اخبار حوادث | اخبار حوادث مهم | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث استان ها

اخبار حوادث | حادثه وحشتناک در کنارک | ۱۰ نفر در حادثه کنارک کشته شدند | چند خبر دیگر از تصادفات رانندگی

اخبار حوادث | حادثه وحشتناک در کنارک | 10 نفر در حادثه کنارک کشته شدند | چند خبر دیگر از تصادفات رانندگی
کدخبر : 559521

در پی یک حادثه رانندگی در محور کنارک به ایرانشهر 10 نفر جان خود را از دست دادند.

اخبار حوادث از حادثه رانندگی در کنارک خبر می دهد. اخبار حوادث از این حادثه 10 نفر جان خود را از دست داده اند. اخبار حوادث در مورد سوانح رانندگی اخبار زیادی را منتشر می کند. اخبار حوادث برای اطلاع رسانی مردم از محیط پیرامون خود خبر می دهد. اخبار حوادث روزانه را از دست ندهید زیار ممکن است درس عبرتی باشد برای جلوگیری از حوادث مشابه.

جانشین سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر تصادف دو خودروی سواری ۱۲ نفر در محور کنارک به نیکشهر کشته و زخمی شدند.

اربابی نصرا در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۱۸ پنج شنبه  خبر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو به یکدیگر و در ادامه حریق  خودروها در محور کنارک به نیکشهر حد فاصل دشت چاباسو به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله نزدیک ترین پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

اخبار حوادث

 جانشین سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: متاسفانه در این حادثه ۱٠ نفر از هموطنان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومین حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۲ دستگاه آمبولانس جهت اقدامات تخصصی به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شدند.

تصادف در یاسوج یک کشته و چهار مجروح به جای گذاشت

انحراف خودروی پژو پارس در یاسوج یک کشته و چهار مجروح به جای گذاشت.

ساعت ۴ و ۳۴ دقیقه بامداد پنجشنبه انحراف پژو پارس و برخورد با پایه برق و درخت در بلوار قرنی یاسوج، یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

اخبار حوادث

این حادثه در همجواری بیمارستان شهید جلیل یاسوج رخ داد که متأسفانه راننده خودرو جان خود را از دست داد.

چهار مصدوم حادثه با تلاش آتش نشانی رهاسازی و با امداد اورژانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

تصادف مرگبار در آزادراه چالوس | ۲ زن در میان فوتی‌ها

سخنگوی اورژانس مازندران از برخورد یک دستگاه خودروی سواری با لودر در محور آزادراه چالوس خبر داد.

ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران گفت: این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه در قطعه چهار آزادراه قبل از عوارضی چالوس رخ داد و طی آن یک دستگاه سمند با یک لودر برخورد کرد.

او شدت این تصادف را شدید توصیف کرد و افزود: بر اثر این تصادف، ۲ مرد حدود ۴۵ و ۲۰ ساله و ۲ زن حدود ۴۰ و ۱۸ ساله در دم جان باختند و یک زن ۴۱ ساله و یک پسر ۸ ساله که سرنشین خودروی سواری سمند بودند زخمی شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از مرزن‌آباد و آمبولانس هلال احمر بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل کردند.

اشکپور از علت بروز حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: کارشناسان پلیس راه این موضوع را در دست بررسی دارند.

قطعه ۴ آزادراه تهران - شمال حدفاصل مرزن‌آباد تا چالوس به طول حدود ۲۳ کیلومتر فروردین سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید.

اخبار حوادث

سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی برخورد ۲ دستگاه سواری پراید با یکدیگر در جاده غارعلیصدر منجر به مرگ ۲ نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودروها شد.

سرهنگ علی فکری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه به علت بی احتیاطی راننده یکی از خودروها در کیلومتر ۲۸ جاده ارتباطی همدان- غارعلیصدر و در محدوده میدان حسن قشلاق روی داده است.

به گفته وی، در این حادثه یک دستگاه سواری پراید به علت بی احتیاطی راننده و انحراف ناگهانی به سمت چپ با یک سواری (پراید) دیگر که در مسیر مقابل درحرکت بوده برخورد می کند(رخ به رخ) که راننده هر ۲ وسیله نقلیه در دم جان خود را از دست می دهند و ۲ نفر دیگر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: محور ارتباطی غارعلیصدر از محدوده بلوار آیت الله نجفی تا گل تپه به طول حدود ۷۰ کیلومتر یکی از سانحه خیز ترین جاده های استان همدان محسوب می شود که رفع این مشکل نیازمند تعریض جاده و جدا سازی محور رفت و برگشت است.

به گفته سرهنگ فکری، این جاده (محدوده بلوار آیت الله نجفی تا میدان ینگجه) نیازمند اصلاح هندسی و تعریض است و از میدان بهار تا حسن قشلاق نیز دارای چند پیچ خطرناک و حادثه خیز می باشد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: این مسیر درحال حاضر دارای ۶ دوربین ثبت تخلف است که مقرر شده تا پایان سال پنج دوربین هوشمند نظارتی دیگر نیز در این محور نصب شود.

به گزارش ایرنا و براساس اعلام پلیس، طی سه ماهه نخست امسال ۵۰ درصد سوانح رانندگی فوتی استان همدان در مسیرهای اصلی، ۳۲ درصد در مسیرهای فرعی و ۱۸ درصد نیز در جاده های روستایی روی داده است.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر انواع راه از جمله ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه  روستایی است که چهار درصد از آزادراه ها، سه درصد از راه های اصلی و بزرگراه ها، سه درصد از راه های فرعی و ۲ درصد از راه های روستایی کشور در این استان قرار دارد.

اخبار حوادث

سانحه رانندگی مرگبار در اهر

برخورد شدید دو خودرو در کمربندی جنوبی اهر ۲ فوتی و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی؛ این حادثه پیش از ظهر امروز بر اثر تصادف خودروهای سمند و پیکان وانت در کمربندی اهر به سمت مشگین شهر روی داد.

وضعیت ۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

۵ دستگاه آمبولانس از پایگاه های فوریت های پزشکی اهر و یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شده بودند.

علت این تصادف اعلام نشده است.

اخبار حوادث

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: