قیمت پراید

قیمت پراید ارزان شد؟ | روند نزولی قیمت پراید همه را شوکه کرد

قیمت پراید ارزان شد؟ | روند نزولی قیمت پراید همه را شوکه کرد
کدخبر : 556475

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس هم با همین نرخ افزایش امروز ۱۸۰ میلیون تومان بود.

قیمت پراید ثبات ندارد و در حال افزایش است. قیمت پراید با جهش میلیونی افزایش پیدا می کند و دیگر به قیمت قبل بر نمی گردد.  قیمت پراید در حالی بالا است که این خودرو کیفیت در خور قیمتش را ندارد. این نظر تمامی خریداران پراید است. دولت در پی تدابیر مناسب برای مهار قیمت پراید است و پیشنهاد واردات خودرو را مطرح کرده است. 

قیمت پراید ۱۱۱ امروز جمعه 23 اردیبهشت 1401 نسبت به روز گذشته کاهش قیمت پراید نداشت و در 205 میلیون تومان ماند.  قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش امروز ۱۸۰ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۵۱ با دو میلیون تومان افزایش قیمت پراید امروز ۱۸۱ میلیون تومان بود. تیبا یک میلیون تومان ارزانتر از دیروز بود و ۱۸۹ میلیون تومان به فروش رسید. تیبا دو امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱۹۵ میلیون تومان رسید. اما تیبا دو پلاس امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۲۱۰ میلیون تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • محمد

    زارت

  • ناشناس

    والله بخداماکشورخودرادوست داریم توروبقرآن جوانهابیکارهستن نمیتوانندازدواج کنندیابچه داربشن توروبخداتمام کالاها مسکن مصالح ساختمان خوراک وپوشاک راقیمت هاشون راچنددرصرکاهش بدیدمردم درتوان ندارن بخرن