گرشا رضایی | اخبار گرشا رضایی | حواشی گرشا رضایی | کنسرت گرشا رضاییر

هتاکی گرشا رضایی در کنسرت زاهدان | گرشا رضایی به سیم آخر زد

هتاکی گرشا رضایی در کنسرت زاهدان | گرشا رضایی به سیم آخر زد
کدخبر : 559979

یک تماشاچی از گرشا رضایی درخواست می‌کند تا پلی بک نخواند و زنده اجرا کند و در ادامه او به مخاطب جواب تند و زشتی می‌دهد.

گرشا رضایی به مخاطبش توهین کرد. گرشا رضایی در کنسرتش جنجال آفرید. گرشا رضایی به هوادارش وسط کنسرت توهین کرد. گرشا رضایی ترند فضای مجازی شده است. ویدئوی توهین گرشا رضایی به هوادارش را ببینید.

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند. در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد: «پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندم هستی؟»

گرشا رضایی

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و چندین دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن کجی، همان درخواست را تکرار می‌کند. در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.

 

بیوگرافی گرشا رضایی خواننده و آهنگساز

گرشا رضایی متولد 22 اردیبهشت سال 1363 خواننده و اهنگ ساز محبوب می باشد و اصلیتی لر دارد. که خیلی در نواختن اکثر سازهای موسیقی تسلط دارد و مدتی به تدریس موسیقی مشغول بوده و حال از خواننده های حرفه ای می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی گرشا رضایی 

نام: گرشا رضایی

تاریخ تولد: 22 اردیبهشت 1363

محل تولد: لرستان

قد: 190 سانتیمتر

زمینه فعالیت: موسیقی پاپ

حرفه: خواننده ، آهنگساز و نوازنده

سالهای فعالیت: 1391 تاکنون

گرشا در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1363 در لرستان به دنیا آمد. او نوازنده، خواننده و آهنگساز حرفه ای است که روی بیشتر سازها تسلط کافی برای نواختن حرفه ای را دارد، مدتی تدریس نموده و اکنون خواننده معروف و از نسل جدید است.

گرشا رضایی

نوازنده و آهنگساز حرفه ای با اصالت لر می باشد که با صدای زیبایش در موسیقی پاپ می درخشید و در کنار آن تدریس را هم ادامه می دهد.

علاقه ی گرشا رضایی به موسیقی 

گرشا رضایی درمورد علاقه اش به موسیقی گفت: من از سن ۶ – ۷ سالگی به موسیقی علاقه مند شدم و خانواده ی مادری ام به خصوص دایی هایم که صدایشان دلنشین بود، در مسیر علاقه ام نقش موثری داشتند.

شروع نوازندگی گرشا رضایی

گرشا رضایی درمورد آغاز نوازندگی اش گفت: وقتی که ۱۳ سال داشتم موسیقی را به صورت جدی با حضور در کلاس های گیتار و در سبک فلامنکو کلاسیک شروع کردم و پس از آن گیتار الکترونیک سبک رام را یاد گرفتم. علاوه‌براین ، نواختن پیانو، سه تار، کمانچه و بربط را هم ادامه دادم ولی گیتار الکترونیک ساز تخصصی من است.

ماجرای نخستین تیتراژ گرشا رضایی

یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی درسال ۱۳۹۲ کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم ، او تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را نیز با استقبال خوبی اجرا کرده است.

گرشا رضایی

آغاز خوانندگی گرشا رضایی

گرشا در مورد شروع خوانندگی اش می گوید :

"خوانندگی رو خیلی دوست دارم اما یه تصویرهایی از بیرون داره که گاهی حال آدمو بد میکند و درگیر تبلیغات و بیزینیس برای یک موزیسین خسته کننده است . به همین خاطر خیلی دیر و از سال 93 وارد خوانندگی شدم ."

بهترین خواننده به نظر گرشا رضایی

یه بار یه خبرنگار ازم پرسید بنظر شما بهترین خواننده کیه جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های‌ خوبی هم وجود دارند.

حضور گرشا رضایی در خندوانه

گرشا رضایی با دعوت برنامه خندوانه در این برنامه زنده تلوزیونی به مجری گری رامبد جوان حضور پیدا کرد .

ترانه شناسی گرشا رضایی

ماهی

قرمز

بن بست

مگه پاییز اومده

صدای بارون

مثل ماه

منو نگه دار

سریالیست

دیوونه دیوونه

هیپنوتیزم

بارون

شرم

دریا نمیرم

حالمون خوبه

دل ندارم

آخر دنیا

نرو

مو مشکی

ماهورا

دلم هوس کرده

مجرم

دنیامی

عکسای آخر

عشق بی آزارم

یار باش

تنهایی

دوست دارم

دلم گرفته ای رفیق

اندازه صد ساله رفتی

تویی و تو

مگه نگفتم

ممنون

دلت نخواد

حقمه

ادامه داره

گرشا رضایی

آلبوم گرشا رضایی

ون اولین آلبوم به نوم «آبی» ۱۳۹۴ دی ۷ منتشر بیّه.

کنسرت گرشا رضایی

ون اولین کنسرت ۹۸ آذر ۲۹ تهرون دله برگزار بیّه.

هتاکی گرشا رضایی در کنسرت زاهدان | گرشا رضایی به سیم آخر زد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: