افشین آذری | اخبار افشین آذری |حواشی افشین آذری | خوانندگی افشین آذری

ببینید | مردم باکو برای افشین آذری سنگ تمام گذاشتند | واکنش دیدنی مردم باکو به اخراج افشین آذری از برنامه زنده

ببینید | مردم باکو برای افشین آذری سنگ تمام گذاشتند | واکنش دیدنی مردم باکو به اخراج افشین آذری از برنامه زنده
کدخبر : 559991

مردم باکو نسبت به اخراج افشین آذری توسط مجری تلویزیون آذربایجان از برنامه زنده واکنش نشان دادند.

افشین آذری خواننده پاپ کشور است. افشین آذری در برنامه زنده تلویزیون آذربایجان حضور یافت. افشین آذری توسط مجری تلویزیون آذربایجان از برنامه اخراج شد. اخراج افشین آذری از برنامه در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. مردم باکو اخراج افشین آذری از برنامه زنده را محکوم کردند.

ویدئوی واکنش مردم باکو به اخراج افشین آذری از برنامه زنده را ببینید.

فیلم | حمایت رحیم شهریاری از افشین آذری

چند روز پیش افشین آذری در یک برنامه در جمهوری آذربایجان حاضر شد و مجری برنامه او را از برنامه به صورت غیرحرفه‌ای اخراج کرد. رحیم شهریاری خواننده آذری کشورمان به این مسئله واکنش نشان داده است.

افشین آذری


ویدئو | درگیری لفظی افشین آذری و مجری تلویزیون آذربایجان | بیرون انداختن خواننده ایرانی از برنامه تلویزیون آذربایجان

آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیرحرفه‌ای ضمن افشای گفتگوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استودیو بیرون کرد.

آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیرحرفه‌ای ضمن افشای گفتگوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استودیو بیرون کرد.


ببینید | واکنش افشین آذری به رفتار توهین‌آمیز مجری تلویزیون آذربایجان


افشین آذری با حضور در یک برنامه از خود دفاع کرد و گفت برخی از هنرمندان با پرداخت پول در برنامه زائور شرکت می‌کنند و آن مجری بخاطر دریافت پول از هنرمندان ایرانی، آغوش خود را بر روی ایرانی‌ها باز می‌کند.

گفتنی است؛ در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ آذربایجان از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیرحرفه‌ای ضمن افشای گفتگوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استودیو بیرون کرد.

افشن آذری

پشت پرده حاشیه‌های افشین آذری و «برنامه بئش ده بئش»

حضور افشین آذری، خواننده پاپ تبریزی در برنامه «بئش ده بئش» شبکه arb جمهوری آذربایجان و برخورد غیر حرفه‌ای مجری این برنامه با وی حاشیه ساز شد.

جریان از این قرار است که افشین آذری، هنرمند موسیقی پاپ آذربایجانی به دعوت شبکه arb در برنامه «بئش ده بئش» حضور یافت، اما به دلیل صحبت‌های قبل از شروع برنامه در پشت صحنه با "زائور کمال"، تهیه‌کننده و مجری این برنامه، در حین پخش زنده لحظات پرتنشی رقم خورد.

در حین پخش زنده این برنامه، گفتگوی افشین آذری و زائور کمال در مورد دعوت وی به این برنامه و علاقمندان این خواننده در جمهوری آذربایجان حاشیه ساز شد. گفت و شنود زائور و افشین به شرح زیر است:

افشین آذری: برنامه شما پرطرفدار و پربیننده است و از همه شهرهای ایران از جمله تبریز، ارومیه، زنجان، اردبیل و ... بیننده دارید.

زائور کمال: شما به خاطر مخاطبان ایرانی برنامه ما در اینجا دعوت شده‌اید.

افشین آذری: من چیزی نمی‌توانم بگویم، این تصور شماست. شما حرمت زیادی برای ما دارید و ما دعوت شما را با افتخار قبول می‌کنیم.

زائور کمال: ممنونم، منظورم این است که به خاطر مخاطبان ایرانی شما را دعوت می‌کنیم.

افشین آذری: آهان، منظورتان این است که مخاطبان آذربایجان مرا دوست ندارند؟

زائور کمال: در شهر با مردم مصاحبه کردیم، اسم شما را نمی‌دانند، اما آهنگ‌های شما را شنیده‌اند.

افشین آذری: خب، چه می‌توانم بگویم!

افشین آذری

زائور کمال: پشت صحنه طوری صحبت کردید که من خوشم نیامد، گفتید که علی پرمهر و دیگر خواننده‌های ایرانی قابل مقایسه با من نیستند که دعوت می‌کنید و طرفداران من سالن‌های موسیقی را پر می‌کنند!

افشین آذری: من چنین چیزی یادم نمی‌آید که به شما گفته باشم. افشای حرف‌های خصوصی بین دو نفر در اینجا دور از مردانگی است و خوب است که بین خودشان بماند.

زائور کمال: آخر این ربطی به مردانگی ندارد که پشت صحنه آن حرف‌ها را می‌زدید و وقتی مرا دیدید به من پشت کردید. من تو را از این صحنه خارج می‌کنم و دیگر به این برنامه دعوت نمی‌کنم. خواننده‌های دیگری را که من به این صحنه دعوت می‌کنم، با نظر شبکه و من است و ما همیشه آغوشمان برای هنرمندان ایرانی باز است. از تو گرفته تا علی پرمهر، احسان آقایی و دیگر هنرمندان ایرانی احترام بی‌حد و حصری قائل هستیم و آنها را همیشه با علاقه به این برنامه دعوت می‌کنیم و خوشحالیم که مخاطبان ایرانی برنامه ما را دوست دارند.

این گزارش می‌افزاید، پس از این بگو و مگوی مجری و افشین آذری، وی استودیوی برنامه «بئش ده بئش» را ترک کرد. اما این رفتار مجری برنامه با میهمان خود واکنش‌های تند مخاطبان این برنامه را برانگیخته است. پس از این اتفاق مخاطبان با مراجعه به صفحه اینستاگرام مجری برنامه از بی‌حرمتی به میهمان انتقاد کردند تا اینکه وی مجبور به بستن قسمت کامنت‌های اینستاگرام خود شد.

زائور کمال، تهیه‌کننده و مجری برنامه «بئش ده بئش» در ادامه و در توضیح اتفاقات روی داده در برنامه زنده با افشین آذری، گفت: مقصر من هستم و کس دیگری نیست. همیشه برای خوانندگان ایرانی حرمت و احترام بی‌پایانی قائل بودیم، اما افشین آذری در پشت صحنه برنامه به من گفت چرا بعضی خواننده‌های ایرانی که طرفدار کمی دارند را دعوت می‌کنید؟ من هم گفتم که من به عنوان مجری برنامه مختارم که هر خواننده‌ای را که تشخیص دادم مخاطبان می‌پسندند به این صحنه دعوت کنم. بعد از این هم مخاطبان هر خواننده‌ای را دوست داشته باشند، در اینستاگرام من بنویسند تا او را دعوت کنم.

حاجی نریمان اوغلو، روزنامه‌نگار اهل جمهوری آذربایجان در خصوص اتفاقاتی که در برنامه تلویزیونی «بئش ده بئش» روی داد، نوشت: "امروز همه در شبکه‌های اجتماعی در مورد اتفاقی که در برنامه «آی زائور» رخ داده صحبت می‌کردند. چیزی که شنیدم را باورم نمی‌کردم، به سایت‌ها سر زدم و ویدیو را دیدم. زائور، مجری برنامه افشین آذری، خواننده تبریزی را از برنامه زنده اخراج کرد! چطور زائور جرأت می‌کند به چنین خواننده‌ای بی‌احترامی کند. افشین آذری از خوانندگان بااستعداد تبریزی و یکی از محبوب‌ترین، دوست داشتنی‌ترین و شنیدنی‌ترین خواننده‌های سال‌های اخیر است. همه ما عاشق ترانه‌های دلنشین او هستیم که با لهجه شیرین تبریزی در خانه ما شنیده می‌شود و بر خلاف اکثر خوانندگان ما، چهره افشین سرشار از روشنایی، صمیمیت و صفا است."

افشین آذری

مخاطبان شبکه Baku.ws هم در واکنش به ویدیوی منتشر شده این بگو و مگو برنامه «بئش ده بئش» از رفتار مجری این برنامه انتقاد کردند.

حیدر با عصبانیت از رفتار این مجری، نوشت: باید شبکه arb بابت این رفتارش جریمه شده و عذرخواهی کند. سلمینا هم نوشت: اگر میهمان را دعوت نمی‌کردید، از این بی‌حرمتی بهتر بود. اوکسانا هم نوشت: خیلی احساس شرمندگی کردم که مجری این برنامه چنین رفتاری با میهمان کشور ما داشته است. النارا هم نوشت: زائور بی‌تربیتی کرده است. حسین نوشت: حرف خصوصی میهمان نباید در برنامه زنده فاش می‌شد. علی هم نوشت: باید خود زائور را به خاطر این رفتارش از شبکه اخراج کنند. نیجات هم نوشت: در هر حال کار هیچ کدامشان خوب نبود. وفا نوشت: این حرکت زائور خیلی بد بود و باید با او برخورد شود. اورخان هم نوشت: فریب این بحث‌ها را نخورید، این حرف‌ها بازارگرمی است. آصف هم نوشت: زائور کم و درست حرف بزن و به جای ملت آذربایجان حرف نزن!

در ادامه واکنش‌ها به حاشیه‌های برنامه «بئش ده بئش»، مشفق علی عسگرلی، نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان اعلام کرد، با زائور کمال به دلیل بی‌احترامی به هنرمند مدعو برنامه «بئش ده بئش» شبکه arb برخورد خواهد شد.

وی افزود: رسانه‌ها و شبکه‌های تلوزیونی آذربایجان باید نمایانگر ارزش‌های ملی و مدنی جامعه آذربایجان باشد و چنین برخوردهایی غیر قابل قبول است.

نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان اظهار کرد: از برخورد ناشایست زائور کمال متاسفم و اقدامات تنبیهی لازم درباره عملکرد وی لحاظ شده و به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

گزارش نصر می‌افزاید، اشتراکات دینی، فرهنگی و زبانی ایران و جمهوری آذربایجان یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است و حاشیه به وجود آمده در برنامه شبکه خصوصی arb جمهوری آذربایجان که بین دو هنرمند ایرانی و آذربایجانی روی داده است، نمی‌تواند بر مناسبات و تعامل‌های روزافزون ملت و دولت دو کشور برادر سایه بیاندازد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: