کتایون ریاحی | اخبار کتایون ریاحی | حواشی کتایون ریاحی | کتایون ریاحی در حرم امام رضا

ببینید | درد و دل و شفا خواستن کتایون ریاحی در حرم امام رضا | بیماری کتایون ریاحی چیست؟

ببینید | درد و دل و شفا خواستن کتایون ریاحی در حرم امام رضا | بیماری کتایون ریاحی چیست؟
کدخبر : 559712

کتایون ریاحی بازیگر ایرانی ویدئویی از خود در حرم امام رضا منتشر کرده که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود.

به گزارش شماواقتصاد؛ کتایون ریاحی در حرم امام رضا حضور دارد. کتایون ریاحی فیلمی از خودش در حرم امام رضا منتشر کرد. کتایون ریاحی از خدا شفا خواست. کتایون ریاحی بازیگر مطرح کشور برای شفا گرفتن به حرم امام رفته است. بیماری کتایون ریاحی چیست؟

فیلم کتایون ریاحی که در حال زیارت در حرم امام رضا می باشد در اینستاگرام منتشر شده که در این ویدئو او با حال عجیبی در حیاط حرم دعا می کند و می گوید نائب الزیاره همه می باشد.


کتایون ریاحی از مورد تعرض واقع شدن از سوی بازیگر مرد گفت

کتایون ریاحی با انتشار عکسی از ۲۵ سالِ پیشِ خود، از مورد تعرض واقع شدن در آن سال‌ها از سوی یکی از بازیگران مرد گفت.

کتایون ریاحی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از ۲۵ سالِ پیشِ خود در صفحه اینستاگرامش از تعرضی که آن زمان برایش رخ داد، نوشت.

او در این مورد چنین نوشت:

«این عکس مربوط به بیست‌وپنج سال پیش است.

آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای ..... دستیار یا معاون بودند.

من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای ....... که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.»

کتایون ریاحی

واکنش تند وکیل آقای بازیگر به اتهام تعرض کتایون ریاحی | کتایون ریاحی زندانی می‌شود؟

صحبت‌های پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار ۱۶ ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر با سابقه راجع به اتهام تعرض به کتایون ریاحی توضیحاتی را بیان می‌کند.

بعد از گذشت چند روز که همه در انتظار واکنش سعید پورصمیمی بودند، امروز پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر از قول پورصمیمی و صحبتی که با او درباره این اتهام داشته است این فایل صوتی را منتشر کرد.

پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر است که دوستی و همکاری ۱۶ ساله با سعید پورصمیمی دارد و در سال‌های گذشته نمایش موفق «آواز قو» را با همکاری هم به روی صحنه بردند.

به گفته این کارگردان،  پورصمیمی شخصیت آرامی دارد و در ابتدا با شنیدن اتهام زنی کتایون ریاحی، از دیگران خواسته که ماجرا را کش ندهند و معتقد بوده است که ریاحی برای دیده شدن دست به این اقدام زد، اما اکنون تصمیم به گرفتن شکایت از خانم بازیگر دارند.

از کار تا فعالیت اجتماعی کتایون ریاحی 

من از سال 1356 که 16 ساله بودم هم درس می خواندم و هم بعنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس و در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کردم.دوره کمک‌ های اولیه در هلال احمر را دیدم و به شکل افتخاری در انجمن حمایت از معلولین فعالیت داشتم و نوشتن هم یار همیشگی‌ اش بود.در کنار یادداشت ها و قصه هایی که برای خود می نوشت شروع به قصه نویسی برای کودکان کرد که آنها را از طریق نوار کاست و یا کتاب منتشر می نمود.

کتایون ریاحی

ورود کتایون ریاحی به بازیگری

کنار نویسندگی، از طریق آشنایی سال ۱۳۶۴ وقتی ۲۴ ساله بود برای بازی در سریال زیر سایه همسایه دعوت شد و توانست اولین تجربه خود را بدست بیاورد.سپس در سال ۶۶ در فیلم خبرچین بازی کرد که توقیف شد و در نهایت توانست همین سال با فیلم پاییزان به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شود.

شهرت کتایون ریاحی با زلیخا

با بازی در مجموعه پدر سالار در سال ۱۳۷۴ خود را مطرح کرد و با سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ و شب دهم در سال ۱۳۸۰ چهره اش شناخته تر شد.اوج هنرمندی کتایون ریاحی در آخرین تجربه بازیگری اش با سریال یوسف پیامبر در سال ۸۸ و نقش زلیخا بود که به شدت مورد توجه قرار گرفتدر این مجموعه مصطفی زمانی در نقش یوسف پیامبر بازی می کرد.

ازدواج اول و دوم کتایون ریاحی

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور آب حضور دارد

با این حال خبرهای تایید نشده حاکی از جدایی این دو می باشد.

کناره گیری کتایون ریاحی از بازیگری

این بازیگر در سال 1388 بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد بخاطر فضاهای موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره گیری می کنداو گفت می خواهد شیرینی سریال یوسف پیامبر در زائقه اش بماند.

کتایون ریاحی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • بابک عبدی

    خانم کتایون جان جانان استاد بزرگوار من میدانم شما چه کشیده اید.کاری با روح و روانت کردند که به خانه سالمندان پناه برده ای .خدارحمت کند خاله خودم فرهنگی بود من بچه بودم گفتم خانم ریاحی همکارته خاله.گفت خانم ریاحی نگو پرنسس بگو اگه از گذشتگان بگویم نمیتوانم بنگارم مادر بزرگم میگفت زیبایی باعث دردسر برای مرد و زن میشود.موقعی این حرف را زد موهای سشوار کشیده من و پیراهنم را دید گفت به خدا نظرت میزنند همین طور هم شد سکته مغزی انحنای غیر طبیعی کمر وعمل دیسک.بدبختی اینجا بود خوب موندیا عمل انحراف بینی روم به دیوار همورویید سکته مغزی عمل کمر آنقدر گفتن و بقول فرشید منافی جانم فداش نکنیم نکنید نکنند چون به برکت برادر رستم صولت صدوپنجاه کیلویی اومدم وحدت عسلامی یا شاپور غلامرضا روحش شاد قبلش در خ معلم تنها بودم الان هم تنهام همسایه های مطلقه
    کاری کردندگفت با دخترم برو بیرون گغتم دو روز معذورم خاتون زندگیم خونه مه هل شد کیه گفتم مادرم خاتون را به دخترهمسایه نمیفروشم بدتراز آنها دایی تریاک فروش بود گفت میخایعزیز بشی گفتم برو اصل نبود خرده داشت داری زرمیزنی زخم چشم کارش را کرد گفتم با 70 قرص اعصاب میری به قلعه شیخ به بهمنم گفتم خدا خاست من باشم.گفتم بدو.گفت درسته 23 اعصاب م ی خوری سال منظورمه ببخشید حالم بده دیگه برا چی 70 تا گفتم از دست این مطلقه با دخترش راحت شم به ماه منیر نگو هر ب میبرد فرمودن برین دفنش کنین تا بهارلو م راه آهن اسم بهارلو رو میارم یاده احمده گل آمریکای شیرازی جانم فداش میوفتم بله کتایون نازنینم موندم فقط خدا چرا دورت بگردم نمیری از این مرتیکه شکایت رسمی کنی هر چند صاحاب نداره فقط خواهر گلم قدر پدرت را بدان الان آرنج یا بازوم شکسته پنج ب رفتم سرم سوت کشید با اون دست سالم بیستو پنج کیلو میوه خریدم چون حالا کبد چرب شده چقدر امام جواد روحش شاد قشنگ گفت به خدا نصفه این هایی که خابیدند زخمه چشمه منم اینجورم.فقط میگم خدا اشتباه کردمدببخش.فقط همین.در پایان فامیل بهدخدا بدترند.بهدکلام الله مجید بدترند.خیلی حرف دارم.چونحسننیت دارم.09913921763 بابک.یا علی اکبر نامه جده بزرگوار است.فدایییییییت.بابک