سردار آزمون | تولد سردار آزمون | خانواده سردار آزمون | حاشیه سردار آزمون

ازدواج سردار آزمون بعد از پدر شدنش فاش شد | همسر سردار آزمون کیست؟

ازدواج سردار آزمون بعد از پدر شدنش فاش شد | همسر سردار آزمون کیست؟
کدخبر : 558740

سردار آزمون در گفت و گویی که با میثاقی داشت خبر از ازدواج رسمی خود بعد از جام جهانی داد.

سردار آزمون یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی ایران است. سردار آزمون زندگی پر از حاشیه داشته است و اخیرا نیز با شکایت زنی به دادگاه با ادعای اینکه فرزندی از سردار آزمون دارد خبر ساز شد. سردار آزمون با آناهیتا کریمی نامزد کرده است و به زودی با هم ازدواج می کنند.

ازدواج سردار آزمون بعد از پدر شدنش فاش شد

سردار آزمون سال ۱۳۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه ای کرد که هنوز با گذشت سه سال مراسم عروسی خود را برگزار نکردند.

سردار آزمون در گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه کارهای ازدواجش تا خواستگاری پیش رفته گفت بعد از رقابت های جام جهانی ازدواج می کند.

پیش تر دادگاهی در پی شکایت یک زن روس دادگاهی در روسیه هویت آزمون را به عنوان پدر فرزند زن احراز کرده و او را محکوم به پرداخت غرامت کرده بود.

فیلم صحبت های سردار آزمون درباره زمان ازدواجش را تماشا کنید.

همسر سردار آزمون کیست؟ 

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است

خانواده نامزد سردار آزمون

اناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آنها در شبکه های اجتماعی موجود است.

ازدواج سردار آزمون بعد از پدر شدنش فاش شد | همسر سردار آزمون کیست؟ 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: