آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر داغ از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش | دلیل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر داغ از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش | دلیل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کدخبر : 558841

سازمان سنجش آموزش کشور دلایل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.

وزارت آموزش و پرورش مسئولیت امور آموزشی کودکان و نوجوانان و نیز تربیت معلم را در کشور بر عهده دارد. جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش از دو طریق برگزاری آزمون آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ماده ۲۸) و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان انجام می گیرد؛ در طی چند سال اخیر آزمون استخدامی آموزش و پرورش عموماً همراه با آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شده است. مشاور رئیس سازمان سنجش کشور درباره منتشر نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش توضیح داد. علیرضا کریمیان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ابتدای خرداد آماده شده است. 

خبر داغ از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور رئیس سازمان سنجش کشور درباره علت تاخیر در منتشر شدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داد.  

علیرضا کریمیان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ابتدای خرداد آماده شده است. مشاور رئیس سازمان سنجش کشور افزود: به استناد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بر اساس مندرجات صفحه ۵ دفترچه راهنمای ثبت نام نهمین دوره آزمون استخدامی و به تبع آن آزمون استخدامی اردیبهشت ۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش، مقرر شده است به ازای تاهل و نیز هر فرزند ۲ درصد و مجموعا حداکثر تا ۱۰ درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه شود. اختصاص این امتیاز مشروط به این مسئله است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای دو و نیم درصد نباشد.

او گفت: نظر به اینکه تا کنون چگونگی احتساب این امتیازات و نرخ باروری شهرستان‌ها به سازمان سنجش اعلام نشده لذا این سازمان در طی یک ماه گذشته مکاتبات و مذاکراتی با سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش داشته است،

‌به گفته کریمیان ،حسب پیگیری به عمل آمده اخیرا سازمان ثبت احوال کشور نرخ باروری شهرستان‌ها را برای سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده است.

او گفت: به محض تائید این گزارش از طرف سازمان اداری و استخدامی و ارسال رسمی آن به سازمان سنجش در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی و منتشر می‌شود.

گفتنی است، طبق وعده مسئولین وزارت آموزش و پرورش قرار بود نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه تا 20 خرداد ماه اعلام شود.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

دلیل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌گوید: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده ‌شده است و برای اعلام نهایی آنها سازمان اداری و استخدامی کشور‌ و وزارت آموزش و پرورش باید ضرایب در نظر گرفته شده را در اختیار ما بگذارند. 

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز اعلام نشده است و بسیاری منتظر اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند. این درحالی است که به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش قرار بود نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ‌ تا جمعه گذشته اعلام شود. پیگیری‌های خبرنگار جام‌جم از سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش نشان می‌دهد، نمرات خام شرکت‌ کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شده است و سازمان سنجش کشور در انتظار اعلام ضرایب از سوی آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی‌ کشور است تا به این ترتیب نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شود.

عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگار جام جم آنلاین می‌گوید: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده ‌شده است و برای اعلام نهایی آنها سازمان اداری و استخدامی کشور‌ و وزارت آموزش و پرورش باید ضرایب در نظر گرفته شده را در اختیار ما بگذارند.

پورعباس تاکید می‌کند: در واقع نمره‌های خام آماده است و برای مشخص شدن ترازها نیاز است که ضرایب در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

با استفاده از ضرایب در نظر گرفته شده نمرات تعیین و برای نمونه مشخص می‌شود کدام یک از شرکت‌کنندگان در آزمون می توانند دبیر فیزیک، شیمی و... شوند.

پورعباس درباره اینکه احتمال داده می‌شود تعداد پذیرفته شدگان بیشتر شود و این مساله سبب تاخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان شده است، نیز عنوان می‌کند: مشکلی از طرف سازمان سنجش وجود ندارد. هر تعدادی که مشخص کنند. سازمان سنجش نام آنها را اعلام خواهیم کرد.‌

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

احتمال افزایش تعداد پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

صادق ستاری‌فرد، سخنگوی آموزش و پرورش نیز در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین درباره اعلام نشدن اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می گوید: وزارت آموزش و پرورش منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش است، زیرا مرجع اعلام نتایج این سازمان است.

او می‌افزاید: احتمال‌ دارد که به تعداد افرادی که ‌برای مصاحبه معرفی خواهند شد، اضافه شود.

ستاری‌فرد ادامه ‌می‌دهد: بخشی از ‌ضوابط جدید که از سوی مجلس مصوب شده باید از سوی وزارت کشور ‌مشخص و در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

‌سخنگوی وزارت آموزش و پرورش پیش از این درباره‌ زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه ‌ گفته بود، قرار است نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا 20 خردادماه اعلام شود‌.

آن طور که او توضیح داده بود: قرار است ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب شوند که در مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی 3 تا 5 برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا این افراد در مصاحبه و گزینش مورد نظر شرکت کنند.

‌آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه برگزار شد. قرار است افراد پذیرفته‌ شده از اول مهر فعالیت خود را در مدارس آغاز و در دوره ضمن خدمت آموزشی ‌ در تابستان شرکت کنند.

خبر داغ از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش | دلیل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • یاسر

    سلام خسته نباشید خواستم بگم آموزش و پرورش قسمت خدمات استخدامی دارد یا نه پدرم و مادرم فوت کردندبیکار هستم پیگیری کنید منتظر پاسخ شما هستم دیپلم برق صنعتی دارم تشکر

  • رونی

    تا یک سال دیگه میادددددددددددددد

  • M.m

    واقعاً متأسفم به جای ارزش قائل شدن برای افراد تحصیل کرده با مدرک بالای فوق لیسانس برای متاهلین ارزش قائل شدند. افراد مجرد زندگی نمی خواهند؟؟؟؟؟؟ افسوس در این جامعه عمرمون هدر رفت

  • مهم نیست

    خب بالاخره کی اعلام میشود

  • ناشناس

    واقعا چطوری حساب می کنید،اونایی که ازدواج کردن،بچه دار شدن خب خدا بهشون کمک کرده دارن زندگیشون میکنن.ماها که نه ازدواج کردیم ،نه درآمد داریم فقط امیدمون به همین آزمون بود که اونم به لطف شما ازمون گرفتین،همه خوبی و خوشبختی ها رو یه جا متمرکز کنید،همه بدبختی ها رو هم برا ما بزارین....واقعا چرا کسی به حرف ما گوش نمیده باید کجا بریم که یکی به دادمون برسه،اخه یکی نیست بگه خب چطور ازدواج کنیم چطور جهیزیه بخریم،یه مشت جوون افسرده بیکار که نهایتش میشه خودکشی یا هزار راه نرفته...بقران خدایی هست آخرتی هست آخرش باید برا این چه کنم چه کنما جواب پس بدین

  • علی کوهکن

    خوبه 👍

  • محمد نادری

    این چه طرح ک ...ر گذاشتن شاید یکی اصلا نخواد زن بگیره .اون موقع دیگه نباید زندگی کنه

  • علي

    سهميه تاهل و فرزند داشتن در ابتدا و زمان ثبت نام و آزمون نبوده و مدنظر نبوده و اگه الان بخوان اين سهميه هارو اعمال کنند غيرقانوني هسن و قطعا به ديوان عدالت اداري شکايت خواهيم کرد.به اينگونه سهميه هاي من درآوردي ميگن حق خوري و ناديده گرفتن حقوق عامه مردم، اينا اگه فرزندآوري ميخوان اول کار، خونه و ماشين و درآمد ثابت رو براي ملت فراهم کنند بعد نطق کنند نه اينکه حق کشي رو باب کنند.

  • سجاد

    چقدر چرت میگید بعضیاتون ادعا میکنید فوق لیسانس دارید ولی سواد اصلا ندارید ته امتیاز تاهل ۱۰درصد هست یعنی به فرض اینکه نمره یکی ۵۰ بشه و ۴ تا هم بچه داشته باشه ۵ نمره اضافه میشه که شاید یک نفر یا دونفر کل کشور این باشه وگرنه همون ۲ درصد یا ۴ درصد هست که حتی برای نمره ۵۰ به یک نمره افزایش هم نمیرسه

  • ناشناس

    چرا هر چی میشه میاین زوم میکنین به افزایش جمعیت ،میترسبن کارخونه هاتون تعطیل شه ،میترسین کارگر با مدرک فوق لیسانس و دکتری پیدا نکنین واسه کارخونه هتون، کلا با جوونی جوانان با زندگی مردم دارین بازی میکنینن، الله سیزین اوشاخلار بری گوزوزون گاباغیندا اولدورسون

  • ناشناس

    اعلام شد

  • ناشناس

    باسلام وصلوات برمحمدوال محمد تعداد شرکت کننده درازمون راحتما قبولی اعلام نمایید تا پیری جمعیت تبدیل به جوانی شود مخصوصا سرباز معلمها همه را قبولی اعلام نمایید زحمت کش واز جان گذشته اند.انشالله تعالی خدای متعال توفیق بده .
    مهدی شیر محمدی ورباب شیر محمدی اللهم عجل لولیک الفرج

  • ناشناس

    سلام وفتی اینقدر نیروی حق تدریس داریم چرا از ماده ۲۸ استفاده می کنیم ما امسال تو مدرسه مون چند تا ماده ۲۸ داشتیم اصلا حوصله ندارن انگار صد سال کار کردن دل به کار نمیدن

  • ابوذررییسی

    با سلام در سیستان و بلوچستان شهرستان سرباز .سرباز کلات. بیشترین قبول استخدامی آموزش پرورش ،90درصد قبولی مال دوتا روستا بوده .این همه داوطلب همچین چیزی امکان داره.که قبولشدگان از دوتا روستا باشند .که مسیولین آموزش پرورش درانجا زندگی میکن .که تو سوالات دستکاری نشده باشه .اونهم آموزش پرورش دست همین دوتا روستائیان هست .بخدا ظلم همسر من این همه جزوه درس خوند .با کارگری فرستادمش دانشگاه که به جای برسه . بشینه کنج خونه . ظلم لطفاً پیگیری کنید.حق مظلوم پایمال نشه....

  • ناشناس

    واقعا با این روش سهمیه یا حق بحق دار وآدم توانمند می‌رسد واقعا متاسفیم

  • ناشناس

    با همین سهمیه های که درست کردید افراد با سواد رابه حاشیه وبی سواد را در راس کار قرار دادید وضع به این شکله

  • ناشناس

    تا دیروز تاهل برای **داوطلب **امتیاز داشت ،
    حالا برای **داوطلبان مرد **


    ازدواج شده هنر مردان و وظیفه زنان !!!!!!!!

    که برای اونا امتیاز داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم

  • سید

    من دانشجو دکترام .فرزند جانباز معدل ۱۸ منو رد کردین بخاطر متهل نبودن اخه من کیو بدبخت کنم وقتی کار ندارم منیکه کرایه اتوبوس ندارم دانشگاه برم اخه چرا اینجوریه