عصر جدید | داوران عصر جدید | برندگان عصر جدید | زنگ طلایی در عصر جدید

فینالیست های عصر جدید فصل سوم را بشناسید | فینال فصل سوم عصر جدید کی پخش می‌شود؟

فینالیست های عصر جدید فصل سوم را بشناسید | فینال فصل سوم عصر جدید کی پخش می‌شود؟
کدخبر : 558573

فینالیست های عصر جدید فصل سوم مشخص شدند.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. عصر جدید برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد. پخش فصل دوم عصر جدید نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پایان یافت. در عصر جدید شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

فینالیست های عصر جدید فصل سوم را بشناسید

در برنامه شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام نتایج فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید، از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست فصل سوم مسابقه عصرجدید مشخص شد.

عصر جدید

در شرایطی که فصل سوم برنامه «عصر جدید» به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده و تا قبل از محرم به پایان می‌رسد، شبکه سه تبلیغات یک برنامه استعدادیابی جدید به نام «قهرمان» را آغاز کرد.

در بین گروه ترانه و ستیلا آنیسا در نهایت ستیلا و آنیسا موفق شدن با کسب یک میلیون و ششصد و هشتاد و یک هزار رای به فینال راه پیدا کنند همچنین گروه ترانه با یک میلیون و ۱۱۲ هزار و از حضور در فینال بازماند.

در ادامه از رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با کسب ۱،۷۵۲،۵۲۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه دپا نیز توانست ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای کسب کند.

در آخر نیز، از رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، این پیمان ابراهیمی بود که با کسب ۱.۱۷۲،۴۷۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصر جدید راه یابد، گروه کاکتوس نیز توانست ۱،۱۴۳،۸۵۵ رای کسب کند. گروه کاکتوس تنها با سی هزار رای کمتر از حضور در فینال باز بماند قرار است که باغی فینالیست ها نیز امشب مشخص دارد.

عصر جدید

در این شرایط مدیریت شبکه سه همچنان حامی احسان علیخانی است اما اختلاف‌نظرها درباره ادامه ساخت «عصر جدید» با حضور او در بین مدیران صدا و سیما احتمال پایان این برنامه را تقویت کرده است.

باید دید آیا مدیران صدا و سیما پرونده یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌‌هایشان را می‌بندند یا بار دیگر سراغ علیخانی می‌روند.

مهربان‌ترین و سخت‌گیرترین داور

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد نتیجه بررسی تعداد آرای سفید و قرمز داوران نشان می‌دهد امین حیایی با ۷۰ رای سفید و ۱۱ رای قرمز بیشترین رای مثبت و کمترین رای منفی را به شرکت‌کنندگان داده است. بعد از این داور، مجید اسماعیلی با ۶۹ رای سفید بیشترین رای مثبت را دارد و برای ۱۲ شرکت‌کننده رای قرمز را انتخاب کرده است. ژاله صامتی نیز ۶۴ بار رای سفید و ۱۷ بار رای قرمز به شرکت‌کنندگان داده است. کارن همایونفر به عنوان سخت‌پسندترین داور این فصل با ۵۵ رای مثبت کمترین رای سفید و ۲۶ رای منفی بیشترین رای قرمز را به شرکت‌کنندگان داده است.

مرحله اول «عصر جدید» هفته پیش به پایان رسید و پس از وقفه یک هفته‌ای، از ۲۴ اردیبهشت مرحله نیمه‌نهایی با حضور ۳۱ شرکت‌کننده روی آنتن خواهد رفت. به همین بهانه، ۳۱ استعدادی را که با رای داوران به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند، بررسی کرده‌ایم تا ببینیم در فصل سوم «عصر جدید» کدام استعدادها بیشتر مورد توجه داوران بوده‌اند. همچنین تعداد آرای سفید و قرمز داوران در این مرحله را نیز مقایسه کرده‌ایم.

عصر جدید

توجه ویژه به خوانندگی

ترکیب جدید داوران در «عصر جدید ۳» توجه ویژه‌ای به حوزه خوانندگی و استعدادهای این هنر داشته‌اند. از مجموع ۳۱ اجرایی که به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرده‌اند، ۱۱ شرکت‌کننده استعداد حوزه خوانندگی هستند، به این ترتیب رشته خوانندگی به اندازه رشته‌های ورزشی که معمولا در «عصر جدید» مورد توجه بوده‌اند، در مرحله نیمه‌نهایی نماینده دارد. هومن یارمحمدی شرکت‌کننده‌ای که از میان تماشاگران به جمع شرکت‌کنندگان و برندگان مسابقه راه یافت، پرحاشیه‌ترین خواننده «عصر جدید ۳» بود.

شانس بالای ورزشکاران و رزمی‌کاران

داوران پس از خوانندگی، بیشترین توجه را به استعدادهای ورزشــی نشان داده‌انـــد. ۱۰ شرکت‌کننده از مجموع کل راه‌یافتگان به نیمه‌نهایی، با اجرایی مربوط به حوزه ورزش به این مرحله صعود کرده‌اند. از میان این ۱۰ برنده در مرحله اول، استعداد ۴ شرکت‌کننده مربوط به ورزش‌های رزمی است، بنابراین انواع هنرهای رزمی مانند کاراته و ووشو مورد علاقه داوران بوده است. مصطفی صالحی به دلیل مهارت ویژه‌اش در تیراندازی و گـروه «دسـت خـدا» که با وجود معلولیت توانستند اجرای موفقی داشته باشند مورد توجه کاربران و داوران قرار گرفتند.

حضور کم‌رنگ هنری‌ها

از فصل اول «عـصـر جـدیـد» تـا امـــروز معمولا اســتــعــدادهــای حــــوزه آکـــروبـــات و سیرک جذابیت خاصی نزد مخاطبان داشته‌اند، اما شرکت‌کنندگان این بخش در مرحله نیمه‌نهایی حضور پرتعدادی نـدارنـد. مهارت تنها چهار شرکت‌کننده یعنی میالد روزخـش، احمدرضا گلکار، ستیال و آنیسا و گـروه زاگــرس به رشته آکروبات و سیرک اختصاص دارد. رشته‌های هنری مانند دوبله و بازیگری سه نماینده، رشته علمی و حوزه استندآپ نیز هر کدام دو نماینده در جمع برندگان مرحله اول «عصر جدید» دارند.

رشته‌های ورزشی طلایی

بیشترین زنگ طلایی «عصر جدید ۳» نصیب استعدادهای ورزشی شده است. زنگ طلایی امین حیایی، مجید اسماعیلی و ژاله صامتی به ترتیب برای گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین، پدیده‌های ژیمناستیک و گـروه ترانه به صدا درآمده است. کارن همایونفر و احسان علیخانی نیز با زنگ طلایی خود ستیال و آنیسا (آکروبات‌باز) و هومن یارمحمدی (خواننده) را مستقیم به مرحله نهایی «عصر جدید» فرستادند. همان‌طـور کـه اشـــاره کـردیـم زنـگ طلایی احسان علیخانی برای یارمحمدی که شرایطی مساوی با دیگر شرکت‌کننده‌ها نداشت، واکنش‌های منفی فراوانی را برانگیخت.

بیوگرافی داوران عصر جدید

عصر جدید برنامه استعداد یابی شبکه سه به تهیه کنندگی احسان علیخانی می باشد

این برنامه ایرانیزه شده مسابقات جهانی America’s Got Talent می باشد که با حضور چهار داور در تمام عرصه ها به شناسایی استعدادهای مختلف می پردازد

علت نامگذاری “عصر جدید”

احسان علیخانی می گوید اسمش را گذاشتم عصر جدید چون واقعا یک عصر جدید در دوران کاری ام است و از همه تجربه‌ های قبلی ام پیچیده و دشوارتر است

زمان پخش عصر جدید

برنامه عصر جدید حالا در فصل سوم خود از نیمه شعبان در روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته بعد از خبر 22 شبانگاهی از شبکه سه بروی آنتن می ورد 

اسامی داوران عصر جدید

این برنامه با اجرای احسان علیخانی با حضور 4 شخصی هنری و علمی داوری خواهد شد

ژاله صامتی بازیگر نام آشنا ، امین حیایی هنرمند جسور ، کارن همایونفر از نوابغ آهنگسازی و دکتر مجید حسینی فعال رسانه ای در این برنامه حضور دارند.

عصر جدید

مجری : احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران تحصیلکرده  مدیریت بازرگانی می باشد که در سال 1380 در 19 سالگی فعالیت خود را بعنوان بازیگر و دستیار تجربه کرد. علیخانی از سال 1383 با اجرای برنامه صبح آمد وارد مقوله مجری گری شد سپس با اجرای برنامه ماه عسل بشدت مشهور شد.

عصر جدید

داور: ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد. ژاله صامتی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 68 با نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت. ژاله صامتی با ایرج سنجری ازدواج کرده و دارای دو دختر به نام یاس و نیاز است.

ژاله صامتی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌است.

عصر جدید

داور : امین حیایی

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران ، دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد که از مرکز هنرهای نمایشی محل خمت سربازی خود فعالیت اش را آغاز کرد. در سال 1370 با تئاتری به کارگردان ثریا قاسمی بصورت حرفه ای بروی صحنه رفت تا اینکه سال 1379 با سریال همسایه ها به شهرت رسید. ایشان از ازدواج اول خود با خانم مونا بانکی پور دارای یک پسر بنام دارا می باشد و سال 1379 هم با خانم نیلوفر خوش خلق (بازیگر) ازدواج کرده است.

عصر جدیدداور: کارن همایونفر

کارن همایونفر (زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران)، موسیقی‌دان و آهنگساز اهل ایران است. او تاکنون ۳ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر و ۵ بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی در جشن سینمای ایران شده‌است.کارن همایونفر فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاجد تپه ترکیه می باشد، عضو کانون آهنگسازان سینمای ایران و برنده 3 سیمرغ جشنواره فجر است.

عصر جدید

داور: مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی که جایگزین سیدبشیر حسینی شده است چهره کمتر شناخته‌شده این جمع داوری است اما در سابقه‌اش تهیه‌کنندگی 10 فیلم سینمایی مطرح همچون «دل‌شکسته» ساخته علی رویین‌تن، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می‌شود به چشم می‌خورد و برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره‌های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه‌کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره‌های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می‌شود و علاوه بر طراحی و تهیه 14 مجموعه انیمیشن، 2 فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می‌توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.

فینالیست های عصر جدید فصل سوم را بشناسید | فینال فصل سوم عصر جدید کی پخش می‌شود؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: