حامد آهنگی | اخبار حامد آهنگی | حواشی حامد آهنگی | حامد آهنگی در جوکر

ویدئو | حامد آهنگی جوکر را منفجر کرد | حرکت +۱۸ حامد آهنگی در جوکر مخاطب را میخکوب کرد

ویدئو | حامد آهنگی جوکر را منفجر کرد | حرکت +18 حامد آهنگی در جوکر مخاطب را میخکوب کرد
کدخبر : 559875

حرکات عجیب و غریب حامد آهنگی و حرف های هومن برق نورد در جوکر را ببینید.

حامد آهنگی جوکر را منفجر کرد. سبیل حامد آهنگی افتاد. خط قرمز حامد آهنگی افتاد. حامد آهنگی در جوکر حرکات موزون را به حد اعلا رساند.

کلیپ حرکات موزون حامد آهنگی و پیدا شدن خط قرمزش را ببینید.

7 دلیلی که باعث معروفیت و محبوبیت حامد آهنگی شد!

حامد آهنگی حدود 25 سال است که به طور جدی در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت دارد و کنار استادان بسیار محبوبی آموزش دیده است که به گفته ی وی استاد آب پرور جزء یکی از تاثیرگذارترین افراد برای او بوده است. این هنرمند محبوب تلاش های بسیار زیادی برای موفقیتش کرده که مهم ترین این فعالیت ها را در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد:

۱. جنگ های حامد آهنگی در کیش: این هنرمند در سال 1394 توسط حمید خندان به یکی از جنگ های شبانه دعوت شد و سپس به کیش مهاجرت کرد اما اوایل زندگی اش در جزیره به دلیل کارهای مجوز کمی اذیت شد اما مدتی نگذشت که موفق شد جنگ های خود را راه بیاندازد و طنزهایش زبانزد مردم شود. سال 98 فعالیت او در شبکه های تلویزیونی افزایش یافت که در نهایت مجبور شد دوباره به تهران برگردد به همین دلیل است که امروزه در جزیره کیش فعالیت زیادی ندارد. 

۲. نمایشنامه نویسی و کارگردانی حامد آهنگی: کارگردانی فیلم های زیبایی همچون سفر پرماجرا، کنکور، کلاس درس، داماد تصادفی، منشی قلابی، جزیره آدم خواران، غول چراغ جادو، باشگاه کاراته، کنسرت موسیقی، مدرسه پیرمردها توسط حامد آهنگی یکی دیگر از عوامل معروفیت و محبوبیت وی است.

حامد آهنگی

3. حضور فعال و پررنگ در خندوانه: حامد آهنگی با معرفی میلاد کی مرام به برنامه خندوانه معرفی شد و از فصل ۴ به بعد توانست فعالیت پررنگ خود را در تلویزیون آغاز کند و به دلیل اینکه برنامه خندوانه طرفداران بسیار زیادی داشت راه پیشرفت برای وی بسیار هموارتر شد. حامد آهنگی که شوخی‌هایش مناسب تلویزیون نیست اما در حال حاضر توانسته به خوبی خود را با شرایط و چهارچوب تلویزیون هماهنگ کند و به دلیل شوخ طبع بودن و خوش ذوق بودن موفق شد چندین بار در برنامه خندوانه به عنوان کمدین و استندآپ حضور پیدا کند و به عنوان یکی از کمدین های ثابت این برنامه لقب گرفت و تاکنون استندآپ های متعددی داشته که با استقبال عمومی خوبی همراه بود و توانست محبوبیت خود را بیشتر کند.

4. حضور در برنامه شب آهنگ: شب آهنگی، برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره های مشهور و محبوب کشور عزیزمان می باشد که حامد آهنگی مجری گری این برنامه را به عهده دارد و در حال حاضر این برنامه طرفداران بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که مسابقه بزرگی در برنامه شب آهنگ در حال اجرا است و علاقه مندان می توانند دابسمش خود را از آهنگ پایانی برنامه ضبط و وارد برنامه ۷۲۴ شوند سپس از منوی شب آهنگ گزینه دابسمش را انتخاب کرده و شانس خود را برای برنده شدن در این برنامه امتحان کنند.(شرایط مسابقه: زمان ویدئو ۱ دقیقه، به شکل افقی و با حجم کمتر از۲۵۰ مگ باشد)

حامد آهنگی

۵. حامد آهنگی فوتبالیست می شود: یکی دیگر از دلایلی که سبب معروفیت او شد بازی کردن در فوتبال و تیم محبوب ملوان انزلی بود. حامد آهنگی در ابتدا فعالیت خود را با فوتبال آغاز کرد او در تیم ملوان انزلی فوتبال بازی می کرد و در سه دسته نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم ملی ملوان انزلی به عنوان مهاجم بازی کرده است اما دیگر به این کار ادامه نداد.

۶. تدریس کردن حامد آهنگی: حامد آهنگی مدتی را در یکی از آموزشگاه‌های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت تدریس می کرد و تجربه خود در این حوزه را به هنرجوهای علاقمند ارائه میداد. ( او به جز کار کمدی و بازیگری شغل دیگری ندارد)

۷. اجرای نقش دایی منوچهر در برنامه بچه محل: حامد آهنگی مدتی به عنوان بازیگر نقش دایی منوچهر در سریال بچه محل به کارگردانی احمد درویشعلی پور بازی کرد از بازیگران این سریال می توانیم به داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، نعیمه نظام دوست و امیر محمد متقیان اشاره کنیم.

شب آهنگی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: