تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس چهارشنبه

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت | مدارس روز چهارشنبه تعطیل شد؟

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت | مدارس روز چهارشنبه تعطیل  شد؟
کدخبر : 556753

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه همه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع تعطیل است.

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده در روزهای آتی است. تعطیلی مدارس علاوه بر دانش آموزان برای خانواده های آنان نیز دارای اهمیت زیادی است. احتمال تعطیلی مدارس می رود و در این رابطه سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت خبر داد.

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت 

«عابد ملکی» معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران اظهار داشت: با توجه به ورود توده گرد و غبار و بررسی کارشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلودگی هوا در شرایط ناسالم فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه همه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع تعطیل است.

وی عنوان کرد: در صورت افزایش پیش‌بینی‌نشده آلودگی هوا، تعطیلی دانشگاه ها و ادارات ابتدای صبح فردا به اطلاع  خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: آزمون کارشناسی ارشد طبق برنامه ریزی قبلی در تمامی حوزه ها از جمله مدارس برگزار می‌شود و بانک ها و بورس نیز باز خواهند بود.

به گزارش تسنیم، شاخص آلودگی هوای تهران در زمان تنظیم خبر 137 ناسالم و  در 24 ساعت گذشته 163 ناسالم است و پیش‌بینی‌ها از ادامه وضعیت ناسالم در هوای تهران برای 24 ساعت آینده خبر می‌دهند.

معاون استاندار تهران:به دلیل آلودگی هوا فردا (چهارشنبه) تمامی مدارس استان تهران  در تمامی مقاطع تعطیل است در صورت افزایش آلودگی هوا تعطیلی ادارات و دانشگاه ها در ساعات اولیه صبح اعلام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران : فردا چهارشنبه ؛ آزمون کارشناسی ارشد طبق برنامه ریزی قبلی در تمامی حوزه ها از جمله مدارس برگزار می‌شود و بانک ها و بورس نیز باز خواهند بود.

تعطیلی مدارس در روز سه شنبه

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به علت آلودگی هوا، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران در روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل شد.

وی افزود: این تصمیم بر این اساس اتخاذ شد که شاخص آلودگی هوای تهران ۲۳۸ است.

معاون عمرانی استاندار تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که برخی از مدارس در روز سه شنبه امتحان پایان ترم دارند، تکلیف این امتحانات چیست، گفت: امتحانات پایان ترم و به طور کلی تمام فعالیت‌های مدارس در روز سه شنبه تعطیل است.

غلظت گرد و غبار دشت آزادگان خوزستان، ۴۲ برابر حد مجاز: میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در شوش ۲۰۶۰، حمیدیه ۱۹۱۹، آبادان ۱۲۱۴، شوشتر ۲۷۶، هندیجان ۲۳۷، امیدیه ۲۱۲، بندر امام (ره) ۱۶۸، اهواز ۱۹۵، بهبهان ۱۵۹، ایذه ۱۵۸، ماهشهر ۱۵۶، میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

با توجه به اینکه میزان مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است، غلظت گرد و غبار در دشت آزادگان به بیش از ۴۲ برابر حد مجاز رسیده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در شوش بیش از ۱۳ برابر حد مجاز، حمیدیه بیش از ۱۲ برابر حد مجاز و آبادان بیش از هشت برابر حد مجاز رسیده است.

همچنین سازمان هواشناسی در ادامه از فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه تا جمعه (۳۰ اردیبهشت ماه) با مخاطراتی مانند بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد خبر داد.

منطقه اثر این سامانه دوشنبه شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان، سه‌شنبه استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال خراسان رضوی، پنج‌شنبه شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و جمعه شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان خواهد بود.

تعطیلی مدارس

مدارس روز چهارشنبه تعطیل  شد؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط وجود ریزگردها توصیه می‌شود مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

وی افزود: در زمان آلودگی شیشه‌های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه‌ای تنفسی دارند و نشانه‌های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد با پزشک خود مشورت کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه احتمال سرایت ریزگردها به سایر شهرستان‌های کرمانشاه در ساعات آتی وجود دارد.

تعطیلی مدارس

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در کشورهای عربی و اسلامی

معمولاً بحث در مورد تاریخ و مدت تعطیلات عید سعید فطر در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان آغاز می شود، زیرا خانواده ها در تمام کشورهای عربی و اسلامی شروع به آماده شدن برای این مناسبت ارزشمند می کنند. خرید لباس عید برای کودکان و بزرگسالان، تهیه کیک و شیرینی عید و یا سفر برای گذراندن تعطیلات با دوستان و خانواده در شهرها و یا کشورهای مختلف.

در حال حاضر بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی تعطیلات عید سعید فطر را برای بخش های دولتی و خصوصی اعلام کرده‌اند.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در قطر

شبکه قطری الجزیره گزارش داد که تعطیلات عید سعید فطر سال ۱۴۴۳ هجری قمری / ۲۰۲۲ میلادی در این کشور برای تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی از روز دوشنبه ۲ می ۲۰۲۲ تا چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه خواهد بود.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در مصر

دولت مصر مدت تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در مصر را از روز شنبه ۳۰ آوریل تا پنج شنبه آینده، ۵ می، تعطیل رسمی با حقوق در وزارتخانه ها، ادارات دولتی، نهادهای عمومی، واحدهای اداری محلی و شرکت های بخش عمومی اعلام کرده است.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در عربستان 

وزارت منابع انسانی و توسعه اجتماعی عربستان، تاریخ تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در این کشور را برای بخش‌های خصوصی از پایان روز شنبه ۳۰ آوریل تا پنجشنبه ۵ می اعلام کرد.

در مورد بخش دولتی، تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در عربستان سعودی برای کارمندان دولت با پایان روز کاری ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ ( ۲۵ رمضان) آغاز شده و در ۶ مه آینده (۵ شوال) به پایان می رسد.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در امارات متحده عربی

اداره فدرال منابع انسانی دولتی امارات تصمیم گرفت تعطیلات عید فطر امسال را از روز شنبه ۲۹ رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری آغاز کند و تا سوم شوال ۱۴۴۳ هجری قمری ادامه دهد؛ یعنی تعطیلات در امارات از ۳۰ آوریل تا ۴ می ۲۰۲۲ است.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در کویت

کمیسیون خدمات مدنی کویت اعلام کرد که تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ از یکشنبه اول ماه می آغاز می شود و تا پنجشنبه ۵ می ادامه دارد و شروع روز کاری از روز یکشنبه ۸ می خواهد بود.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در عمان

وزارت خدمات مدنی عمان اعلام کرد که تاریخ عید فطر ۲۰۲۲ برای کارمندان بخش دولتی و خصوصی از روز دوشنبه ۲ می ۲۰۲۲ آغاز و در روز پنجشنبه ۵ می پایان می یابد.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در عراق

تعطیلات عید سعید فطر سال ۲۰۲۲ در عراق ویژه کارکنان بخش دولتی و خصوصی از روز یکشنبه ماه مصادف با ۳۰ رمضان سال ۱۴۴۳ هجری قمری آغاز و تا روز پنجشنبه آینده ادامه خواهد داشت.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در بحرین

منابع رسانه‌ای بحرین اعلام کردند که تعطیلات عید سعید فطر در این کشور از روز دوشنبه هفته جاری لغایت روز چهارشنبه به مدت ۳ روز متوالی است و پس از آن ساعت کاری رسمی در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی و بانک‌ها به حالت قبل بر می‌گردد.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در یمن

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در یمن از روز دوشنبه ۲ می آغاز می شود و تا چهارشنبه ۴ می ادامه دارد و به گفته برخی منابع رسانه‌ای یمنی، این امر در بخش دولتی و خصوصی اعمال می شود. روز یکشنبه مصادف با اول می هم روز کارگر است که در یمن تعطیل رسمی محسوب می‌شود.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در اردن

منابع رسانه‌ای اردن اعلام کردند که تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در اردن از روز یکشنبه اول ماه می مصادف با تعطیلات روز کارگر آغاز می‌شود. تعطیلات عید سعید فطر در اردن تا چهارشنبه ادامه دارد.

تعطیلات عید فطر ۲۰۲۲ در فلسطین

تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعطیلات عید سعید فطر ۲۰۲۲ از صبح روز یکشنبه آغاز و تا عصر روز چهارشنبه خواهد داشت.

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت | مدارس روز چهارشنبه تعطیل  شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: