بهاره رهنما | اخبار بهاره رهنما | حواشی بهاره رهنما | سفرهای بهاره رهنما

بهاره رهنما در دورهمی دوستانه بعد از طلاقش | چهره پیر و شکسته بهاره رهنما در دورهمی بازیگران زن سوژه شد

بهاره رهنما در دورهمی دوستانه بعد از طلاقش | چهره پیر و شکسته بهاره رهنما در دورهمی بازیگران زن سوژه شد
کدخبر : 559923

چهره خندان بهاره رهنما در کنار بازیگران زن مشهور ایرانی بعد از طلاقش سوژه شد.

بهاره رهنما بعد از طلاقش خوشحال است. بهاره رهنما در کنار دیگر بازیگران زن ایرانی جشن گرفت. بهاره رهنما در حال افزایش وزن است. بهاره رهنما پرحاشیه ترین بازیگر زن ایرانی است.

عکس دورهمی و جشن بهاره رهنما در کنار دیگر بازیگران زن ایرانی را ببینید.

بهاره رهنما

ویدیو | تعجب کاربران از چهره جدید و طنز آمیز بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی از چهره جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد و باعث شد مورد قضاوت کاربران قرار بگیرد.

بهاره رهنما که در این ویدیو مشغول تبلیغ یک کلینیک دندانپزشکی است یک عینک عجیب به چشم دارد و چهره اش اش را با افکت و آرایش تغییر داده است.

انتشار ویدیو حالا با واکنش متفاوت کاربران مواجه شده است. بخشی می گویند که چهره جدید او جدی نیست و طنز آمیز شده است.

گروه دیگر هم خلاف این عقیده را دارند.

حجاب بهاره رهنما سفت و سخت تر شد

بهاره رهنما تصویری را از خود با یک حجاب فوق العاده زیاد و موهای پوشیده به اشتراک گذاشت.

بهاره رهنما بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی و همسر قبلی پیمان قاسمخانی در اینستاگرامش عکسی بسیار جالب را از خود با حجابی متفاوت و کامل منتشر کرد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در شهر اراک می باشد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر او جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.

ازدواج با پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم.  ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم.

دوستی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

بهاره رهنما

بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

پیمان قاسم خانی کیست؟

همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. او و پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارند که او هم تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایره زندگی را در کارنامه اش دارد. جاری سابق او هم شقایق دهقان بود.

بهاره رهنما در شهریور سال 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. او در وب نوشت شخصی اش و مدتی هم در نشریه چلچراغ می نوشت.

بهاره رهنما

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد.

بهاره رهنما از همسر دومش جدا شد

 در چند ماه اخیر خبرهایی در مورد جدایی بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست می‌شد و حالا بعد از مدت ها بهاره رهنما به این خبرها واکنش نشان داد.

بهاره رهنما

 بهاره رهنما این روزها حسابی در اینستاگرام با حضور در برنامه شب آهنگی وایرال شده است. حضور بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی در این برنامه مخاطبان زیادی داشت . قسمت هایی از برنامه حامد آهنگی با حضور بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر شد. اما واکنش و استوری معنادار بهاره رهنما در مورد تغییرات عاطفی زندگیش حسابی خبرساز شد.

حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.

متن استوری بهاره رهنما

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست.

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: