وریا غفوری | اخبار وریا غفوری | حواشی وریا غفوری | اخبار سلبریتی های | اخبار ورزشکاران

ببینید | چرا استقلال با وریا غفوری قرارداد امضا نکرد | پشت پرده لغو قرارداد وریا غفوری

ببینید | چرا استقلال با وریا غفوری قرارداد امضا نکرد | پشت پرده لغو قرارداد وریا غفوری
کدخبر : 559453

پشت پرده و دلیل لغو قرارداد وریا غفوری با استقلال را در ویدئوی زیر ببینید.

به گزارش شماواقتصاد؛ قرارداد وریا غفوری با استقلال لغو شد. پشت پرده لغو قرارداد وریا غفوری چیست؟ وریا غفوری در یک خبر خیرمنتظره از استقلال جدا شد. وریا غفوری کاپیتان استقلال بود.

ویدئو پشت پرده لغو قرارداد وریا غفوری با استقلال را ببینید.

بیشتر بخوانید: وریا و استقلال در مسیر عادی‌سازی تا تمدید

ماجرای حضور وریا غفوری در استقلال تبدیل به یکی از مسائل خبرساز این باشگاه در فصل نقل و انتقالات شده است.

وریا غفوری کاپیتان و یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه استقلال است و بسیاری از طرفداران به ادامه همکاری او با باشگاه امیدوار هستند.

در شرایطی که استقلال در ابتدای فصل نقل و انتقالات سرگرم استخدام سرمربی جدید بود، وریا با یک گفت‌وگو نارضایتی خود را از نبود تماس از طرف باشگاه با خودش اعلام کرد. این موضع‌گیری با گفت‌وگوها و صحبت های دیگری در این راستا همراه شد و شرایط را کمی بین طرفین ماجرا تیره کرد.

وریا غفوری

با این حال اخبار تازه ای از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد و اینطور به نظر می‌آید که پس از تمدید مهدی مهدی‌پور و آرمان رمضانی و تلاش های این باشگاه برای تمدید قرارداد با امیرحسین حسین‌زاده، وریا غفوری هم به زودی برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت شود‌‌.

سید حسین حسینی کاپیتان دوم باشگاه نیز از بازیکنانی است که هنوز برای تمدید قرارداد و مذاکره در این باره در باشگاه حضور نیافته است.

وریا غفوری

تجمع هواداران استقلال در حمایت از وریا غفوری

تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به عدم تمدید قرارداد وریا غفوری مقابل ساختمان باشگاه جمع شدند.

زدر شرایطی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود هستند، مدیران این باشگاه هنوز برای این مسئله اقدامی نکرده‌اند تا ادامه حضور وریا در استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که وریا در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال درگیر استخدام سرمربی جدید برای جانشینی فرهاد مجیدی بودند، دلخوری خود را از عدم تماس باشگاه با او برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

با این حال تعدادی هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت که به شدت به این مسئله و همچنین عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات اعتراض دارند، امروز در مقابل ساختمان باشگاه جمع شدند و شعارهایی را خطاب به مدیرعامل استقلال سر دادند.

وریا غفوری

راز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری چه بود؟

با مروری سطحی به وضعیت نقل و انتقالاتی تیم استقلال در روزهای اخیر به وضوح می‌توان دریافت که کادر مدیریتی باشگاه باز هم درصدد جوانسازی ترکیب تیم استقلال در فصل جدید است.

سال گذشته باشگاه استقلال با به خدمت گیری نفراتی مانند جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی و... بازیکنانی از این دست، بخشی از خریدهای جدیدش را به نفرات زیر ۲۵ سال اختصاص داد تا مشخص شود که فرهاد مجیدی و کادر مدیریتی استقلال همزمان با یارگیری در نظر دارند تا آوراژ سنی تیم استقلال را هم پایین بیاورند.

حالا و با حضور امید حامدی فر بازیکن زیر ۲۳ سال فصل گذشته تیم صنعت نفت و جدی شدن بحث حضور میرزایی از سپاهان و زواری (۲۱ ساله) از صنعت نفت آبادان در استقلال کاملا مشخص است که تیم استقلال با چهره جوان تری نسبت به قبل وارد لیگ برتر بیست و دوم خواهد شد. از سوی دیگر اضافه شدن عرفان باقری از امیدهای استقلال به جمع بازیکنان بزرگسال این تیم که ۱۸ سال سن دارد نیز مشخص می‌کند که طی همین چند روز گذشته استقلال ۴ بازیکنان زیر ۲۳ سال را به جمع بازیکنان خودش اضافه کرده است.

وریا غفوری

برخی از کارشناسان فوتبالی که سوابق ریکارد ساپینتو را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده اند عنوان می‌کنند او علاقه زیادی به کار با بازیکنان زیر ۲۳ سال دارد و معتقد است انگیزه و انرژی این بازیکنان نسبت به سایر بازیکنان فوتبال با سنین بالاتر به مراتب بیشتر است. باید دید پروژه جوان سازی تیم استقلال در فصل پیش رو به ویژه مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس که در حال جذب بازیکنان با تجربه و کارکشته هستند چه نتایجی برای این تیم رقم خواهد زد.

ناگفته نماند؛ در روزهایی که همه دنبال دلیل چرایی مسایل مربوط به کاپیتان استقلال هستند، شاید عدم تمدید قرارداد وریا غفوری نیز در راستای همین پروژه جوان سازی است ولی باشگاه آن را اعلام نمی‌کند!

وریا غفوری

منبع: ورزش ۳/خبر ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: