مهران مدیری | اخبار مهران مدیری | حواشی مهران مدیری | مهران مدیری در دورهمی

ببینید | گرد و خاک مهران مدیری در دورهمی | افشاگری جنجالی مهران مدیری از رشوه گیری در سینما

ببینید | گرد و خاک مهران مدیری در دورهمی | افشاگری جنجالی مهران مدیری از رشوه گیری در سینما
کدخبر : 559772

مهران مدیری در برنامه دورهمی حسابی گرد و خاک کرد و از رشوه گیری های میلیونی در سینما صحبت کرد.

مهران مدیری از سینما گفت. مهران مدیری از رشوه گیری در سینمای ایران حرف زد. مهران مدیری در دورهمی حسابی گرد و خاک به پا کرد. مهران مدیری یکه تاز کمدی ایران دست به افشاگری از سینما زد.

مهران مدیری، در برنامه «دورهمی» که شب گذشته (یکشنبه ۱۲ تیر) روی آنتن شبکه نسیم رفت به مسئله شوه و پول‌های کثیف در سینما اشاره کرد.

در قسمتی از برنامه «دورهمی» که جمعه شب روی آنتن رفت، مهران رجبی بحث را به سمت رشوه گرفتن در ادارات کشید و مهران مدیری هم از این فرصت استفاده کرد تا به مسئله رشوه در سینما بپردازد.

مهران مدیری

مهران مدیری توضیح داد که رشوه فقط در بانک‌ها و اداره‌ها اتفاق نمی‌افتد و در سینما هم به وفور شاهدش هستیم. او گفت: «یک کار کثیفی که در کار ما انجام می‌دهند این است که از شما پول می‌گیرند تا بازی کنید. این هم اسمش رشوه‌ است. به یک بازیگر می‌گویند 200 میلیون بده چهار تا سکانس بازی کنی.»

 

بعد از جوان‌هایی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند خواست دست به چنین کاری نزنند و توضیح داد: «به جوان‌هایی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید بگویم واقعا این کار را نکنید. تهیه‌کننده باید سرمایه‌ ساخت فیلم را از جای دیگری بیاورد. قرار نیست شما 100 میلیون، 200 میلیون بدهید تا بازی کنید. شما باید بازی کنید و برای آن دستمزد هم بگیرید.»

مهران رجبی هم خاطره‌ای در همین زمینه تعریف کرد: «یک بار یکی آمد گفت یک سریال چند می‌ارزد؟ گفتم مثلا 10 میلیارد تومان. بهم گفت 10 میلیارد می‌دهم دخترم بازیگر شود. گفتم اصلا معلوم نیست این پول را بدهی، دخترت واقعا بازیگر شود و خلاصه منصرفش کردم.»

او خاطره دیگری هم از جوانی تعریف کرد که برای نمای بسته در یک فیلم پول داده. گفت: «در یکی از شهرستان‌ها سر یکی از این فیلم‌های استانی، یک نفر آمد گفت آقای رجبی نمای بسته چقدر است؟ من تعجب کردم و بعد گفت من هفت میلیون پول داده‌ام تا چند نمای بسته ازم بگیرند. هر نمای بسته یک میلیون تومان است و هر لانگ‌شات 200 هزار تومان.»

ببینید | الناز حبیبی و برادرش در دورهمی | مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی شوکه شد

وقتی مهران مدیری از دیدن برادر الناز حبیبی جا می خورد.


عجیب ترین و خنده دارترین سوال مهران مدیری از مهران رجبی در تاریخ دورهمی | مهران مدیری از خنده ترکید

شب گذشته مهران رجبی بازیگر مشهور با دوستانش مهمان برنامه دورهمی بود و مهران مدیری عجیب ترین و خنده دارترین سوال تاریخ دورهمی را از وی پرسید.


بیوگرافی مختصر مهران مدیری

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و تهیه‌کنندهٔ فیلم، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مدیری ۹ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد.

مهران مدیری

زندگی و حرفه مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده‌ای ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود. پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست. بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند.

مهران مدیری موسیقی

مهران مدیری در سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرد و پس از آن موفق به برگزاری چند اجرای زنده هم شد. تیتراژ فیلم سینمایی «هم‌نفس» و سریال‌های «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و «زعفرانی» از جمله فعالیت‌های مدیری طی سال‌های اخیر در عرصه خوانندگی بوده‌است. او یک قطعه را هم در آلبوم گروه «دارکوب» اجرا کرد که سال ۱۳۸۹ منتشر شد.

مهران مدیری

مهران مدیری بعد از سال‌ها در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ۱۳۹۷ در برج میلاد کنسرتی به اسپانسری اپلیکیشن موسیقی آوادیو از اول مارکت برگزار کرد.

مهران مدیری که پس از سال‌ها برای یک اجرای زنده روی صحنه مرکز همایش‌های برج میلاد آمده بود، همان ابتدا اعلام کرد به خاطر شرایط سخت اقتصادی تصمیم گرفته‌است درآمد هر دو شب کنسرت خود را به یک خیریه اهدا کند تا صرف خریدن شیر خشک برای کودکان شود. این حرف‌های کمدین و خواننده محبوب با تشویق شدید تماشاگران حاضر در برج میلاد همراه شد.

مهران مدیری که چند روز پیش در مراسم اهدای جوایز جشن حافظ با سیمایی متفاوت روی صحنه آمده بود، در برج میلاد دیگر نشانی از چهره‌آرایی ویژه پروژه سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی نداشت. او در نخستین کنسرت خود در شامگاه چهارشنبه ۳۱ مردادماه قطعات «امشب شب مهتابه»، «بیا بریم کوه»، «ناوک مژگان» و «بارون» را خواند و در فاصله هر دو اجرا چند کلمه با حاضران در سالن حرف زد.

شگفتانه مدیری در این کنسرت اجرای قطعه خاطره‌انگیز «سوغاتی» بود که او اعلام کرد برای خواندن آن از اردلان سرفراز، ترانه‌سرای نامدار اجازه گرفته‌است. این بخش کنسرت با استقبال بسیار زیاد و همخوانی تماشاگران همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: