واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد

ببینید | واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد

ببینید | واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد
کدخبر : 558077

در این فیلم واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد در رستوران را مشاهده می‌نمایید.

واکنش تماشایی یک زن به سرعت وایرال شد. واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد بود. واکنش تماشایی زن با برخور د شدید فیزیکی همراه بود. فیلم واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد را در ادامه می توانید ببینید:

واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد 

دفاع شخصی چیست؟

دفاع شخصی عملی است که برای محافظت از خود در برابر حملات،با استفاده از نیروی فیزیکی انجام می دهیم برای دفاعی موثر در برابر حملات متنوع لازم است تا انواع گوناگون حملات، و تکنیک های موثر برای دفاع در برابر این گونه حملات را تجزیه و تحلیل کنیم.همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت این تکنیک ها هم به اندازه شناسایی نقاط قوت و ضعف ها و محدودیت های شما  ضروری است.

داستانی در مورد گربه و روباه وجود دارد که نشان می دهد چگونه دفاع شخصی بایستی انجام شود.روباه هزار و یک حیله برای رهایی از دست سگ شکاری بلد بود.گربه با روباه ملاقات کرد و در حقیقت از اینکه روباه این همه راه برای فرار از دست مرگ بلد بود وحشت داشت چون او فقط یک را برای فرار از چنگال مرگ بلد بود.یک روز که روباه و گربه داشتند با هم صحبت می کردند صدای شگ های شکاری و شیپور شکارچیان را شنیدند بی درنگ گربه به بالای بالاترین درخت نزدیک خود رفت در حالی که روباه نمی توانست تصمیم بگیرد که از کدام یک از هزار و یک راه خود برای فرار از دست سگ های شکاری استفاده کند کشته شد.درسی که از این داستان یاد می گیرید برای تمامی رزمی کاران بسیار با ارزش است.

چیزی که باید برآن کاملا مسلط باشید یک یا دو تکنیک در نهایت مهارت است که در هر گونه شرایطی به شما کمک کند.ساده نگه داشتن دفاع شخصی در ساده ترین حالت شما را سالم از مخمصه نجات خواهد داد.با این حال یافتن اینکه کدام تکنیک ها برای شما مناسب است و شما باید د رآنها مهارت پیدا کنید خود لازمه تمرین و پشتکار بالایی است.

دفاع شخصی همانند هنر رزمی است وباید به صورت ممتد یاد گرفته شود.ابتدا ساده ترین تکنیک ها را یاد بگیرید سپس درصورتی که مقدار حرفه ای شدید می توانید تکنیک های پیشرفته تری را یاد بگیرید تکنیک های پیشرفته تر سخت تر هستند و نیاز به سرعت و دقت بالاتری دارند.هممچنین باید ابتدا دفاع در مقابل ساده ترین حملات را یاد بگیرید و همراه با مهارت در این تکنیک ها،دفاع در مقابل حملات پیچیده تر را امتحان کنید و سعی در بهبود مهارت خود داشته باشید.

کسی که نمی تواند راه برود نمی تواند بدود.همچنین کسی که نمی تواند در مقابل حمله ساده ای دفاع موثری انجام دهد نمی تواند

در مقابل حملات سلاحهای سرد واکنشی موثر داشته باشد.در جریان تمرین در خواهید یافت که بسیاری از تکنیک هایی که در مقابل گرفتن توسط حریف کاربرد دارند در مقابل ضربات دیگری هم همانند مشت زدن و ... کاربرد دارند تشخیص اصول پایه ای در این دفاعها فقط با تمرین به دست می آید و این تشخیص از اولین ساعات تمرین دفاع شخصی شروع می شود.

دلیل دیگری که باید دفاع شخصی به صورت پیوسته یاد گرفته شود این است که حملات متنوعی وجود دارد که ممکن است شما درمعرض آنها قرار بگیرید و برای هر کدام از این حملات هم تکنیکهای زیادی موجود است  همچنین مقدار نیرویی که باید استفاده کنید متفاوت است.دو دسته از حملات در دفاع شخصی وجود دارند حملات مرگبار  و حملات معمولی. حملات مرگبار حملاتی هستند که مستقیما با جان شما سروکار دارند و یا آسیب دیدگی در این حملات بسیار بالاست همانند حملات با چاقو، شمشیر سامورایی ، نانچاکو و قفل کردن گردن و خفه گی و ... حملات غیر مرگبار و معمولی حملاتی همانند گرفتن مچ دست و قفل کردن آن و یا هل دادن و از تعادل خارج کردن است. حملات غیر مرگبار گاهی ممکن است به حملات مرگبار هم منتهی شوند. در مقابل هر نوع حمله ای لازم است تا به اندازه مورد نیاز آن حمله از نیروی دفاعی استفاده کنید.مثلا لازم نیست با شدتی که در مقابل چاقو دفاع می کنید در برابر یک ضربه مشت دفاع کنید. باید یاد بگیرید تا خشم و نیروی خود را کنترل کنید و در هر زمان به میزان کافی از انها استفاده کنید این کار از شدت یافتن درگیری جلوگیری می کند و همچنین شما را فقط به عنوان کسی که دفاع کردهاست معرفی می کند نه کسی که در برابر یک ضربه مشت دست طرف دیگر را شکسته است و یا موجب مرگ مهاجم شده است.بنابراین یاد بگیرید تا نیروی خود را کنترل کنید و این فقط با آموزش پیوسته ممکن است.

قانون دفاع شخصی بسیار ساده است "دفاع شخصی باید آخرین انتخاب باشد".اولین قانون دفاع شخصی این است که همیشه از درگیری خودداری کنید.عقل سلیم حکم می کند که فرد همیشه خود را از موقعیتی که او را در خطر قرار می دهد اجتناب کند.اجتناب کردن گاهی بسیار ساده است فرضا در منطقه ای که نمی شناسید برای پیاده روی نروید و یا هیچ وقت مقدار زیادی پول با خودتان حمل نکنید. قانون اول کاربرد دیگری هم دارد " با جا خالی دادن خود را از دسترس حمله با سلاح دور نگه دارید .

قانون دیگری که در مورد دفاع شخصی باید به خاطر داشته باشید این است که نگذارید هیچوقت محاصره شوید و یا در گوشه ای گیر بیفتید.نگذارید حریف شما را به گوشه ای بکشاند. به اطراف نگاه کنید ببینید وسیله ای دم دستتان است که بتوانید از آن به عنوان وسیله دفاع استفاده کنید.به یاد داشته باشید هر وسیله را می توانید به عنوان دفاع مورد استفاده قرار دهید.کلید، مداد، درپوش سطل زباله، حتی ریختن خاک و ماسه در چشمان حریفتان ( به یاد داشته باشید جان شما در خطر است).

حال برگردیم به بحث اجتناب از سلاح مهاجم.گفتیم که همیشه جا خالی بدهید.بعدا چی؟ قدم بعدی متوقف کردن حریف  و گرفتن اسلحه است.حریف را کنترل و خلع سلاح کنید.

هنگامی که مورد فحش و اهانت قرار می گیرید ساده ترین تکنیک موثر ترین آنهاست(روباه را به یاد بیاورید) ممکن است شما از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشید و بتوانید با پا به گیجگاه حریف ضربه بزنید اما زانو و یا بیضه ها باید انتخاب اولتان باشد هرچه ضربه بالاتر باشد نیروی کمتری دارد و همچنین ممکن است شما را مجبور به جدا کردن از زمین کند که در این حالت ممکن است تعادل شما به هم بخورد.

یک مهاجم کلکسیونی از سلاحهای طبیعی در اختیار دارد.یک انسان دو دست، دو پا، دو زانو، دو آرنج و مهمترین و قویترین سلاح یعنی مغز را دارد حتی پیشانی در فواصل نزدیک کاملا کاربردی است.

به عنوان کسی که خودش دفاع می کند باید نحوه استفاده ی موثر از کلیه این سلاح ها را یاد بگیرید.باید یاد بگیرید که با استفاده از این سلاحهای مرگبار به نقاط ضعف بدن حریفتان ضربه بزنید ضرباتی موثر و نه مشت های تصادفی و بی هدف.

بدن انسان دارای تعدادی نقاط فشار و نقاط عصبی است که در صورتی که ضربه صحیحی به آنها واردشود بسیار موثر خواهند بود. سعی کنید از این نقطه ضعف بدن انسان استفاده کنید.

تکنیک های ضربه زدن

ضربات دست را می توان با دست مشت کرده و یا دست باز اجرا کرد.با دست مشت کرده حتما ضربات را با مفاصل انگشت اشاره و انگشت بعدی آن وارد کنید بیشترین تاثیر را خواهد داشت همچنین می توانید با استفاده از نرمه دست در حالت مشت کرده ضربه مشت  چکشی را اجرا کنید.

با دست باز به صورتی که انگشتها به هم چسبیده باشند می توانید ضربه مشهور به ضربه کاراته را با نرمه دست انجام دهید.

در ضربات پا می توان با روی پا و یا تیغه بیرونی پا ضربات را وارد کرد در فاصله موثر ، نمی توان قدرت ضربات پاشنه پا به شکم را نادیده گرفت.

ضربات آرنج در فواصل نزدیک بسیار کاربردی است و می توان آنها را در جلو و یا رو به عقب اجرا کرد.ضربات زانو هم باید در فاصله نزدیک اجرا شوند ضربات زانو را می توان به حالت عمودی و یا در جهت افقی اجرا کرد.

ببینید | واکنش تماشایی یک زن به مزاحمت‌های دو مرد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: