مهدی طارمی | اخبار مهدی طارمی | حواشی مهدی طارمی | مهدی طارمی بازیکن فوتبال

مهدی طارمی به میلان پیوست | گران قیمت ترین قرارداد تاریخ با مهدی طارمی بسته شد

مهدی طارمی به میلان پیوست | گران قیمت ترین قرارداد تاریخ با مهدی طارمی بسته شد
کدخبر : 560648

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو پرتغال گزینه اول جذب باشگاه آث میلان ایتالیا است.

مهدی طارمی در راه میلان. باشگاه میلان ایتالیا علاقه به جذب مهدی طارمی دارد.میلان پیشنهاد جذب مهدی طارمی را به او داده است. مهدی طارمی ستاره ایرانی در بلندای افتخار قرار گرفته است.

تمایل میلان به جذب مهدی طارمی، خبر تازه ای نیست. قهرمان ایتالیا پیش از این به جذب سردار آزمون نیز نزدیک شده بود و چند ماه قبل نیز شایعاتی درباره احتمال به خدمت گیری مهاجم بوشهری پورتو مطرح شد و اکنون دوباره این اخبار به گوش می رسد.

فروردین امسال بود که نشریه توتو مرکاتو ایتالیا در خبری به علاقه پیولی سرمربی روسونری به جذب مهدی قایدی خبر داد اما این رسانه ایتالیایی مدعی بود که پورتو برای جدایی ستاره ایرانی خود درخواست دریافت مبلغ ۲۰ میلیون یورو کرده که همین مسئله منجر به انصراف میلان از جذب طارمی شده است.

توتو مرکاتو تنها رسانه معتبری نیست که به داستان طارمی و میلان پرداخته بود. ۳ ماه پیش رودی گلتی خبرنگار سایت اسپورت ایتالیا نیز با اشاره به عملکرد چشمگیر طارمی در لیگ فوتبال پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا در صفحه توئیتر خود نوشته بود: باشگاه آث میلان ایتالیا برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال به صورت رسمی اقدام کرده است.

این خبرنگار مطرح ایتالیایی نوشت: چانه زنی برای تعیین مبلغ قرارداد طارمی با تیم ایتالیایی از سوی روسونری‌ها آغاز شده است. بنا به اخبار منتشره باشگاه پورتو پرتغال برای فروش طارمی مبلغ ۲۰ میلیون یورو گذاشته است.

در نهایت مذاکرات طرفین بی نتیجه بود و پرونده جذب مهدی طارمی توسط میلان بسته شد. آنها قصد داشتند به دلیل مصدومیت های پرتعداد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم آماده و باتجربه ای را در اختیار داشته باشند و اکنون که وضعیت تمدید قرارداد این پیرمرد سوئدی نامشخص است، میلانی ها دوباره به سراغ طارمی آمده اند.

مهدی طارمی

وب سایت پرتغالی مرکادو آزول در مطلبی به این موضوع اشاره کرده و نوشته است: میلان همچنان از نزدیک مهدی طارمی مهاجم پورتو را دنبال می کند، اما تاکنون موفق به جذب او نشده است. باشگاه ایتالیایی اخیراً دوباره با نمایندگان این بازیکن ایرانی تماس گرفت، اما باشگاه پورتو فقط برای پیشنهادات بالا، حاضر به صحبت با طرف مقابل است.

در ادامه این گزارش آمده است: پس از برقراری تماس در طول فصل گذشته، آث میلان برای درک شرایط به خدمت گرفتن مهدی طارمی به بازار بازگشته است. برخی بر این باور هستند که با شروع مذاکرات، در صورت رسیدن هر پیشنهادی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو، پورتو حاضر به واگذاری طارمی است، آن هم در شرایطی که آنها قبل تر مدعی شده بودند با مبلغ کمتر از بند فسخ، بازیکن ایرانی را به فروش نمی رسانند.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: به یاد داشته باشید که مهدی طارمی وارد سال ما قبل آخر قراردادش می شود و بند فسخ آن ۶۰ میلیون یورو است. مطبوعات پرتغالی دیروز به عدم پایبندی باشگاه پورتو به ریو آوه در مورد خرید این ورزشکار اشاره کردند، اما این موضوع درست نیست. همانطور که امروز روزنامه آبولا توضیح داد، تا به امروز تنها برخی اختلافات بین آژانس های انتقال بازیکن وجود دارد.

مهدی طارمی

در حال حاضر سایر رسانه های معتبر پرتغال یا ایتالیا واکنشی نسبت به این موضوع نداشته اند. باید دید انتشار دوباره اخبار علاقه میلان به طارمی تا چه میزان صحت دارد. آنها پیش از این تا پای امضای قرارداد با آزمون نیز پیش رفتند ولی این اتفاق رخ نداد. آیا طلسم حضور یک بازیکن ایرانی در لباس میلان شکسته خواهد شد؟ باید منتظر ماند و دید.

مهدی طارمی یک فصل بی نظیر را در پرتغال سپری کرد. مهاجم ایرانی پورتو علاوه بر قهرمانی لیگ، توانست در جام حذفی نیز خوش بدرخشد. او چند وقت دیگر فرصت پیروزی در سوپرجام پرتغال و کسب سه گانه داخلی را دارد.

طارمی فصل قبل در 47 مسابقه ای که برای آبی و سفیدهای بندرنشین به میدان رفت، توانست 26 مرتبه گلزنی کرده و 17 بار نیز پاس گل بدهد و سهم بسزایی در موفقیت تیم سرجیو کونسیسائو داشت.

در همین رابطه، وب سایت فدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی 6 بازیکن آسیایی که فصل قبل و در کشورهای اروپایی نقش تأثیرگذاری داشته اند را منتشر کرده که نام مهدی طارمی نیز در این فهرست دیده می شود.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

او توانست در فصل 2019 – 2020 و در حالیکه برای ریو آوه بازی می کرد، جایزه بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را کسب کند. او در فصل نخست حضورش در غول فوتبال پرتغال یعنی پورتو، 23 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند از جمله ضربه قیچی برگردان معروف او به چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا.

طبیعی بود که اکنون بپرسیم آیا مهدی طارمی می تواند این موفقیت ها و آمارش را بهبود ببخشد؟

مردی که تا سن 22 سالگی در سطح دوم فوتبال ایران فعالیت می کرد، در اثبات اشتباه شکاکان مهارت دارد و فصل 2021-22 نیز فصل دیگری بود که او دقیقاً این کار را انجام داد.

مهدی طارمی

 

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.ش۸ ماشین گلزنی برتر این فصل در ۷ لیگ معتبر دنیا به ترتیب زیر است:

۱-ارلینگ هالند(نروژ)= ۱.۳۳

۲-داروین نونز(یونان)= ۱.۳۲

۳-فابیو ویرا(پرتغال)= ۱.۲۳

۴-کیلیان امباپه(فرانسه)= ۱.۱۹

۵-کودی گاکپو(هلند)= ۱.۱۷

۶- کریم بنزما(فرانسه)= ۱.۹

۷-کریستوفر انکونکو(فرانسه)= ۱.۰۹

۸-مهدی طارمی(ایران)= ۱.۰۹

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

این رسانه گلزنی و ساخت گل هر بازیکن در هر بازی را ارزیابی کرده و میانگین تاثیرگذاری‌اش را اعلام کرده است. مهدی طارمی با میانگین ۱.۰۹ در هر بازی در رده هشتم بهترین مهاجمان این فصل ۷ لیگ معتبر جهان قرار گرفت.

مهدی طارمیمهدی طارمی عکسی در کنار یک ماشین میلیاردی از خودش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.مهدی طارمی

منبع: خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: