جواد خیابانی | سوتی جواد خیابانی | جواد خیابانی و بیماری اش

جواد خیابانی به قولش عمل کرد | سوتی خنده دار جدید جواد خیابانی در آنتن زنده

جواد خیابانی به قولش عمل کرد | سوتی خنده دار جدید جواد خیابانی در آنتن زنده
کدخبر : 558408

جواد خیابانی با انتشار پستی با اینستاگرام خود را بروز کرد و سوژه کاربران فضای مجازی شد.

یکی از گزارشگران مطرح در تلویزیون جواد خیابانی است. جواد خیابانی و گزارش های بیادماندنی او در خاطر فوتبال دوستان همیشه هست. جواد خیابانی علاوه بر گزارشگری، تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی است. جواد خیابانی متاهل است و یک دختر دارد.

جواد خیابانی به قولش عمل کرد

جواد خیابانی در خلال گزارش بازی ایران و الجزایر به فیلمی از احمدرضا عابدزاده اشاره کردکه در اختیار اوست. او گفت این فیلم قدیمی از تمرین امیر عابدزاده و احمدرضا عابدزاده در اختیار کسی نیست و او به زودی آن را منتشر می‌کند. خیابانی گفت: «فیلمی که احمدرضا عابدزاده ۲۵ - ۳۰ سال پیش امیر رو توی ۶ سالگی داشته تمرین می‌داد.» این صحبت او در حالی که امیر عابدزاده ۲۹ ساله است، با واکنش هایی همراه بود. جواد خیابانی در رابطه با این موضوع گفت: ویدیو مربوط به سال ۱۳۷۸ است و خودم آن را فیلمبرداری کرده‌ام.

 این ویدیو را در ادامه می بینید.

جواد خیابانی با انتشار پستی با اینستاگرام خود را بروز کرد و سوژه کاربران فضای مجازی شد.

جواد خیابانی

تازه ترین سوتی جواد خیابانی را در فیلم زیر ببینید:

بیوگرافی جواد خیابانی

نام:جواد

نام خانوادگی:خیابانی

تاریخ تولد:27 آبان 1345 (51 سال)

محل تولد:تبریز

وزن:105کیلو

پیشه:گزارشگر

همسر:بهناز خیابانی

فرزندان:نگار خیابانی

جواد خیابانی

زندگینامه جواد خیابانی 

جواد خیابانی (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است.

جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته که برخی از آن‌ها فهرست شده‌است:

معرفی ورزش‌ها، سال ۱۳۷۳- شبکه سه

ایران در جام جهانی، ۱۳۷۵ - شبکه یک

جام ملت‌های آسیا، ۱۳۷۶ - شبکه سه

دیدار، شبکه پنج

ما، شما، ورزش - شبکه سه

در جستجوی ورزش - شبکه دو

آموزش فوتبال - شبکه آموزش

یار دوازدهم - شبکه سه

سفر به مسابقات پارالمپیک ۲۰۰۸ پکن

مجری‌گری و گزارش مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

جواد خیابانی

جواد خیابانی و همسرش

همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند و دارای یک دختر به نام نگار خیابانی هستند که در سال 1375 در کرج به دنیا آمده است .

تحصیلات جواد خیابانی

در همین شهر تحصیلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی به پایان رسانید. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان دانش‎آموخته شد. سپس در سال 1368 به عنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد. دو سال نیز در هنرستان رجایی بندر عباس به عنوان معاون آموزشی (ناظم هنرستان) مشغول به کار شد.

دوران نوجوانی و جوانی جواد خیابانی

از همان دوران نوجوانی به کسب درآمد پرداخت و در 13 سالگی به عنوان کارگر ساده در شرکت کنسرو سازی شمشاد به کار مشغول شد.

خودش در این باره می گوید:در آن سال ها در هر ماه 6000 ریال حقوق می گرفتم که نصف آن را به مادرم می دادم و با بقیه پول مجلات کیهان ورزشی و دنیای ورزش را می خریدم تا عشق و علاقه خودم را به ورزش سیراب کنم.

در سال 1360 بعد از طی دوران مدرسه راهنمایی در هنرستان شهید بهشتی کرج ثبت نام کرد و در طی 3 سال اول تحصیل در این هنرستان که در محله فرح دشت کرج قرار داشت به عنوان شاگرد اول هنرستان انتخاب شد اما در سال چهارم به خاطر حضور فراوان در مسابقات ورزشی مدارس کاملا از درس عقب افتاد و حتی معدل دیپلم خود را تا نمره 15 تنزل داد. او در سال 1364 در کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک شرکت کرد اما نتیجه خوبی نگرفت و در رشته فوق دیپلم ریخته گری در آموزشکده انقلاب اسلامی لویزان پذیرفته شد. وقتی نتایج کنکور اعلام شد او از تهران دور بود زیرا برای کار به بندر عباس رفته بود و به عنوان باربر در اسکله بندر عباس و مدتی هم در منطقه چابهار کار می کرد.

جواد خیابانی

داستان کارگری جواد خیابانی

خودش در این باره می گوید: من از کودکی و نوجوانی کار کردن را دوست داشتم و در استادیوم ها بستنی و ساندویچ می فروختم حتی مقواهای اضافی را جمع آوری می کردم و با آنها نوعی کلاه یا آفتاب گیر می ساختم و در استادیوم ها به تماشاگران می فروختم تا هزینه تحصیل خودم را تامین کنم و بعدها در دوران جوانی به دوختن پرچم های قرمز و آبی و نارنجی (برای تیم آرارات) اقدام کردم و همزمان در انبار بوجاری اداره اصلاح بذر کرج به کارگری مشغول شدم زیرا احساس می کرم کار کردن جوهره مرد است و این را افتخار خودم می دانم که همیشه روی پای خودم ایستاده ام.

فعالیت‎های ورزش جواد خیابانی

او به خاطر بیماری فلج اطفال که در سال ۱۳۴۸ به آن دچار شده بود مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می برد اما با این وجود در مسابقات دوچرخه سواری آموزشگاه های ایران در سال ۱۳۶۲ قهرمان جاده شد. در سال های ۶۲ – ۶۳ و ۶۴ بک چپ و دروازه بان تیم هنرستان و تیم منخب آموزشگاههای کرج بود. در سال ۱۳۶۶ در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد. در آن مسابقات او هم عضو تیم بسکتبال و هم تیم فوتبال منتخب دانشکده های فنی و مهندسی تهران بود که به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت و در همان سال به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد. این اردو هرگز تشکیل نشد زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت.

جواد خیابانی به قولش عمل کرد | سوتی خنده دار جدید جواد خیابانی در آنتن زنده

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: