وریا غفوری | اخبار وریا غفوری | حواشی وریا غفوری | اخبار سلبریتی های | اخبار ورزشکاران

فوتبالیست مشهور در لیست سیاه خندوانه | وریا غفوری تغییر نام داد!

فوتبالیست مشهور در لیست سیاه خندوانه | وریا غفوری تغییر نام داد!
کدخبر : 560785

اتفاقی باورنکردنی در خندوانه رخ داد. نام وریا غفوری در خندوانه سانسور شد.

نام وریا غفوری در خندوانه سانسور شد. وریا غفوری فوتبالیست مشهور در خندوانه جایی ندارد. رامبد جوان اسم دیگری را غیر از وریا غفوری صدا زد. وریا غفوری بازیکن و کاپیتان سابق استقلال است.

ویدئوی لحظه سانسور نام وریا غفوری در خندوانه را ببینید.

هواداران استقلال مشکی پوش شدند

وریا غفوری، کاپیتان استقلال امروز (پنجشنبه) با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد. او نوشت: "بدرود استقلال قهرمان. " پیش از این کاپیتان محبوب آبی‌ها برای ماندن در استقلال منتظر تماس مدیران این تیم بود، اما پس از این که پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی آن‌ها دریافت نکرد، جدایی‌اش را اعلام کرد.

استقلال

برای وریا غفوری، آن مصاحبه طوفانی و بیان ناراحتی از اینکه هیچ کس از باشگاه استقلال با او برای تمدید قرارداد تماسی نگرفته هم افاقه نکرد؛ او ساعت‌ها و روزها منتظر ماند تا شاید روزنه امیدی برای ادامه همکاری با استقلال باز شود، اما در نهایت همه راه‌ها برایش به خداحافظی ختم شد.

«بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این ۳ واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد. خبری تلخ و غم انگیز برای بسیاری از هواداران استقلال که به کاپیتان تیم خود علاقه وافری داشتند.

هرچه بود، حالا غفوری مجبور به خداحافظی از هواداران استقلال شده و دیگر او را با پیراهن این تیم نخواهیم دید. ستاره سابق تیم ملی ایران حالا در آستانه ۳۵ سالگی دیگر جایی در ترکیب استقلال ندارد و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

حالا دیگر برای وریا غفوری باید از عنوان «کاپیتان سابق استقلال» استفاده کنیم؛ هرچند تصور دیدن غفوری با پیراهن تیمی دیگر برای طرفداران استقلال ناراحت کننده است اما در فوتبال حرفه‌ای چنین موضوعاتی بارها دیده شده و اینبار فوتبال روی تلخ خود را به غفوری نشان داد.

استقلال

 
 

درباره تیم آینده وریا طی روزهای گذشته شایعات زیادی مطرح شده است. باشگاه فولاد خوزستان در بین تیم‌های ایرانی مهم‌ترین خواهان کاپیتان سابق استقلال است. جواد نکونام چند ساعت بعد از مصاحبه وریا غفوری درباره عدم علاقه به تمدید قرارداد این بازیکن به طور رسمی برای جذب وی اقدام کرد و حالا به نظر می رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید این مدافع راست باتجربه به احتمال فراوان به تیم قرمز پوش اهوازی بپیوندد.

این در حالی است که روز گذشته باشگاه اربیل عراق نیز برای جذب غفوری به طور رسمی اقدام کرد؛ باشگاه عراقی که در بخش کردستان این کشور فعالیت می کند، پیشنهاد خود به وریا را اعلام کرده و حتی گفته می‌شد که مدیرعامل این باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد به ایران سفر می‌کند.

در چنین فضایی هواداران فوتبال ایران منتظر انتخاب تیم آینده وریا غفوری توسط این بازیکن هستند. کاپیتان پیشین استقلال قطعا انگیزه زیادی برای نشان دادن دوباره توانایی‌های فنی خود در یک تیم دیگر دارد و حالا باید دید او طی روزهای آینده چه تیمی را برمی گزیند.

افشا و پشت پرده عدم تمدید قرارداد وریا غفوری کاپیتان استقلال

صداوسیما در گزارشی درباره عدم تمدید قرارداد وریا غفوری با باشگاه استقلال روایت کرد که ساپینتو علاقه دارد با بازیکنان جوان زیر ۲۳ سال کار کند و باشگاه استقلال به همین دلیل با کاپیتان تمدید نکرده است. این درحالی است که در روزهای گذشته گفته شده بود مواضع سیاسی-اجتماعی وریا عامل تمدید نشدن قراردادش است.

در شرایطی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود هستند، مدیران این باشگاه هنوز برای این مسئله اقدامی نکرده‌اند تا ادامه حضور وریا در استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که وریا در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال درگیر استخدام سرمربی جدید برای جانشینی فرهاد مجیدی بودند، دلخوری خود را از عدم تماس باشگاه با او برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

با این حال تعدادی هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت که به شدت به این مسئله و همچنین عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات اعتراض دارند، امروز در مقابل ساختمان باشگاه جمع شدند و شعارهایی را خطاب به مدیرعامل استقلال سر دادند.

وریا غفوری

حمایت تمام قد هواداران استقلال از وریا غفوری

آنلاین وریا غفوری کاپیتان استقلال در یک قدمی جدیی از این تیم قراردارد. حتی گفته می‌شود این بازیکن با فولاد خوزستان به توافق نهایی رسیده است و به زودی قرارداد رسمی خود را با این تیم امضا خواهد کرد. به این ترتیب مدافع راست آبی‌ها فصل آینده را در تیمی به جز استقلال سپری خواهد کرد.

اما آبی‌ها در پست وریا غفوری تنها صالح حردانی را در اختیار دارند و محمد دانشگر هم که فصل قبل هر از گاهی به عنوان مدافع راست به میدان می‌رفت راهی سپاهان شده است. بااین حساب استقلال در پست کاپیتان به دنبال جذب یک مدافع لیگ برتری خواهد بود.

گزینه‌ای که گفته می‌شود مهدی تیکدری مدافع گل گهر سیرجان است. تیکدری البته با تیم سیرجانی قرارداد دارد اما آبی‌ها امیدوارند بتوانند با مذاکره او و گل گهر را راضی به این انتقال مهم کنند. گفته می‌شود احتمال معاوضه بازیکن میان استقلال و گل گهر هم وجود دارد.

تیکدری فصل گذشته لقب گرانترین بازیکن فصل را از آن خود کند. بازیکنی که برخی از رسانه‌ها اعلام کردند گل گهر برای جذب او فقط ۱۱ میلیارد تومان به تراکتور پرداخت کرد و دریافتی خودش هم از تیم سیرجانی رقمی‌قابل توجه بود.

وریا غفوری

بیوگرافی وریا غفوری بازیکن استقلال

نام و نام خانوادگی :وریا غفوری

تاریخ متولد :29 شهریور 1366

محل تولد:کردستان

ملیت :ایران

پست :مدافع، هافبک

زندگی شخصی وریا غفوری

وریا غفوری متولد 29 ام شهریور ماه سال 1366 در سنندج می باشد؛ وی در حال حاضر عضو باشگاه استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران است.

وریا غفوری

وریا غفوری و همسرش مونا اردلان

وریا به معنی زرنگ و هوشیار است ، وی متاهل است و یک پسر به نام رادین دارد و علاقه خاصی به پسرش داشته که و گفته تمام زندگی من پسرم است و دوست دارم وی نیز وارد فوتبال شود .

لقب وی در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است! وریا غفوری ورزشکار ایرانی در مصاحبه خود گفته است:پدرم به شدت مخالف فوتبال بازی کردنم بود و دوست داشت تا من درس بخوانم و شغل بهتری برای خودم دست و پا کنم. اما من عشقم فوتبال بود و نتوانستم ازش جدا شوم و در نهایت فوتبالیست شدم

او میگوید که از کودکی عاشق تیم استقلال بودم از هواداران دو آتیشه استقلال بوده ام به طوری که یک بار به خاطر کل کل قرمز و آبی در مدرسه دعوایمان شد و سرم را شکستند.

وریا غفوری سابقه بازی برای پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران ،سپاهان اصفهان و استقلال را دارد.

در ژوئیه ۲۰۱۴ غفوری قرارداد دو ساله با سپاهان اصفهان امضا کرد؛ او با سپاهان قهرمان لیگ برتر شد.

وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۵–۹۶ با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست.

غفوری در این فصل عملکرد خوبی نداشت با مصدومیت های زیادی روبه رو شد و در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود و حتی شایعه شد که او در لیست مازاد قرار گرفته فصل آینده در استقلال بازی نخواهد کرد.

در فصل ۹۷–۱۳۹۶ و با حضور وینفرید شفر در استقلال توانست بیش از پیش توانایی هایی خود را نشان دهد و رفته رفته به یک مهره تاثیرگذار تبدیل شود وی نخستین گلش را برای استقلال را در بازی با صنعت نفت آبادان به ثمر رساند اما شوت او به محسن کریمی برخورد کرد و گل به نام او ثبت نشد اما در مسابقه بعدی مقابل استقلال خوزستان توانست بار دیگر برای استقلال گلزنی کند.

وریا غفوری در دربی ۸۶ سرخابی های تهران در دقیقه ۴۵ موفق به گلزنی به تیم فوتبال پرسپولیس شد و با گل او تیم فوتبال استقلال ۱–۰ به پیروزی رسید.

غفوری درلیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ ابتدا در بازی با الریان موفق به گلزنی برای استقلال شد و بازی بعدی هم مقابل الهلال عربستان باز هم گلزنی کرد.او یکی از نفرات تأثیرگذار تیم استقلال درفصل ۲۰۱۸ بود وریا در این فصل بازی های خوبی را نمایش گذاشت و مورد توجه تیم های حاشیه خلیج فارس قرار گرفت.

وریا غفوری

افتخارات وریا غفوری

سپاهان

لیگ برتر خلیج فارس (1):94–1393

استقلال

جام حذفی فوتبال ایران (1):97–1396

فردی

لیگ برتر خلیج فارس بهترین مدافع سال:94–1393

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس:94–1393

تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس:97–1396

غفوری درسال 2018 ابتدا در بازی باالریان موفق به گلزنی برای استقلال شد و بازی بعدی هم مقابل الهلال عربستان موفق به گلزنی شد.

وریا غفوری

خط خوردن از لیست تیم ملّی برای جام جهانی 2018

کارلوس کی روش، سرمربّی تیم ملّی یک هفته پس از اعلام ۳۵ نفر تیم ملی، فهرستی ۲۴ نفره را منتشر کرد. که بدین ترتیب مشخص شد ۱۱ نفر از اردوی تیم ملی خط خوردند. در میان خط خوردگان نام وریا غفوری، جلال حسینی و کاوه رضایی هم دیده می شود که در فضای مجازی به خط خوردن آن ها از لیست، به خصوص خط خوردن وریا غفوری اعتراض شد. درحالی که تصور می شد غفوری بازیکن فیکس تیم ملی باشد، اما رامین رضاییان و خانزاده به او ترجیح داده شدند و همین باعث شوکه شدن مردم و حتّی نمایندگان مجلس شد.

کی روش، دقایقی قبل از ترک ایران به سوی ترکیه در گفتگویی اذعان داشت تغییر پست وریا غفوری در خط خوردنش از تیم ملی تاثیر داشته است.

در مقابل عده ای در فضای مجازی، کرد بودن و سنّی بودن این بازیکن و استوری او در اینستاگرام در رابطه با موضوع اعتصاب کردستان و حمایت از آن ها را از دلایل احتمالی حذف او می دانند. از قرارداده شدن آهنگ "خون بازی" از داریوش توسّط وریا غفوری بعد از شنیدن خبر حذفش از تیم ملّی - که در متن آهنگ گفته می شود:«آخرین سنگر سکوته/حقّ ما گرفتنی نیست» - در لایو اینستاگرامش، چنین به نظر می رسد که خود نیز اعتقاد دارد حقّش را خورده اند. این اقدام وی به اعتراضات دامن زد و احساسات مردم را جریحه دار کرد.

ماشین گرانقیمت وریا غفوری در استادیوم آزادی

پیش از شروع بازی تیم های پرسپولیس و ملوان مدیرعامل شرکت مدیران خودرو جدیدترین محصول این شرکت را به وریا غفوری بازیکن تیم ملی اهدا کرد. وریا غفوری یکی از پدیده های فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا از مدیران خودروی جایزه گرفت. مدیرعامل شرکت مدیران خودرو زمانی که قصد داشت خودروی اهدایی سازمان لیگ را به وی اهدا کند او را به نام وریا غفوری صدا زد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: