شب های مافیا | مسابقه شب های مافیا | بازیگران شب های مافیا | حواشی شب های مافیا

ببینید | کنایه آتشین مریم مؤمن در شب های مافیا با بمب ایمان صفا همراه شد | پاسخ کوبنده ایمان صفا به کنایه مریم مؤمن در شب های مافیا

ببینید | کنایه آتشین مریم مؤمن در شب های مافیا با بمب ایمان صفا همراه شد | پاسخ کوبنده ایمان صفا به کنایه مریم مؤمن در شب های مافیا
کدخبر : 559439

جنگ و جدل مریم مؤمن و ایمان صفا در شب های مافیا بالا گرفت. اول کنایه مریم مؤمن به ایمان صفا و سپس پاسخ ایمان صفا به کنایه مریم مؤمن در فضای مجازی وایرال شد.

به گزارش شماواقتصاد؛ شب های مافیا این روزها جنحالی پیش می رود. کنایه مریم مرمن به ایمان صفا در شب هاب مافیا با واکنش ایمان صفا روبرو شد. بازیگران در شب های مافیا حواشی و جنحال های زیادی را به پا کرده اند. شب های مافیا در کنار جوکر از جمله برنامه های پر مخاطب چند وقت اخیر بوده اند.

 مریم مؤمن در فصل دوم برنامه «شب‌های مافیا ۴» که با حضور ۱۲ بازیگر زن دنیای تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار شد، به عنوان مهمان و جایگزین یکی از بازیگرانی که امکان حضور در این برنامه را نداشت، حاضر شد و در گروه شهروندان بازی خوبی را ارایه کرد.

این بازیگر تجربه چندین دوره حضور در «شب‌های مافیا» را دارد و حالا ببینید درگیری لفظی مریم مومن در فینال شب های مافیا با ایمان صفا!

ویدئوی کنایه مریم مؤمن به ایمان صفا در شب های مافیا و سپس پاسخ ایمان صفا را ببینید.

فصل اول شب های مافیا به ایستگاه پایانی نزدیک شد

فصل اول مسابقه شب های مافیا با حضور بازیگران مرد سینمای ایران به جدال پایانی رسید و به زودی فینالیست های این فصل معرفی خواهند شد.

فصل اول شب های مافیا به بخش پایانی رسید

مسابقه شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب رئالیتی شوی جدید نمایش خانگی است که با حضور هنرمندان سینمای ایران مقابل دوربین رفته است.

فصل اول این مسابقه با حضور بازیگران مرد سینمای ایران مقابل دوربین رفت و به جدال پایانی رسید و فصل دوم این مسابقه در حال ساخت است.

فینالیست فصل اول شب های مافیا به زودی مشخص میشود

با توزیع قسمت سوم از فصل اول مسابقه شب های مافیا، این رئالیتی شو به جدال آخر فصل اول رسید و چهار نفر از هنرمندان این گروه به عنوان فینالیست معرفی خواهند شد.

شب های مافیا

محمدرضا علیمردانی، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه خواه، سیدجواد هاشمی، حامد آهنگی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، عماد طالب زاده، محمدرضا هدایتی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی و کاوه خداشناس بازیگران مرد فصل اول شب های مافیا بودند که در یک مسابقه جذاب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

شب های مافیا

فصل دوم مسابقه شب های مافیا با حضور بازیگران خانم مقابل دوربین رفته است و به زودی آماده توزیع در شبکه نمایش خانگی میشود.

شب های مافیا

محمدرضا علیمردانی گرداننده یا لیدر بازی است که هدایت بازی را در دست دارد و در هر فصل ۱۲ هنرمند به رقابت با یکدیگر می پردازند.

شب های مافیا

در مسابقه شب های مافیا سه گروه از هنرمندان( یک گروه آقا و دو گروه خانم) در سه فصل با هم به رقابت می پردازند و از هر فصل 4 نفر راهی مرحله فینال میشوند.

شب های مافیا

داستان سریال شب های مافیا ۴ - فصل ۵ قسمت ۱ (قسمت اول فینال فینالیست ها)

شب های مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در شب های مافیا بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

درباره سریال شب های مافیا ۴ - فصل ۵ قسمت ۱ (قسمت اول فینال فینالیست ها)

شب های مافیا

سریال شب های مافیا 4 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1400 ساخته شده است. شب های مافیا محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

در شب های مافیا علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، رامین راستاد، علی اوسیوند، کاوه سماک باشی، وحید آقاپور، معین زندی، سیدبشیر حسینی، لیندا کیانی، فلامک جنیدی، فاطمه گودرزی، رز رضوی، شهره سلطانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، صحرا اسدالهی، الهام حمیدی، شیدا یوسفی، مریم کاویانی، مریم مومن، حامد آهنگی، امیرحسین مدرس، ایرج نوذری، علی صالحی، مجید واشقانی، یوسف صیادی، عباس غزالی، حسام نواب صفوی، امیرمحمد زند، سالار عقیلی، رامتین خداپناهی، حسین رفیعی و یکتا ناصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: