کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو

بی آبرویی نامزد کریستیانو رونالدو فاش شد | کریستیانو رونالدو با جورجینا ازدواج نمی کند؟

بی آبرویی نامزد کریستیانو رونالدو فاش شد | کریستیانو رونالدو با جورجینا ازدواج نمی کند؟
کدخبر : 559744

دایی جورجینا در فیسبوک کریستیانو رونالدو نوشت: تو بدترین زن را در کنارت داری. و اگر می‌خواهی بدانی چرا با من تماس بگیر تا به تو بگویم.»

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۷۸۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.کریستیانو رونالدو با بیش از ۱۱۰ گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد. 

کریستیانو رونالدو

بی آبرویی نامزد کریستیانو رونالدو فاش شد 

این هفته مستند نتفلیکس جورجینا در مورد زندگی شخصی‌اش منتشر می‌شود و او در آن در مورد زندگی رؤیایی‌اش با نامزدش کریستیانو رونالدو به جهان توضیح می‌دهد.

تعطیلات با ستاره منچستریونایتد در قایق تفریحی، پرواز با هواپیمای خصوصی و خریدهای پر زرق و برق. این مدل اسپانیایی که همزمان با پخش مستند «من جورجینا هستم» در روز پنجشنبه ۲۸ ساله می‌شود، می‌گوید من به خوبی می‌دانم «هیچی نداشتن در زندگی چگونه است و همه چیز داشتن چه حالی دارد.»

او با تأکید می‌گوید که هرگز زندگی‌اش قبل از آشنایی با کریستیانو رونالدو را فراموش نخواهد کرد. اما امروز می‌بینیم که برخی از افراد خانواده او از اینکه جورجینا بعد از آشنایی با رونالدو و به دنیا آوردن دخترشان آلانا مارتینا آن‌ها را فراموش کرده، ناراحت هستند.

کریستیانو رونالدو

حواشی مستند نامزد کریستیانو رونالدو

مستند نتفلیکس در ۱۹۰ کشور پخش خواهد شد. اما منبعی که به این خانواده نزدیک بود این هفته گفت: «شگفت‌زده می‌شوم اگر در مورد گذشته مجرمانه پدرش به جزئیات صحبت کند و یا در مورد ناراحتی‌هایی که با اعضای خانواده‌اش ایجاد شده است. او در مورد عشقش به خواهر بزرگترش «ایوانا» قبلاً صحبت کرده اما اکثر هوادارانش در مورد دیگر اعضای خانواده او چیزی نمی‌دانند. ما همه جورجینا را آنطور که خودش می‌خواست شناخته‌ایم، نه جورجینای واقعی را.»

قبل از اینکه مادربزرگش «جوانا اسکاراباخال» در اثر بیماری قلبی از دنیا برود، در مصاحبه‌ای با تلویزیون اسپانیا گفته بود از اینکه جورجینا او را به دخترش معرفی نکرده ناراحت است: «جورجینا فقط عکس این بچه را زمانی که خیلی کوچک بود برایم فرستاد.» مادر جورجنیا «آنا ماریا» و مادر کریستیانو «دولورس آویرو» در این نمایش حضور ندارند. جورجینا گفت: «این مستند من است و آن‌ها در این برنامه حضور ندارند چون شرایط اینگونه ایجاب می‌کرد.» اما تأکید کرد که: «من و خواهرم و مادرم همیشه با هم متحد هستیم و از یک خانواده‌ایم. مادرم به منچستر می‌آید همانطور که قبلاً به تورین و مادرید می‌آمد.»

یکی دیگر از اعضای خانواده جورجینا که در مستند حضور ندارد خواهر ناتنی‌اش پاتریشیا است که پدرشان مشترک است. پاتریشا قبل از مرگ پدرش و زمانی که پدر بعد از سکته به پرستاری تمام‌وقت نیاز داشت، گفت: «دلم می‌خواهد با او باشم اما ۷ سال است که به دلیل هزینه بالای سفر به آرژانتین نرفتم و نتوانستم او را از نزدیک ببینم. ناراحتم از اینکه جورجینا در تمام این مدت فقط یک بار به ملاقات پدر رفت. پدرم همیشه می‌گوید دلم برای شما تنگ شده است.»

کریستیانو رونالدو

براساس ادعای اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم ازدواج هستند. عروسی این دو یک رویداد خصوصی خواهد بود و در کشور مراکش(مغرب) در آفریقا برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش رونالدو و جورجینا در مراسمی بسیار خصوصی در مراکش به شکلی بی سر و صدا ازدواج می‌کنند. اما تا کنون خبری رسمی از مراسم ازدواج رونالدو و نامزدش منتشر نشده است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو و جورجینا 

جورجینا رودریگس اعتراف کرد که دلش می‌خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند به او جواب «بله» خواهد داد.

این مدل ۲۷ ساله آرژانتینی که از کریستیانو رونالدو یک دختر ۳ ساله دارد و برای ۳ فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، درباره زندگی شخصی‌اش در مستند «نتفلیکس» افشاگری کرده است. او در کلیپی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرد نشان داد که با جمعی از دوستانشان در قایق تفریحی مشغول صرف شام بودند که از او پرسیدند «چه زمانی قرار است با رونالدو ازدواج کند؟» جورجینا هم پاسخ مشخصی به سؤال نداد و گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد.»

جورجینا کلمه اسپانیایی «اوخالا» را به زبان آورد که در عربی به معنی «انشاالله» است و در انگلیسی به معنی «اگر خدا بخواهد». این کلیپ همچنین شامل تصاویری از فوتبال بازی کردن رونالدو با خانواده‌اش است و جورجینا که در مراسم‌های فرش قرمز دور اروپا شرکت می‌کند و لذت می‌برد.

در قسمت دیگری از این کلیپ جورجینا هنگام فیلمبرداری در «خاکا» از توابع پیرنه اسپانیا یعنی جایی که در آن بزرگ شد، با یکی از پاپاراتزی‌ها شوخی می‌کند و می‌گوید: «قرار است کل روز با این دوربین کوچک ما را دنبال کنید؟»

کریستیانو رونالدو

فروشنده سابق که اکنون مدل و اینفلوئنسر است در این کلیپ خطاب به ۲۷٫۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش پیغامی می‌فرستد: «من بالاخره می‌توانم با این کلیپ به شما خبر بدهم که مستند من به زودی در نتفلیکس پخش می‌شود.»

پیش از این گفته شده بود که در این مستند رونالدو به تمام جهان ماجرای عاشق شدنش را خواهد گفت. اینکه چطور در یک ثانیه به جورجینا دل باخت و چه احساس عمیقی به او دارد. هنوز تاریخ اکران این مستند مشخص نیست.

آلوارو دیاس که کارگردان اسپانیایی بخش سرگرمی نتفلیکس است با تأیید حضور رونالدو در این مستند گفت: «قطعاً رونالدو در این مستند حضور دارد اما تمرکز اصلی بر روی شناختن جورجینا از نگاه خودش و رابطه‌اش با پدر فرزندانش است.»

کریستیانو رونالدو

جورجینا در پیش نمایش اولین سری از این مستند می‌گوید: «من ۲۷ ساله هستم و ۵ سال قبل زندگی‌ام به طور کامل عوض شد. وقتی که برای اولین بار رونالدو را دیدم پنج‌شنبه یک روز تابستانی بود و داشتم از مغازه بیرون میرفتم که یک جوان خوشتیپ قد بلند...»

رونالدو و جورجینا بارها و بارها شایعات ازدواجشان را رد کردند. اخیراً هم گفته می‌شد آنها مخفیانه در سفری به مراکش ازدواج کردند. اعتراف جورجینا در این مستند مبنی بر تمایلش به ازدواج با این ستاره فوتبال نشان می‌دهد که تمام گزارشات قبلی در مورد ازدواج‌شان کذب بوده‌اند.

هفته گذشته مادر کریستیانو رونالدو گفت که رابطه خیلی خوبی با جورجینا دارد و او را «دختر خوب» و «حامی بزرگی برای کریس» خطاب کرد.

زندگی پر فراز و نشیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو

جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته. قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل ۲۷ ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی ۲۵۰ پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

حالا، با بازگشت باشکوه دارنده ۵ توپ طلا به منچستریونایتد، جورجینا هم راهی انگلیس می‌شود. رونالدو که اکنون ۳۶ ساله است در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۹ با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد. ستاره یوونتوس به پیرس مورگان گفت: «او به من خیلی کمک کرد. البته که عاشقش هستم.»

رونالدو که ارزش حدودی ثروتش ۳۰۰ میلیون پوند است اضافه کرد که با ازدواج با جورجینا رؤیای مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو به حقیقت می‌پیوندد. او در این مورد گفت: «بدون شک ما روزی با هم ازدواج خواهیم کرد. این رؤیای مادرم نیز است. بنابراین چرا که نه؟ عالی می‌شود. جورجینا بهترین دوست من است. ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم و حرف هم را می‌فهمیم. قلب من برای او می‌تپد و قلب او هم برای من.»

کریستیانو رونالدو

زندگی لوکس با ۴ بچه

جورجینا فرزندان رونالدو را بزرگ می‌کند، دختر ۳ ساله‌شان آلانا مارتینا، دوقلوهای ۴ ساله اوا و متیو، و کریستیانو جونیور ۱۱ ساله. او زندگی‌ای دارد که اکثر ما فقط می‌توانیم رؤیایش را داشته باشیم، تعطیلات در ایبیزا و ایسلند، پوشیدن لباس‌های گوچی و شنل از سر تا پا، و لذت بردن در قایق تفریحی و ماشین‌های لوکس کریس. او همچنین پس از متهم شدن کریس به تجاوز، در کنارش ایستاد تا ثابت شود که هیچ اتهامی به کریس وارد نیست و تمام این صحبت‌ها کذب محض است. اما جورجینا رودریگس که می‌تواند به زودی جورجینا رونالدو شود زندگی خیلی متفاوتی داشت.

بی آبرویی نامزد کریستیانو رونالدو فاش شد | کریستیانو رونالدو با جورجینا ازدواج نمی کند؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • خدای عادل

    رونالدو خودش کثیف ترین حیوان نازی از بدگویی همسرش نیست