.چون ثروت بی انتهایی داری میگی پول خوشبختی نمیاره.کاش مستاجرتو یه خونه ۵۰متری پایین شهربودی که حتی وسیله خونه ات همه پوسیده باشه حتی نتچنی پول آب برق خونت روبدی حتی نتونی شکم بچهات روسیرکنی حتی نتونی دندان پوسیده وخراب بچهات روببری درست کنی وبچهات جلوی چشمات درد بکشه .چون پول نداری.حتی یادت نیادکی وچ سالی آجیل وگوشت قرمز یا ماهی برای جگرگوشهات خریدی .حتی ازدرد بمیری ولی پول ندارشته باشی بری دکتر وهرشب تاصبح از درد داد بزنی .خانم صیغمی بازم براتون بگم یافهمیدی چون تو پول داری میگی پول خوشبختی نمیاره توحتی نمیتونی یک هفته بجای فقرازندگی کنی چون تحملشونداری تو داری مامتو چندصدمیلیونی میپوشی ولی من حتی برای ده میلیون برم وام بگیرم ک ب زخمهام بزنم .پس در گاله روببند

  • محمود

    بهش بگویید اینقدر بزک نکند دیری نمی‌پاید که گرد پیری بر صورتت خواهد نشست و ۲۰ سال دیگر کسی تو را نخواد شناخت هر روز بربدن انسان اثر ش دارد چه بخواهیم و چه نخواهیم

  • ایرانی

    شماها چقدر بی شعور ونفهم هستین که آدمهای بی شعور تر از
    خودتون و دارین تبلیغ میکنید کسی که بقول شما مانتو چند صد
    میلیونی میپوشه مثل شما الاغ تشریف دارن که به یه مانتو این
    همه پول میده.

  • مریم

  • علی کاوسی

    به شما چه ربطی داره که کی چی میپوشه ..به شما چه ربطی داره که کی چکاره هست ..چرا دست برنمیدارید از اینهمه مزخرف گویی چرا راجع به بدبختی مردم قلم نمیزنید ؟؟؟؟یعنی خاک برسرتون با این قلمتون چرا نمیرید گم شید

  • ناشناس

    مگه اینها خدارو هم میشناسن؟! که کار خیر ویا چشم وهمچشمی هارو کنار بذارن؟! اگه کار خوبی هم برای نیازمندی انجام بدن ایقدر توی رسانه و رساله وبوق وکرنا میکنن که آدم منزجر میشه که کاش کمکم نمیکرد.... البته بلا نسبت خیلی هاشون.

  • ریحانه بهشت

    چقدر بیشعور هستند کارشون شده فقط عکس و خودنمایی

  • ناشناس

    وقتی همه بادو متر پارچه سفید میریم زیر خاک دیگه فخر فروشی لازم نیست که اه مردم ندار را دنبالت کنی وهستند کسانی که رویشان لباسی نیست وهستند لباسی که در داخلشان ادمی نیست لباس گران قیمت خودنمایی کردن است وزجر به هم نوعیانش که ندارند وسبب فساد میشه انی که مانتو چند ملیونی پوشیده وپز میده وخودپسندی میکنه

  • ثمین

    اینا چرا دارن تبلیغ ضیغمی رو میکنن
    الان بانوی فرهیخته رو به نیوشا ضیغمی گفت!؟
    یه روز یکی رو از ریشه میزنن
    فردا یکی دیگه رو میکنن بانوی فرهیخته،
    اگه کسی متوجه شد بگه منم بدونم قضیه چیه

  • ناشناس

    ان شا الله موفق باشید و خرسند

  • فرهاد

    اره راست میگه مادی نیست خانم ضعیفی اینقدر عقده داره پولی که داده مانتو رو میره خبرنگار خودش میاره که شایعه بشه و همه بفمن دوم این خانم اگه به رغتارش نگاه کنی حرف زدنش مشخصه کم هوش و عقب افتاده هست عقل یه بچه 12سال رو داره

  • امیر علی

    این جور ادما دوران مجردیشون با لاس زدن کف خیابون با این و اون ب مکافات و قرض و قسط ی دماغ خرطومیشونو کوچیک میکنم بعد ادا تنگ ها رو در میارن تا بعد خدا میزنه پس کله یکی بیاد بگیرشون حالا یادش رفته این خانوم اول دماغ بوده بعد دست و پا دراورده اخی طفلکی همه ریدن بهش با قیف روسی دیگه قیافه نگیری اسکول دماخخخخخخ

  • Ali

    اینهایی ک فخر فروشی میکنن ایشالله بخورن زمین