احسان علیخانی | اخبار احسان علیخانی | حواشی احسان علیخانی

ببینید | رقص احسان علیخانی با بازیگر جوکر سوژه شد | احسان علیخانی اینستاگرام را ترکاند

ببینید | رقص احسان علیخانی با بازیگر جوکر سوژه شد | احسان علیخانی اینستاگرام را ترکاند
کدخبر : 559718

حرکات موزون احسان علیخانی با یکی از فینالیست های جوکر در برنامه زنده توجه مخاطبین را به آنها جلب کرد.

به گزارش شماواقتصاد؛ احسان علیخانی با بازیگر جوکر حرکات موزون انجام می دهد. احسان علیخانی بار دیگر سوژه فضای مجازی شد. احسان علیخانی در یک ویدئوی جدید دیده شد. احسان علیخانی و سیروس میمنت گل کاشتند.

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید و تهیه کننده برنامه جوکر در آنتن برنامه زنده به همراه سیروس میمنت رقص کردی را اجرا کردند که باعث تشویق از سوی تماشاچیان شد.


گاف بزرگ احسان علیخانی بعد ۱۷ سال لو رفت!

احسان علیخانی بعد از ۱۷ سال از گاف بزرگ «ماه عسل» پرده برداشت!

احسان علیخانی با تعریف کردن خاطره‌ای قدیمی در  برنامه عصر جدید گفت: «سال ۱۳۸۴ برنامه «ماه عسل» را کار می‌کردم، یک عزیزی هم که عاقد بودند در مراسم ما حضور داشتند. در آن شلوغی همه چیز به هم خورد، اسم‌ها دیر به دست عاقد رسید و ایشان عروس خانم را به عقد پدر داماد درآوردند!»

او ادامه داد: «برنامه تمام شد، تلفن‌ها زنگ خورد که این چه عقدی است؟ و این ماجرا یک مصیبتی شد تا ما کسی را پیدا کنیم بیاید این ماجرا را درست کند و به آن رسیدگی کند.»

احسان علیخانی

تصمیم درست احسان علیخانی

احسان علیخانی گفته است که تصمیم داشته اجرای «جوکر» را برعهده بگیرد و اعضای گروهش نیز بسیار موافق بودند اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاده و در یک توضیح کوتاه گفته است: «اجازه‌اش صادر نشد». در مسابقه‌ای مانند «جوکر»، مجری بیشتر مسئولیت داوری بازی را برعهده دارد و اجرای آن، موقعیت ویژه و چالش خاصی را نصیب احسان علیخانی نمی‌کرد. «ماه عسل» و «عصر جدید» برنامه‌های موفقی بوده‌اند و احسان علیخانی پس از این دو برنامه باید بیشتر از قبل با وسواس و سخت‌گیری به سراغ ایده‌هایی برود که ظرفیت زیادی برای بروز توانایی‌اش داشته باشند. علیخانی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به توانایی سیامک انصاری می‌گوید از اجرا نکردن این مسابقه و اتفاقی که افتاده راضی است.

انصاری چهره خوش‌سابقه‌ای در ژانر کمدی‌ است و چهره جدی‌اش به بامزه بودن او کمک کرده بنابراین انتخاب مناسبی برای «جوکر» بوده است.احسان علیخانی در گفت‌وگویی درباره تولید مسابقه «جوکر» از نگرانی و تردیدهایش درباره نتیجه پروژه و تصمیم خود برای اجرای آن گفته است.هرچند که طبق گفته علیخانی، «اجازه» اجرای این مسابقه به او داده نشده اما سپردن اجرا به یک چهره دیگر، به نفع او تمام شده است.

احسان علیخانی

علیخانی در بخشی از گفت‌وگوی خود، ضمن اشاره به مخالفت تعدادی از اطرافیانش با تولید مسابقه، پیش‌بینی شکست آن و ترس خودش، توضیح داده پنج برنامه اصطلاحا «ضبط صفر» داشته‌اند و این برنامه‌ها را با ایمان قیاسی، سیامک انصاری و کمدین‌های «عصر جدید» ضبط کرده‌اند تا ببینند نتیجه چه چیزی از آب در می‌آید. رد پای تردید و نگرانی مجری«عصر جدید» را می‌توان در انتشار اخبار مربوط به «جوکر» و تغییر سمتش در تیتراژ پیدا کرد. رونمایی از سِمت واقعی احسان علیخانی به عنوان کارگردان مسابقه پس از واکنش‌های مثبت، نشان ‌داد او منتظر بوده تا در صورت استقبال مخاطبان و نتیجه مثبت، نامش به عنوان کارگردان به میان بیاید. معلوم نیست با وجود تردیدها و نگرانی‌های علیخانی درباره «جوکر» تا لحظه آخر، او چطور به خودش به عنوان گزینه‌ای برای اجرای مسابقه فکر کرده و قصد داشته ریسک اجرای آن را بپذیرد. در هر صورت، اتفاقاتی که در مسیر تولید «جوکر» رخ داده، باعث شده علیخانی، یکی از انتخاب‌های درست خود را تجربه کند.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی

احسان علیخانی از جمله هنرمندان معروف و مجری‌های توانمند کشورمان است. احسان علیخانی ‌آن‌طور که خودش گفته فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه. با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد و در سال ۸۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد. 

احسان علیخانی

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

احسان علیخانی

منبع: سینما برتر/رکنا

ببینید | رقص احسان علیخانی با بازیگر جوکر سوژه شد | احسان علیخانی اینستاگرام را ترکاند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    علی خانی،علی خانی،علی خانی،..........تا آخر کوچه،خیلی مسخره است،حیف بودجه