قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چند؟

آخرین تغییرات قیمت پراید | قیمت پراید در برابر واردات خودرو زانو زد

آخرین تغییرات قیمت پراید | قیمت پراید در برابر واردات خودرو زانو زد
کدخبر : 556972

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها از آخرین روز هفته گذشته تا امروز در بازار است؛ خودرو پراید ۱۱۱ از ۲۰۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است

قیمت پراید بعد از مدتی با کاهش روبرو شد. قیمت پراید از مرز 208 میلیون هم گذشت اما با واردات خودرو به قیمت قبل خود در حال بازگشت است. قیمت پراید هنوز به زیر 200 میلیون تومان نرسیده است و منتظر واکنش در باز خودرو است.. در ادامه خبر قیمت پراید در معاملات امروز و سایر خودرو ها را می توانید مشاهده کنید.

قیمت پراید

قیمت جدید پراید در ۱ خرداد

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها از آخرین روز هفته گذشته تا امروز در بازار است؛ خودرو پراید ۱۱۱ از ۲۰۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز امروز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و قیمت آن نیز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۱۳ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز از ۳۵۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: