هدیه تهرانی | اخبار هدیه تهرانی | حواشی هدیه تهرانی | فیلم های هدیه تهرانی

سوپراستار سینمای ایران در کردستان عراق | پای هدیه تهرانی به سینمای کردستان عراق باز شد!

سوپراستار سینمای ایران در کردستان عراق | پای هدیه تهرانی به سینمای کردستان عراق باز شد!
کدخبر : 560310

فیلم جدید هدیه تهرانی سوپراستار سینمای ایران به نام "بی همه چیز" در سینماهای کردستان عراق در حال اکران است.

هدیه تهرانی در کردستان عراق دیده شد. هدیه تهرانی سوپراستار سینمای ایران است. هدیه تهرانی با فیلم "بی همه چیز" به سنماهای کردستان عراق می رود. هدیه تهرانی بایگری حرفه ای و انسانی خوش قلب است. هدیه تهرانی نموه بارز یک بازیگر همه فن حریف است.
اکران فیلم سینمایی «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی و به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از اواخر هفته گذشته در سینمای شهرهای سلیمانیه، اربیل و دهوک در اقلیم کردستان آغاز شد.
فیلم سینمایی «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، نویسندگی مشترک محسن قرایی و محمد داوودی و با بازی تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران از جمله؛ پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، زهیر یاری و ... از روز پنجشنبه ۱۶ تیر ماه در سینما «سالم» در شهر سلیمانیه، در سینما «امپایر» در پردیس سینمایی «فامیلی مول» در شهر اربیل و نیز در سینما «دهوک مول» در شهر دهوک در اقلیم کردستان عراق اکران شده است.

هدیه تهرانی

فیلم «بی همه چیز» محصول سال ۲۰۱۹ کشور ایران با مدیریت محمد توریوریان و با همکاری وزارت فرهنگ، هنر و جوانان (روشنبیری و لاوان) حکومت اقلیم کردستان عراق، شرکت «مستقل‌های ایرانی» به مدیریت محمد اطبایی پخش‌کننده بین‌المللی این فیلم و خانم مهری فریقی مسئول کمپانی «کلاسی ویژن» در سینماهای شهرهای مختلف اقلیم کردستان اکران می‌شود.
این فیلم که با اقتباسی آزاد از نمایشنامه مشهور «ملاقات بانوی سالخورده» اثر درخشان «فردریش دورنمات» ساخته شده ‌است، نخستین ‌بار در سی ‌و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۱۵ سیمرغ بلورین بود که در نهایت توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اقتباسی، سیمرغ بلورین بهترین تدوین، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن، سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس و همچنین سیمرغ بلورین جایزه هیئت داوران را از آن خود کند.

هدیه تهرانی

داستان فیلم بی همه چیز

در خلاصه داستان فیلم بی همه چیز آمده که این فیلم سینمایی درباره وسوسه شدن است. قصه فیلم درباره مردی خان‌زاده و آبرودار به نام امیر است که مورد احترام و اعتماد مردم روستاست. اما با ورود زنی به نام لی لی نظریان به روستا شرایط تغییر می‌کند. لی لی سال‌ها قبل به عنوان فاحشه در میان مردم روستا شناخته می‌شده و حالا آمده که از امیر انتقام بگیرد. او به مردم می‌گوید کسی که بتواند امیر را بکشد بیشترین پول را از او دریافت خواهد کرد. مردمی که بسیار برای امیر احترام قائل بودند، حالا وسوسه می‌شوند که برای به دست آوردن پول او را به قتل برسانند.

داستان فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز اقتباسی از نمایشنامه «ملاقات بانوی سالخورده» اثر فریدریش دورنمات است که هم در تیتراژ به آن اشاره شده و هم در مصاحبه محسن قرایی نویسنده و کارگردان فیلم آمده است

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی؛ بازیگر نقش لی لی نظریان

هدیه تهرانی سوپراستار سال‌های دور سینمای ایران که در دهه نود کم‌کارتر شده و اغلب در آثار تلخ اجتماعی ایفای نقش می‌کرد، بعد از حضور موفق در سریال همگناه، در فیلم بی همه چیز بار دیگر نشان داد که هنوز هم کسی به گرد پایش نمی‌رسد و کماکان سوپراستار باقی مانده است.

تهرانی در فیلم جدید محسن قرایی نقش لی لی را برعهده دارد. لی لی در یک سوم ابتدایی فیلم وارد قصه می‌شود و کم کم تمام امور را به دست می‌گیرد.

هدیه تهرانی

حواشی، اخبار و جوایز فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز

فیلم جدید بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی فیلم تحسین شده جشنواره فجر است. این فیلم با جلب نظر منتقدین و مخاطبین زیادی درگیر حواشی شد. در ادامه جدیدترین اخبار، حواشی و جوایز فیلم سینمایی ایرانی بی همه چیز را بررسی می‌کنیم.

شهاب حسینی بازیگر تونامند و مطرح کشورمان در ابتدا قرار بود از بازیگران این فیلم سینمایی باشد. خبر حضور او در فضای مجازی منتشر شد. حتی در چند سکانسی از فیلم بازی کرد اما با شیوع ویروس کرونا از حضور در این پروژه انصراف داد. و هادی حجازی‌فر بازیگر دوست داشتنی کشورمان جایگزین شهاب حسینی شد.

علی مصفا یکی از بازیگران انتخاب شده برای این فیلم سینمایی بود که شیوع ویروس کرونا او را از حضور در پروژه منصرف کرد.

به گفته جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم، جدایی شهاب حسینی از بی همه چیز محسن قرایی باعث شد تا این پروژه چندین میلیارد ضرر کند.

شخصیت نوری با بازی باران کوثری در نمایشنامه «ملاقات بانوی سالخورده» وجود نداشت. این شخصیت به تناسب قصه و ایجاد توازن بین حضور شخصیت‌های مرد در داستان فیلم سینمایی بی همه چیز اضافه شد.

هدیه تهرانی

فیلم سینمایی بی همه چیز در سی ‌و ‌نهمین جشنواره فیلم فجر در چهارده رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد که از این بین توانست سیمرغ‌های بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کند.

 این فیلم در رتبه‌بندی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رتبه دوم را از آن خود کرد.

الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی برای حامد ثابت و گروه اجرا کننده موسیقی پیام تبریک فرستاد. آهنگ فیلم بی همه چیز ساخته حامد ثابت در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین موسیقی متن شد. به همین جهت از طرف مدیرکل دفتر موسیقی مورد تشویق قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: