خداداد عزیزی | حواشی خداداد عزیزی | صحبت های خداداد عزیزی

ببینید | عصبانیت شدید فوتبالیست مشهور از دست مردم! | واکنش تند خداداد عزیزی نسبت به شایعه بازگشت سرمربی سابق تیم ملی

ببینید | عصبانیت شدید فوتبالیست مشهور از دست مردم! | واکنش تند خداداد عزیزی نسبت به شایعه بازگشت سرمربی سابق تیم ملی
کدخبر : 560338

صحبت‌های تند خداداد عزیزی در مورد شایعه بازگشت کارلوس ‌کی‌روش به تیم ملی سوژه فضای مجازی شد.

خداداد عزیزی در مورد کارلوس کی‌روش می گوید. واکنش تند خداداد عزیزی در مورد شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش سوژه شد. خداداد عزیزی فوتبالیست مشهور تیم ملی فوتبال ایران است. خداداد عزیزی در برنامه های تلویزیونی زیادی در کشور حضور داشته است.

 خداداد عزیزی که این روزها از حامیان دراگان اسکوچیچ به حساب می‌آید و شدیدا از بازگشت کی‌روش انتقاد کرده با انتشار ویدیویی در خصوص این ماجرا صحبت کرد.

عزیزی در اظهاراتی تند گفت: خبر موثق اینکه آقایان از طرف وزارت ورزش یک سری مذاکرات با کی‌روش داشته‌اند. برای من جالب است که بازگشت به عقب سمت کی‌روش از کجا در می‌آید؟ شما دوباره می‌خاهید ما را مستعمره فوتبال پرتغال کنید. دوباره دست به سینه جلوی کی‌روش بایستیم به ما بگوید چیکار کنیم. یادتان رفته است؟ قرارداد قبلی کی‌روش را منتشر تا مردم بدانند چه قرارداد افتضاحی با او بستید و چه کارهایی با فوتبال ما کرد. با بازیکنان و مربیان و اهالی فوتبال و حتی مسئولین چه کارهایی کرد. چرا دوست دارید دوباره خار و ذلیل شوید؟

خداداد عزیزی

خداداد عزیزی در ادامه افزود: آقای معتمدکیا که قبلا همه‌کاره کی‌روش بودید دنبال چه هستید؟ ایا ما گزینه دیگری جز کی‌روش نداریم؟ فقط باید متسعمره او شویم؟ یادتان رفته قراردادهای بازی‌های تدارکاتی را خودش می‌بست و لیگ را تعطیل می‌کرد. هر کاری دلش خواست با ما کرد. دو دوره ما را جام جهانی برد که قبلا هم رفته بودیم و اوت شدیم. با برانکو هم اوت شدیم. کی‌روش الآن می‌خواهد تخم دو زرده کند؟ از نهاد ریاست جمهوری تعجب می‌کنم. چطوری دو بازیکن آنجا می‌روند و شما را قانع می‌کنند اسکوچیچ خوب نیست و کی‌روش را بیاورید؟ پس فدراسیون چه کاره است؟ دارید اشتباه می‌کنید. اگر این اشتباه صورت بگیرد اولین مخالف آن خواهم بود. اگر کی‌روش آوردید باید هم جواب دهید. خاک بر سر فوتبال ما کند که دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و سرمربی را عوض کنند.

ویدئوی واکنش تند خداداد عزیزی نسبت به شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی را ببینید.

خداداد عزیزی: فدراسیون فوتبال برای تغییر سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده نیست |  شک نکنید اسکوچیچ می‌رود

خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی در مورد بحث تغییر سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من می‌گویم که دراگان اسکوچیچ به زودی از تیم ملی خواهد رفت چرا که خیلی محترمانه به این مربی گفته شده به ایران نیاید و از همان جا برود.

وی افزود: رضاییان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شاید بگوید که اسکوچیچ می‌ماند اما تصمیم گیرنده اصلا فدراسیون فوتبال نیست. من نمی‌دانم چه کسی تصمیم گیرنده است. آنهایی که می‌خواهند فردی جای اسکوچیچ بیاید خارج از فدراسیون فوتبال هستند، شک نکنید. 

خداداد عزیزی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من از اسکوچیچ و کارنامه او حمایت می کنم اما برخی می گویند که حتماً با او زد و بند دارم. من اسکوچیچ را تنها یک بار دیدم آن هم در بازی ایران و لبنان بود که قبل از بازی به دعوت حمید استیلی رفتم.

وی تاکید کرد: برخی می‌گویند خداداد میخواهد جای کریم باقری را بگیرد. همان ابتدا که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده بود و همه او را مورد انتقاد قرار می دادند به من پیشنهاد حضور در کادرفنی تیم ملی شد اما من گفتم که دستیار اسکوچیچ نمی شوم. این پیشنهاد برای ابتدای حضور اسکوچیچ بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: من میگویم که اسکوچیچ شما را به جام جهانی برده اما برخی می گویند که او نمی‌تواند تیم را مدیریت کند و از نظر مدیریت ضعیف است. خب یک مربی ایرانی قوی بیاورید.

وی گفت: در درجه اول وقتی اسکوچیچ را با این نتایج داریم، بی رحمی است به او شانس ندهیم اما اگر حالا به این نتیجه رسیده اند که اسکوچیچ  برود که شک نکنید می‌رود، چرا گزینه ایرانی نیاوریم؟ مگر تیم ملی والیبال با مربی ایرانی بهترین نتایج را نیاورد؟

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: من می‌گویم که مربی ایرانی مثل علی دایی و امیر قلعه نویی که بهترین نتایج را در فوتبال ما گرفتند را بیاورید.

خداداد عزیزی

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: