گرشا رضایی | اخبار گرشا رضایی | حواشی گرشا رضایی | کنسرت گرشا رضایی

ببینید | واکنش به حواشی کنسرت زاهدان از تریبون اختصاصی گرشا رضایی | گرشا رضایی درباره کنسرتش چه گفت؟

ببینید | واکنش به حواشی کنسرت زاهدان از تریبون اختصاصی گرشا رضایی | گرشا رضایی درباره کنسرتش چه گفت؟
کدخبر : 559992

گرشا رضایی خواننده محبوب پاپ کشور نسبت به حواشی ایجاد شده در کنسرت زاهدان واکنش نشان داد.

گرشا رضایی از مردم زاهدان عذرخواهی کرد. گرشا رضایی نسبت به حواشی کنسرت زاهدان واکنش نشان داد. گرشا رضایی ماجرای پلی بک خوانندگان در کنسرت هایشان را یک تهمت ناروا توصیف کرد. گرشا رضایی در کنسرت زاهدان با یک هموطن درگیری لفظی داشته است.

گرشا رضایی چند روز قبل کنسرتی در زاهدان داشت. ویدئویی از این اجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از تماشاچیان حاضر در سالن در میانه‌ی کنسرت فریادزنان از رضایی می‌خواهد که پلی بک اجرا نکنند. رضایی در پاسخ شروع به تحقیر این تماشاچی می‌کند. او پس از تمسخر تماشاچی معترض مدعی می‌شود گروهش از بهترین موزیسین‌های ایران و دنیا در سبک پاپ هستند و می‌گوید: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم. همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سؤال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.»

حواشی کنسرت خواننده پاپ در زاهدان بررسی می‌شود

موسسه هنری برگزار کننده کنسرت "گرشا رضایی" به شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در سیستان وبلوچستان برای بررسی حواشی ایجاد شده فراخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی حواشی پیش آمده در کنسرت «گرشا رضایی» خواننده موسیقی پاپ در زاهدان، موسسه کنسرت‌گذار به شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در سیستان و بلوچستان فرا خوانده شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این باره اظهار داشت: پاسخ طعنه‌آمیز گرشا رضایی به درخواست یکی از حاضران مبنی بر اینکه از پلی‌بک استفاده نکند، باعث بروز حاشیه‌هایی در مدت برگزاری کنتسرت شد که به همین منظور موسسه کنسرت‌گذار برای ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفین فرا خوانده شده است.

گرشا رضایی

عبدالسلام بلوچ زاده افزود: مردم استان یقین بدانند درصورت ثابت شدن تخلف با هرگونه تخلفی توسط برگزار کننده و خواننده و عوامل ذینفع، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: قبلاً جلسات توجیهی با حضور مسئولین برای موسسات برگزار شده و تذکرات شفاهی و کتبی به آنها داده شده، بنابراین موسسات باید اقدامات و تمهیدات لازم در اجراها را به عمل آورده و هیچگونه توجیهی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

گرشا رضایی و برگزار کننده کنسرت به شورای رسیدگی در سیستان وبلوچستان فراخوانده شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حواشی صورت گرفته کنسرت گرشا رضایی در زاهدان و استفاده از الفاظ رکیک و توهین آمیز، موسسه برگزار کننده این کنسرت به شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه ای موسیقی در استان فراخوانده شد.

ایسنا گفت: عبدالسلام بلوچ زاده اظهار داشت: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد.

گرشا رضایی

وی گفت: به یقین مردم عزیز استان بدانند با هرگونه تخلفی توسط برگزارکننده، خواننده و عوامل ذینفع، برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: قبلا جلسات توجیهی با حضور مسوولان برای موسسات برگزار و تذکرات شفاهی و کتبی به آنها داده شده، لذا موسسات مذکور باید اقدامات و تمهیدات لازم در اجراها را به عمل آورده و هیچگونه توجیهی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

واکنش دادستانی زاهدان به هتاکی یک خواننده پاپ در کنسرت

دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان به هتاکی یک خواننده پاپ در جریان برگزاری کنسرت ورود کرد.

به نقل از قوه قضاییه، ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در این باره اظهارکرد: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند.

وی تاکید کرد: پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالسلام بلوچ زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز امروز اعلام کرد: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد.

گرشا رضایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: