قیمت پراید | افزایش قیمت پراید

یکه تازی قیمت پراید در بازار | قیمت پراید سر به فلک کشید

یکه تازی قیمت پراید در بازار | قیمت پراید سر به فلک کشید
کدخبر : 556197

قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش امروز ۱۸۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ با دو میلیون تومان افزایش قیمت امروز ۱۸۱ میلیون تومان بود.

قیمت پراید رکورد زد. قیمت پراید نسبت به روز گذشته کاهش قیمت نداشت و در ۲۰۵ میلیون تومان ماند. قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش امروز ۱۸۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ با دو میلیون تومان افزایش قیمت امروز ۱۸۱ میلیون تومان بود. 

قیمت پراید

قیمت جدید پراید

قیمت پراید ۱۱۱ امروز یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 نسبت به روز گذشته کاهش قیمت نداشت و در 205 میلیون تومان ماند. قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش امروز ۱۸۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ با دو میلیون تومان افزایش قیمت امروز ۱۸۱ میلیون تومان بود. تیبا یک میلیون تومان ارزانتر از دیروز بود و ۱۸۹ میلیون تومان به فروش رسید. تیبا دو امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱۹۵ میلیون تومان رسید. اما تیبا دو پلاس امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۲۱۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس هم با همین نرخ افزایش امروز ۱۸۰ میلیون تومان بود. ساینا هم امروز نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۱۹۵ میلیون تومان به فروش رسید. پراید ۱۵۱ تنها محصول سایپا بود که امروز افزایشی یک میلیون تومانی داشت و ۱۷۶ میلیون تومان به فروش رسید.

یکه تازی قیمت پراید در بازار | قیمت پراید سر به فلک کشید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: