مدافع حرم | ترور | ترور مدافع حرم

اولین تصویر از مدافع حرم ترورشده | مدافع حرم ترور شده خیابان مجاهدین اسلام کیست؟ | اطلاعیه سپاه درباره به شهادت رسیدن پاسدار مدافع حرم

اولین تصویر از مدافع حرم ترورشده | مدافع حرم ترور شده خیابان مجاهدین اسلام کیست؟ | اطلاعیه سپاه درباره به شهادت رسیدن پاسدار مدافع حرم
کدخبر : 557021

حوالی ساعت 16 امروز پاسدار حسن صیاد خدایاری از دافعان حرم در کوچه های فرعی خیابان مدافعین اسلام تهران به دست دو نفر موتور سوار با شلیک 5 گلوله ترور شد و به شهادت رسید.

ترور مدافع حرم در خیابان مجاهدین اسلام تهران بود. در ترور ناجوانمردانه مدافع حرم به شهادت رسید. در ترور مدافع حرم ۲ نفر مشارکت داشتند. در ترور مدافع حرم از اسلحه استفاده شده بود که حوالی ساعت ۱۶ امروز مدافع حرم با ضرب ۵ گلوله به شهادت رسید.

مدافع حرم

ترور خونین مدافعان حرم در خیابان مجاهدین اسلام تهران

حوالی ساعت 16 امروز پاسدار حسن صیاد خدایاری از مدافعان حرم در کوچه های فرعی خیابان مدافعین اسلام تهران به دست دو نفر موتور سوار با شلیک 5 گلوله ترور شد و به شهادت رسید.

این ترور در نزدیک منزل این شهید و در هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.

ضاربین تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند.

اولین تصویر از مدافع حرم ترورشده

مدافع حرم

شهید حسن صیاد خدایاری پس از سالها مجاهدت امروز در مقابل منزلش ترور شد و مظلومانه به شهادت رسید

وی در حالی ترور شد که در داخل با ماشین خود (پراید سفید) در مقابل منزل مسکونی‌اش قرار داشت.

همسر وی اولین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبرو شد

امیر امیدنژاد، فعال رسانه ای اصولگرا از شهادت سردار شکاری در ترور عصر امروز خبر داد و نوشت:

ترور مدافع حرم

خبر شهادت سردار شکارچی صحت ندارد

برخی منابع از شهادت سردار شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح خبر داده‌اند. این خبر بخاطر شباهت فامیلی شهید سردار شکاری با سخنگوی نیروهای مسلح است که ساعاتی پیش ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جزییات ترور ناجوانمردانه عصر امروز به زودی منتشر خواهد شد.

سردار شکاری در ترور به شهادت رسیده است نه سردار شکارچی.

در این حادثه راکبان یک موتور سیکلت با شلیک گلوله به یکی از شهروندان که قصد ورود به منزل را داشت وی را به قتل رساندند.

بر اساس اعلام این منبع آگاه موتورسیکلت سواران بعد از شلیک ۵ گلوله متواری شدند.

سه گلوله به ناحیه سر و دو گلوله به دست متوفی اصابت کرده است.

مدافع حرم

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره به شهادت رسیدن شهید حسن صیاد خدایاری

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای، از شهادت مدافع سرافرازحرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد. این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع سرافراز حرم به خانواده معظم وی، تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین، پیش‌بینی و در حال انجام است.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای، از شهادت مدافع سرافرازحرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم، افزود: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع سرافراز حرم به خانواده معظم وی، تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین، پیش‌بینی و در حال انجام است.

مدافع حرم

مادر و همسر شهید ترور تهران 

سرهنگ پاسدار شهید صیاد خدایاری

اولین تصویر از مدافع حرم ترورشده | مدافع حرم ترور شده خیابان مجاهدین اسلام کیست؟ | اطلاعیه سپاه درباره به شهادت رسیدن پاسدار مدافع حرم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • علی قربان

    ترور کار کودکانه‌ایه ، عقل که عقب بره زورگویی با انواع سلاح حتی کمربند جایگزین میشه
    گرفتن آزادی مردم هم همینطور

  • در حال نوشتن

    ای بی شرفها ای نامردها هر چه این جوانان غیور ایران رو بکشید دیدگاه ما نسبت به انقلاب وابسته تر میشه راه شهدای ما راه ماست وای بر شما که روزی رهبر عزیز ما حکم جهاد بده لعنت بر شما جانی های عوضی کثیف که خون جوانان ما رو با ذلت میریزید ادم کشهای صیهونیستی