ساعد سهیلی | ساعد سهیلی و هامون | ساعد سهیلی و گلوریا هاردی | گلوریا هاردی و هامون

تصویر باورنکردنی از چهره شکسته همسر ساعد سهیلی سوژه شد | گلوریا هاردی ۲۰ سال پیر شد

تصویر باورنکردنی از چهره شکسته همسر ساعد سهیلی سوژه شد | گلوریا هاردی 20 سال پیر شد
کدخبر : 556604

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی بازیگر 41 ساله دورگه فرانسوی و ایرانی از چند سال پیش در زمینه بازیگری فعالیت داشت و حالا تصاویر جدیدی از او منتشر شده است.

یکی از جوان های آتیه دار در سینما ساعد سهیلی است. ساعد سهیلی بازیگر کم حاشیه ای است و کار خود را در حال حاضر در سینما ادامه می دهد. ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. طبق تاریخ منتشر شده در صفحهٔ خواهر ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی در شهریورماه ۱۳۹۳ با هم ازدواج کردند. ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی تصویری جدید از خود در کنار پسرشان در برند تبلیغاتی منتشر کردند.

تصویر شک برانگیز از چهره شکسته همسر ساعد سهیلی سوژه شد

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی بازیگر 41 ساله دورگه فرانسوی و ایرانی از چند سال پیش در زمینه بازیگری فعالیت داشت و حالا تصاویر جدیدی از او منتشر شده است.

ساعد سهیلی

بیوگرافی ساعد سهیلی بازیگر سینما

نام:ساعد

نام خانوادگی:سهیلی

تاریخ تولد:30 بهمن1366

محل تولد:مشهد

والدین:سعید سهیلی

زمینه فعالیت:بازیگری

سال های فعالیت:1380تا اکنون

همسر:گلوریا هاردی

ساعد سهیلی

زندگی شخصی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

ساعد سهیلی

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. گلوریا هاردی یک رگ فرانسوی دارد و در سریال کیمیا نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ساعد سهیلیهمسر ساعد سهیلی

گلوریا هاردی بازیگر خارجی ( فرانسوی ) سریال کیمیا همسر ساعد سهیلی است.گلوریا هاردی ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند.

زیر سایه پدر با بازی ساعد سهیلی

از بچگی، سر تمرین تئاترهای پدرم در مشهد می رفتم و همیشه هم افتخار می کردم که کارهای موفقی می ساخت پدرم قهرمان من بوده و هست به هر شکلی دوست دارم زیر سایه اش باشم.

تجربه با کارگردان های دیگر

در سال 1389 به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست بازیگری فیلم بهروز شعیبی و جواد عزتی بنام تلوزیونی میان ماندن و رفتن حاضر شد و توانست در این فیلم بازی کند.

ساعد سهیلیمشهور شدن ساعد سهیلی

ساعد سهیلی در چهارمین تجربه اش با فیلم گشت ارشاد پدرش در سال 1390 به شهرت رسید، و رفته رفته با حضور در فیلم های کلاشینکف، 50 کیلو آلبالو و … این شهرت بیشتر و بیشتر شد.

ساعد سهیلی

فیلم سینمایی های ساعد سهیلی

لاتاری (1396)

اتاق تاریک (1396)

ماهورا (1395)

گشت ارشاد 2 (1395)

50 کیلو آلبالو (1394)

مالاریا (1394)

پل خواب (1394)

رخ دیوانه (1393)

کلاشینکف (1393)

چند متر مکعب عشق (1392)

متروپل مسعود کیمیایی (1392)

پات امیر توده روستا (1392)

او خوب سنگ می زند هادی محقق (1391)

همه چیز برای فروش امیر ثقفی (1391)

بشارت به یک شهروند هزاره سوم (1391)

گشت ارشاد (1390)

تلوزیونی میان ماندن و رفتن (1389)

یک خیانت منصفانه (1388)

چارچنگولی (1387)

شب برهنه (1380)

نمایش خانگی

نهنگ آبی (1397)

ساعد سهیلیجوایز و افتخارات ساعد سهیلی

1 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر گشت 2 (1395)

2 برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره بین المللی فیلم رَباط "مراکش" چند متر مکعب عشق (1394)

3 برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما چند متر مکعب عشق (1394)

4 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر رخ دیوانه (1393)

5 نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر گشت ارشاد (1390)

6 برنده تندیس بهترین بازیگری مرد در بخش فیلم های ویدئویی از جشنواره بین المللی فیلم کیش میان ماندن و رفتن (1390)

گفتگو با ساعد سهیلی و همسرش

تو با بازی در فیلم های پدرت شناخته شدی، اما از جایی به بعد تلاش خوبی کردی که هویت مستقلی برای خودت دست و پا کنی. به نظر می آید بیرون آمدن از سایه نام پدر مشهور کار سختی باشد که تجربه اش کردی، درست است؟

من به پدرم افتخار می کنم و تلاش نمی کنم از زیر سایه اش بیرون بیایم، ولی همیشه سعی کردم جدی گرفته شوم. اما ممکن است گاهی حرف هایی مثل این که هرچقدر هم تلاش کنی باز پسر فلانی هستی، تمرکز مرا به هم می زند، اما سعی می کنم خودم را جمع و جور کنم و بیشتر به فکر کارم باشم.

به هرحال فرزندان سینماگران مشهور که وارد سینما می شوند، همیشه با این اتهام روبه رو هستند که با پارتی و به واسطه شغل والدینشان به سینما آمده اند. فکر می کنی این طرز ورود برای همه مجاز باشد؟ آیا واقعا همه بازیگرانی که با این روش آمده اند، مستعد هستند؟

خیلی ها آمدند که اولین فیلمشان، آخرین فیلمشان هم شد و رفتند. حتی خیلی ها هم پافشاری کردند بمانند، اما مردم از بس قبولشان نکردند دیگر آبرو برایشان نماند. بالاخره اول و آخر و تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند که چه کسی بماند و چه کسی برود. مهم ادامه کار و ماندگاری بازیگر است که به خودش و مردم بستگی دارد.

مصاحبه جدید با ساعد سهیلی

ساعد سهیلی درباره ماجرایی که قبل از بازیگر شدن برایش رخ داده بود گفت: زباله‌ها را وسط بیابان آتش زدم، نمی‌دانستم که در زباله مواد منفجره قرار دارد. من سوختم. ساعد سهیلی در رابطه با راهی که برای بازیگر شدن طی کرده است، اظهار کرد: از زمان کودکی عاشق بازیگری و برای تست دادن به دفتر‌های مختلف سینمایی مراجعه می‌کردم، اما به من اعتماد نمی‌کردند و معمولا نقش‌های خیلی کوتاه به من پیشنهاد می‌دادند. این روند تا سال ۱۳۸۷ ادامه پیدا کرد و آن زمان باید به سربازی می‌رفتم. برای سربازی به نیشابور اعزام شدم، خدمت را شروع کردم. در آنجا با یک فرد تهرانی آشنا شدم و جای خود را برای سربازی عوض کردم و به تهران رفتم. پس از آن به شهرک سینمایی دفاع مقدس رفتم. مسیر من تا آنجا خیلی دور بود. یعنی باید ۵ صبح از خواب بیدار می‌شدم و چند وسیله نقلیه سوار می‌شدم تا به محل خدمت برسم. روزانه ۶ ساعت در راه بودم و کارم آنجا این بود که گردگیری انجام دهم، چایی بریزم، زباله‌ها را آتش بزنم و سرویس‌های بهداشتی را نظافت کنم.

سهیلی تصریح کرد: زمان‌هایی که پست خود را ترک می‌کردم که فیلمبرداری سکانس فیلم‌های درحال تولید را تماشا کنم، تصور می‌کردم که شاید من می‌توانم بهتر از بازیگران آن فیلم‌ها بازی کنم، اما نمی‌دانستم این حس واقعی است یا نه و به خود مطمئن نبودم. فرمانده نیز برخی اوقات متوجه می‌شد که پست خود را ترک می‌کنم و اضافه خدمت می‌خوردم، اما به کارم ادامه می‌دادم.

وی خاطرنشان کرد: یک روز که باید زباله‌ها را وسط بیابان آتش می‌زدم، به آتش خیره شده بودم، در فکر بودم و نمی‌دانستم که در زباله مواد منفجره قرار دارد. یکدفعه آتش منفجر شد و حس کردم که صورتم سوخته است. به آینه‌ای رسیدم و دیدم صورتم سیاه است و هرچه آب روی صورتم می‌ریختم پاک نمی‌شد. مژه‌ها و ابروهایم نیز کاملا از بین رفته بود. در آن شرایط نگران بودم و با خود می‌گفتم که تنها ابزار بازیگری من می‌تواند صورتم باشد. فرمانده اجازه داد که برای درمان از آنجا خارج شوم، اما هیچ ماشینی آنجا من را سوار نکرد که به بیمارستان بروم و فریاد کشیدم که چرا هیچکس من را نمی‌بیند. بالاخره آن زمان گذشت، صورتم خوب شد و پس از خدمت برای نقش اول یک فیلم انتخاب شدم. گمان می‌کنم که آن روز که با صورت سوخته فریاد زدم خدا صدایم را شنید. برای فیلمی که بازی کردم بهترین بازیگر جشنواره شدم و پس از آن فیلم گشت ارشاد را بازی کردم. سال ۱۳۹۱ به یک جشنواره خانه سینما رفتم و به جایزه گرفتن شهاب حسینی نگاه می‌کردم. من آن زمان به خود گفتم که ۵ سال بعد باید این جایزه را کسب کنم، اما ۲ سال بعد توانستم آن جایزه را کسب کنم و تندیس را مانند شهاب حسینی بوسیدم.

تصویر باورنکردنی از چهره شکسته همسر ساعد سهیلی سوژه شد | گلوریا هاردی ۲۰ سال پیر شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • .

    واقعن ساعد سهیلی یک بازیگر عالی هست من آرزو دارم اون را از نزدیک ببینم و زنش هم قشنگه اما نه به اندازه ساعد سهیلی