برزو ارجمند | حواشی برزو ارجمند | اینستاگرام برزو ارجمند

حس زیبای برزو ارجمند در اینستاگرام نمایان شد | وقتی برزو ارجمند از مادرش می گوید

حس زیبای برزو ارجمند در اینستاگرام نمایان شد | وقتی برزو ارجمند از مادرش می گوید
کدخبر : 560142

برزو ارجمند به مناسبت تولد مادرش در اینستاگرام یک پست زیبا همراه با عکسی زیبا منتشر کرد.

برزو ارجمند اینستاگرام را ترکاند. برزو ارجمند تولد مادرش را تبریک گفت. پست زیبای برزو ارجمند به مناسبت تولد مادرش همه را شوکه کرد. برزو ارجمند بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران است.

برزو ارجمند با انتشار این عکس به بهانه سالروز تولد مادرش نوشت:

مامان جان قشنگم

تولدت مبارک

سایه ی شما رو سر همه ی ما مستدام

خیلی دوستتون دارم

#کیهاندخت_امین

#جانیار_ارجمند

برزو ارجمند

کشیش برزو و پسرش در کنار قبر بروس لی!

برزو ارجمند و پسرش در کنار مزار بروسلی دیده شدند.

برزو ارجمند

زندگی برزو ارجمند در کنار همسر و پسرش جانیار

برزو ارجمند بازیگر نقش های طنز و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند یکی از چهره هایی است که زندگی مشترک عاشقانه اش سوژه رسانه ها بوده است. در اینستاگرام بازیگر زیر آسمان شهر عکس های زیادی از همسرش پارمیس زند که یکی از چهره پردازان سینما است، وجود دارد.

آقای بازیگر همیشه با نهایت عشق و احترام از همسر خود یاد می کند و او را نه تنها همسر بلکه رفیقی خوب در روزهای سختی می‌داند.

برزو ارجمند

ماجرای آشنایی برزو ارجمند و همسرش پارمیس زند

برزو ارجمند در سال 1390 با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد. ماجرای آشنایی بازیگر سریال زیر آسمان شهر با همسرش به زمان دانشجویی و دانشگاه مربوط میشود. پارمیس زند کار گریم و طراحی صحنه را انجام می داد و بین او و برزو ارجمند همکاری وجود داشت اما پارمیس بعد از مدتی از ایران رفت و زمانی که برای یک سفر کوتاه به ایران آمد، برزو و جمعی از دوستان دانشکده به دیدن او رفتند. پس از این دیدار آقای بازیگر از او درخواست ازدواج کرد و پارمیس هم پس از مدتی فکر کردن به پیشنهاد جدی برزو ارجمند پاسخ مثبت داد.

تولد جانیار، فرزند برزو ارجمند

برزو ارجمند و همسرش بعد از گذشت چند سال از ازدواجشان بچه دار شدند. پسر آنها جانیار متولد سال 1392 و خارج از ایران به دنیا آمده است. برزو ارجمند تا سه ماهگی پسرش را از نزدیک ندیده بود چرا که در گرفتن ویزا به مشکل خورد و نتوانست در زمان به دنیا آمدن فرزندش در کنار همسرش باشد.

نظر برزو ارجمند در مورد بازیگر شدن پسرش

برزو ارجمند که خود در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است و پدرش مرحوم انوشیروان ارجمند و عمویش داریوش ارجمند از چهره های شاخص بازیگری هستند و حتی خواهرش بهار و پسر عمویش امیریل ارجمند و همسرش یاسمینا هم بازیگرند، چندان تمایلی به بازیگر شدن پسرش ندارد.

برزو ارجمند

مختصر بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند بازیگر متولد 7 فروردین 1354 در مشهد است. او فارغ‌التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و بر اساس گفته هایش درس خوان نبوده اما به دلیل مطالعات آزادی که داشته در کنکور رتبه دو را آورده است!

او در سه سالگی بازیگری را یکبار در تئاتر پدرش تجربه کردو بعد از دیدن فیلم دندان مار مسعود کیمیایی به بازیگری علاقمند شد و در سال 1373 با سریال زیر چتر خورشید اولین بار جلوی دوربین رفت و وارد قاب تلویزیون شد،سال 1379 هم در فیلم سینمایی سفر سرخ بازی کرد اما شهرت او را می توان با بازی در سریال زیر آسمان شهر و پشت کنکوری ها دانست.

سریال مشق عشق، قهوه تلخ، چهارشنبه نوزده اردیبهشت و... جزو بهترین آثاری هستند که برزو ارجمند در آنها ایفای نقش نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: