سردار آزمون | حواشی سردار آزمون | فوتبال سردار آزمون | تیم سردار آزمون

شباهت عجیبب خواهر سردار آزمون به برادرش | تولد لاکچری خواهری سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات

شباهت عجیبب خواهر سردار آزمون به برادرش | تولد لاکچری خواهری سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات
کدخبر : 560495

عکس خاص سردار آزمون با خواهرش در کنار لیلا بلوکات سوژه شد.

عکس سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات سوژه شد. سردار آزمون همراه خواهرش در کنار لیلا بلوکات سلفی گرفتند. سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال و باشگاه بایرلورکوزن است. سردار آزمون در اینستاگرام فعالیت می کند.

عکی جدید سردار آزمون و خواهرش در کنار لیلا بلوکات را ببینید.

سردار آزمون

ببینید | وقتی فوتبالیست معروف نقش مانکن جلف را بازی می کند! | سردار آزمون جلوی دوربین عشوه می آید


عکس | رونمایی از کیت جدید لورکوزن با حضور سردار آزمون

از کیت جدید بایر لورکوزن برای فصل آینده با حضور سردار آزمون رونمایی شد.

سردار آزمون ستاره فوتبال ایران در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا از زنیت به بایرلورکوزن رفت و در این تیم آلمانی بازی کرد.

حالا در فصل جدید و پس از پایان تعطیلات پایان فصل، بازیکنان برای حضور در تمرینات به کشورهای مقصد خود برگشتند و سردار آزمون هم راهی آلمان شد تا در تمرینات لورکوزن حضور پیدا کند.

پیش از شروع فصل، از لباس جدید لورکوزن رونمایی شد که سردار آزمون هم یکی از افراد حاضر در این رونمایی بود.

سردار آزمون

فروشگاه و کافه هفت با حضور سـردار آزمون در چالوس افتتاح شد

"فروشگاه و کافه هفت" در روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور سفیــر برند فروشگاه هفت "سردار آزمون" ستاره تیم ملی، نماینده مجلس شهرستان چالوس و مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت افتتاح شد. 

سردار آزمون

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت اکنون با بیش از ۶۰۰ شعبه در مناطق مختلف کشور در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم ایران است و با هدف "تامین رفاه، خدمت‌رسانی و رضایتمندی هرچه بیشتر" در حال گسترش شعب است و حضور سردار آزمون به عنوان نماد فعالیت رو به رشد فروشگاه‌های هفت در استان مازندران در این تاریخ ثبت شد.

شعبه فروشگاه هفت با کد ۲۵۲۶ در شهر چالوس واقع در بلوار امام رضا، مجتمع بازارک، با ارائه دایره‌ای متنوع و گسترده از کالاهای معتبر و با کیفیت و قیمت‌های به صرفه در یکی از مهم‌ترین نقاط شهر چالوس آماده خدمت رسانی به عموم است.

سردار آزمون

ردپای سردار آزمون در انتقال بزرگ | هافبک عراقی مدنظر استقلال به تراکتور نزدیک شد

بعد از معرفی هفت خرید داخلی، باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با گزینه های خارجی با جدیت بیشتری دنبال می کند. با توجه به واکنش هایی که به خریدهای اخیر وجود داشته، این باشگاه در تلاش است تا با جذب چند خارجی خوب، هواداران خود را راضی کند.

صفا هادی، هافبک ۲۳ ساله عراقی که بعد از یک دوره بازی در سطح دوم فوتبال روسیه به لیگ برتر عراق برگشته و پیراهن القوة الجویة را به تن کرد، از طریق سردار آزمون به باشگاه تراکتور پیشنهاد شده است.

او چند روز پیش برای مذاکره با باشگاه تراکتور وارد ایران شد و اگر مبلغ قرارداد نسبتا بالایش مانع نشود، شاهد سرخ پوش شدن این بازیکن خواهیم بود. گفته می شود تراکتور برای استخدام هادی حداقل باید ۱۰ میلیارد تومان هزینه کند.

صفا هادی در پست هافبک دفاعی به میدان می رود و تراکتور با توجه به جدایی اکبر ایمانی قصد خرید او را دارد. این بازیکن ۲۳ ساله سابقه همراهی تیم ملی کشورش در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد. او پیش از این با الزوراء سابقه قهرمانی در لیگ عراق را داشته و فصل گذشته با القوة الجویة به مقام نایب قهرمانی رسید.

این هافبک جوان در مقطعی هم به عنوان گزینه خرید باشگاه استقلال، زمانی که استراماچونی سرمربی بود، مطرح شد ولی انتقال او به جمع آبی ها نهایی نشد. حال باید دید این بار دوست صمیمی سردار آزمون با تراکتور به لیگ ایران می آید یا خیر

منبع: پارس فوتبال/خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: