حسین مهری | اخبار حسین مهری | حواشی حسین مهری | اینستاگرام حسین مهری

پست جنجالی بازیگر سریال زمانه اینستاگرام را لرزاند | راز مخوف افشاگری حسین مهری چیست؟

پست جنجالی بازیگر سریال زمانه اینستاگرام را لرزاند | راز مخوف افشاگری حسین مهری چیست؟
کدخبر : 560155

حسین مهری بازیگر معروف سریال زمانه با انتشار پستی در اینستاگرام خود گفت: به زودی همه چیز را درباره شب های مافیا افشا می کنم.

حسین مهری بازیگر سریال زمانه حاشیه ساز شد. حسین مهری در اینستاگرام خود شب های مافیا را تهدید کرد. پست جنجالی حسین مهری در اینستاگرام سرو صدای زیادی به پا کرده است. حسین مهری از شب ها مافیا چه می داند؟

حسین مهری یکی از شرکت‌کننده‌های حاضر در فینال فینالیست‌های رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» با انتشار پستی به اتفاقاتی که در قسمت دوم افتاد، واکنش نشان داد و به نوعی صحت و سلامت این قسمت را زیر سوال برد.

 صبح روز چهارشنبه پانزدهم تیرماه گزارشی درباره کیفیت پایین قسمت دوم فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا منتشرکردیم. در این گزارش به این موضوع اشاره شده بود که در بازی دوم تقلب وارد شده و به همین دلیل شهروندان توانستند به راحتی به پیروزی برسند.

در همین برنامه حامد آهنگی اعتراض خود را نسبت به این ماجرا نشان داد که ویدیو صحبت‌های او در صفحه های مجازی منتشر شد. حالا نوبت به حسین مهری رسیده تا با انتشار پستی صحت و سلامت بازی دوم را زیر سوال ببرد.

او با انتشار عکسی از خود در این برنامه نوشته است :«به زودی همه چیز را درباره فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا بهتون توضیح میدم.»

مهری متن خود را اینطور تمام کرده و نوشته :«همیشه سکوت کردم چون به توضیح دادن علاقه‌ای ندارم.ولی همیشه هم سکوت خوب نیست.»

حسین مهری

دومین قسمت فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا روز سه شنبه چهاردهم تیرماه توزیع و پخش شد که کیفیت پایین این قسمت، اعتراض مخاطبان را به همراه داشت.

بیوگرافی و زندگینامه حسین مهری

نام :حسین

نام خانوادگی :مهری

وضعیت تاهل:متاهل

تاریخ تولد :۲۳ آبان ۱۳۶۳ 

محل تولد :تهران

حسین مهری متولد ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۶۳ است، به گفته خودش سابقه ای ۱۸ ساله در عرصه تئاتر دارد. او اولین بار در نقش عباس در سریال زیر هشت به مخاطبین معرفی شد و در ۲ سریال تا ثریا و پنجره همزمان ایفای نقش نمود.

حسین مهری

وی بازیگر با استعدادی است که تاکنون در کله های پایتخت، نابرده رنج و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده است و در سریال زمانه بیشتر در رسانه ها نمایان شد. حسین مهری که سابقه ۱۸ ساله در زمینه تئاتر داد در سریال زیر هشت به معروفیت رسید و نقطه اوج موفقیت اش نقش سینا در سریال تاثریا بود.

او بازی در سریال بالهای خیس را بدترین انتخاب و بزرگترین اشتباه در کارنامه هنری خودش میداند و معتقد است ضعف کارگردانی در این سریال به بازی او ضربه زده می‌باشد. حسین مهری در سریال و فیلم معراجی ها مسعود ده نمکی نقش یک بچه مایه دار تهرانی رو بازی میکند که به شدت ترسو هست و برای فرار از هر موقعیتی حاضر هست پول خرج کند.

ازدواج حسین مهری

حسین مهری اخیرا ازدواج کرده البته نامزد کرده وفعلا عروسی نگرفته اند.همسر اوا صلا در حرفه بازیگری نمی باشند.

او درمورد دوستانش می گوید:البته خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که ممکن است کمتر می شناسیدشان اما معمولا آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم.

حسین مهری

حسین مهری بازیگر خوب سینما و تلویزیون که چند سالی است به جرگه متاهلین پیوسته عکسی از میز شام خود را در اینستا گرامش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:شام خوشمزه دستپخت همسر

فیلم شناسی حسین مهری

سریال های حسین مهری

سرزمین کهن (۱۳۹۶_۱۳۸۷،کمال تبریزی )

همه چیز آنجاست (۱۳۹۳، شهرام شاه حسینی)

معراجی ها (۱۳۹۳، مسعود ده نمکی)

زمانه (۱۳۹۱، حسن فتحی)

بالهای خیس (۱۳۹۱، عباس رنجبر)

 پنجره (۱۳۹۰، قدرت الله صلح میرزایی)

تا ثریا (۱۳۹۰، سیروس مقدم)

پایتخت (۱۳۸۹، سیروس مقدم)

نابرده رنج (۱۳۸۹، علیرضا بذرافشان)

زیر هشت (۱۳۸۹، سیروس مقدم)

حسین مهری

تله فیلم های حسین مهری

عشق + ۲ (۱۳۷۷)

به نام مادر (۱۳۹۰)

 ماهمه تنهاییم (۱۳۹۱)

 شیپورچی (فیلم) (۱۳۹۳)

شروع یک پایان(ارش تقوا شعار۱۳۹۴)

فیلم های سینمایی حسین مهری

 زرد (۱۳۹۵مصطفی تقی زاده)

 ماجرای نیمروز(۱۳۹۵محمدحسین مهدویان)

 چراغ های ناتمام(۱۳۹۵مصطفی سلطانی)

حسین مهری به عنوان دستیار دوم کارگردان

فیلم سینمایی بن بست (۱۳۸۷)

حسین مهری به عنوان منشی صحنه

فیلم سینمایی بن بست (۱۳۸۷)

حسین مهری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: