فوتبالیست مشهور | تجاوز

فوتبالیست مشهور به اتهام تجاوز بازداشت شد | فوتبالیست مشهور کیست؟

فوتبالیست مشهور به اتهام تجاوز بازداشت شد | فوتبالیست مشهور کیست؟
کدخبر : 559968

دیلی میل از دستگیری یک فوتبالیست مشهور که برای یک باشگاه لیگ برتری بازی می‌کند و احتمالا در جام جهانی قطر نیز حضور خواهد داشت خبر داد.

فوتبالیست مشهور به اتهام تجاوز بازداشت شد. دیلی میل از دستگیری یک فوتبالیست مشهور که برای یک باشگاه لیگ برتری بازی می‌کند و احتمالا در جام جهانی قطر نیز حضور خواهد داشت خبر داد. نامی تا کنون از فوتبالیست مشهور فاش نشده است. فوتبالیست مشهور ۲۹ ساله است. 

نام این بازیکن به خاطر اینکه تحقیقات در مراحل ابتدایی است ذکر نشده، اما با این حال این نشریه خاطرنشان کرد که این فوتبالیست "شهرت جهانی" دارد و به احتمال زیاد در جام جهانی قطر شرکت می‌کند. همچنین گزارش شده که فرد بازداشت شده ۲۹ ساله است.

فوتبالیست مشهور

فوتبالیست مشهور به اتهام تجاوز بازداشت شد

این اولین اتهام علیه بازیکنان باشگاه‌های فوتبال در بریتانیا در چند وقت اخیر نیست. میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد اخیراً به دلیل کتک زدن نامزدش از تمرین محروم شد و بنجامین مندی مدافع منچسترسیتی به یک سری تجاوز جنسی متهم شده و با یک حبس طولانی مواجه است و اکنون در زندان است.

در سال ۲۰۱۷، مجله اشپیگل گزارش داد که کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۰۹ به کاترین مایورگا آمریکایی در هتلی در لاس وگاس تجاوز کرده و سپس ۳۷۵۰۰۰ دلار برای حق سکوت او پرداخت کرده است. در سال ۲۰۱۸ مایورگا توافق با بازیکن فوتبال را به چالش کشید و پلیس لاس وگاس تحقیقات در مورد تجاوز را از سر گرفت. یک سال بعد، این پرونده به این دلیل که واقعیت تجاوز جنسی پس از بیش از ده سال اثبات نشد، مختومه شد. مایورگا بعداً یک شکایت مدنی علیه رونالدو تنظیم کرد و خواستار دریافت چند ده میلیون دلار شد.

در ماه ژوئن، دادگاه ادعای مدنی مایورگا علیه رونالدو را برای غرامت بیش از ۲۵ میلیون دلار رد کرد.

بازیکن شاغل در لیگ انگلیس که خبر دستگیری او در رسانه‌ها منتشر شد و در نامی از او برده شند، در مجموع به سه مورد تجاوز جنسی متهم شده است.

یک بازیکن حاضر در لیگ برتر انگلیس روز دوشنبه به تجاوز به یک دختر متهم و دستگیر شد، حالا اما حالا خبر آمده که دو مورد دیگر نیز به اتهام های او اضافه شده است.

رسانه ها گفته‌اند که این بازیکن ۳۰ ساله قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز حضور داشته باشد و عضو یکی از باشگاه‌های شمال لندنی (آرسنال یا تاتنهام) است.

با این حال و با وجود اینکه نام این ستاره سرشناس لیگ برتر انگلیس که به اتهام سه تجاوز دستگیر شده و در شمال لندن ساکن است محفوظ مانده و فعلاً فاش نشده است، کریس وارتلی خبرنگار آرسنال مدعی شده که توماس پارتی بازیکن آرسنال همراه این تیم به آلمان نرفنه و ضمناً در توئیتی معذرت‌خواهی کرده و گفته او فعلاً در لندن حضور دارد.

بر اساس این اطلاعات گمانه‌زنی به این سمت رفته که بازیکن متجاوز توماس پارتی هافبک دفاعی غنایی توپچی‌ها باشد.

منبع: فرارو

فوتبالیست مشهور به اتهام تجاوز بازداشت شد | فوتبالیست مشهور کیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: