حامد آهنگی | اخبار حامد آهنگی | حواشی حامد آهنگی | حامد آهنگی در جوکر | حامد آهنگی در شب ه ا مافیا

ببینید | تمسخر کمدین مشهور توسط سلبریتی های خاصه | لایک سلبریتی های شب های مافیا برای حامد آهنگی سوژه شد

ببینید | تمسخر کمدین مشهور توسط سلبریتی های خاصه | لایک سلبریتی های شب های مافیا برای حامد آهنگی سوژه شد
کدخبر : 560305

وقتی که مجید واشقانی و ایمان صفا در شب های مافیا، حامد آهنگی را مورد تمسخر قرار می دهند.

حامد آهنگی در شب های کافیا حضور دارد. حامد آهنگی کمدین مشهور شب های مافیا و جوکر است. حامد آهنگی مورد تمسخر مجید واشقانی و ایمان صفا قرار می گیرد. حامد آهنگی در شب های مافیا حاشیه ساز شده است.

ویدئوی تمسخر حامد آهنگی توسط مجید واشقانی و ایمان صفا را ببینید.

عذرخواهی حامد آهنگی و تیکه عجیب مجید واشقانی به او

حامد آهنگی هنرمند مطرح این روزها در نمایش خانگی که از برنامه شب های مافیا اخراج شده بود با ارائه توضیحاتی از بینندگان و شرکت کنندگان مافیا عذرخواهی کرد.

معذرت خواهی حامد آهنگی در شب های مافیا

قسمت دوم از فینال فینالیستهای شب های مافیا با حاشیه ای همراه بود که به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و به یکی از ویدئوهای پربازدید تبدیل شد.

در این برنامه که قواعد به خصوص خود را دارد، حامد آهنگی به عنوان مافیا حضور داشت و در حین برنامه با ناراحتی از عملکرد بقیه همگروهی هایش، نقش خود را لو داد و برنامه را ترک کرد. این کار حامد آهنگی باعث اخراج انضباطی او از مسابقه شد که واکنش های بسیاری از سوی طرفداران حامد آهنگی به همراه داشت.

بعد از گذشت چند روز و شروع قسمت دیگری از این برنامه، حامد آهنگی بازیگر طناز و با اخلاق بابت عصبانیت در قسمت دوم فینال فینالیست‌های مافیا عذرخواهی کرد که در این بخش از نمناک به آن می پردازیم.

حامد آهنگی در بخشی از برنامه با اشاره به ماجرای هفته گذشته و عصبانیت خود ابراز کرد:

من هفته پیش یک اتفاقی افتاد که برای خودم قابل احترامه

عصبی شدم، نقشم رو لو دادم اما این رو بدونید این اولین بارم بود که این کار رو کردم و امیدوارم آخرین بار باشه

تک تکتون رو دوست دارم صادقانه می گم و اون مسئله برای بازی بود دو. تا داداش هم باه بازی می کنن احتمال داره یکی عصبانی بشه و خیلی مخلصم. من اصلا پلیر خوبی نیستم و واقعا دارم از شما یاد می گیرم امیدوارم از من به دل نگرفته باشید مخصوصا اونهایی که یار من بودن به عنوان مافیا

هفته ای که گذشت چه کامنت هایی دریافت کردم چه کامنت هایی

حامد آهنگی

مجید واشقانی یکی دیگر از شرکت کنندگان مافیا که ارتباط صمیمانه ای با حامد آهنگی داشته و در فصل برنامه جوکر نیز با او همگروه بود با صحبت های به ظاهر جدی اما شوخی خود گفت :

هیچکس راجع به تو صحبت نکرد چرا دروغ می گی

ایمان صفا و علی اوجی نیز هر کدام گفتند که حرف های حامد آهنگی بامزه و خنده دار است که حامد آهنگی در پاسخ به شوخی گفت که مگه من دلقک دربار هستم.

مجید واشقانی بعد از انتشار قسمت دوم شب های مافیا مورد هجمه تعداد زیادی از کاربران مجازی قرار گرفته و به اجبار ویدئویی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و گفت:

من همیشه ارتباط صمیمانه ای با حامد آهنگی دارم و در شب های مافیا نیز من جدی صحبت می کردم و او با لحن همیشگی اش پاسخ داد چون دیالوگ ها ما همیشه همینطور است و جنس شوخی های ما جور دیگری است.

اصلا روی صحبت های حامد، من نبودم اما نمی دانم چرا این کامنت ها برای من فرستاده می شود.

حامد آهنگی

دو روز پیش ۱۷ تیر ماه سالروز تولد حامد آهنگی بود و مجید واشقانی که مهمان حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی نیز بود عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشت:

با اینکه باهات حال نمی کنم ولی تولدت مبارک

حامد آهنگی

شروع کار هنری حامد آهنگی

کار هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد. باحضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

از سال ۱۳۸۰ تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره ۱و۲ ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است. از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز می کند.

حامد آهنگی

شب های کیش حامد آهنگی و ممنوع الکاری

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 90 در سالن های مختلف بیش از 1200 اجرا داشته است. او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: