قیمت پژو پارس | قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس چقدر شد؟

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس جمعه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱ | قیمت پژو پارس چند؟

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس جمعه 24 تیر ماه 1401 | قیمت پژو پارس چند؟
کدخبر : 560801

امروز (جمعه 24 تیر ماه) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد.

قیمت پژو پارس در روزهای اخیر، افزایش یافت و خبرهای مبنی بر آزادسازی واردات خودرو بر قیمت پژو پارس و دیگر محصولات ایران خودرو تاثیرگذار نبود. قیمت پژو پارس در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو پارس در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو پارس و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود.

قیمت پژو پارسدر میان به حداقل رسیدن نوسانات قیمتی در بازار خودرو اما روند قیمت‌ برخی از خودروهای موجود در بازار کماکان صعودی باقی مانده است که از میان آنها می توان به سمند LX EF۷ دوگانه سوز اشاره کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵۲ گران شده است و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و سمند LX ساده مدل ۱۳۹۹ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۴ درصد گران شده است و در حال حاضر ۲۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت پژو پارس امروز

امروز ( جمعه 24 تیر ماه 1401) قیمت پژو پارس در بازار اعلام شد. قیمت پژو پارس LX مدل 1400 امروز 363 میلیون تومان و پژو پارس LX مدل 1401 به 374 میلیون تومان رسید. 

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با یک میلیون کاهش قیمت به 475 میلیون تومان رسید. روند قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در بین خودروهای پژو ریزشی بوده است؛ خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودرو پژو پارس دوگانه‌سوز مدل ۱۳۹۹ از ۳۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۸۴ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو پارس نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو پارس مدل ۱۳۹۹ از ۳۵۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۶۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۴۰۵ GLX مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۳۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

در میان کاهش قیمت‌ خودروهای پژو در بازار در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمتی در بین سایر خودروهای موجود در بازار متوقف شده است.

قیمت پژو ۴۰۵

 قیمت پژو ۴۰۵  (مدل SLX  ۹۹) حوالی ۲۹۵میلیون بدون تغییر ماند. پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز در محدوده ۳۱۵ میلیون تومانی خریدوفروش شد که نسبت به معاملات ۹ روز گذشته ۳میلیون تومان گران شده است.  

پژو صفر ۴۰۵ GLX مدل ۹۹ با افزایش ۲میلیونی طی دو روز گذشته حوالی ۲۷۵ میلیون خریدوفروش می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX مدل ۹۸ نیز حوالی۲۶۰میلیون تومان  معامله شد.

قیمت پژو ۴۰۵ صفر امروز (مدل GLX دوگانه سوز) مدل ۹۹ حدودا طی هفته گذشته حدود ۴ میلیون گران شد و به ۲۸۰میلیون تومان رسید. 

افزایش قیمت پژو

گزارش ها نشان می دهد که پژو207 اتوماتیک در حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. در حال حاضر این خودرو 507 میلیون تومان قیمت دارد.

«احمد رسولی‌نژاد» نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به آخرین تصمیمات کمیسیون صنایع و معادن درباره طرح واردات خودرو، اظهار کرد: عصر روز یکشنبه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس با هدف تصمیم گیری در خصوص رفع ایرادات شورای نگهبان درباره واردات خودرو برگزار شد. با توجه به اینکه مهمترین ایراد شورای نگهبان از ماده ۴طرح ساماندهی بازار خودرو، مرتبط با منشا ارز خارجی واردات خودرو است بر اساس تصمیم نمایندگان قرار شد، افراد متقاضی بعد از اعلام منشا ارزهای خارجی خود به بانک مرکزی و تایید آن اقدام به واردات خودرو کنند.

رسولی نژاد ادامه داد: کمیسیون صنایع، طی هفته‌های گذشته، کمیته ای را به ریاست رضا تقی‌پور برای رفع ایرادات شورای نگهبان تشکیل داده بود. این کمیته با حضور پناهی معاون ارزی بانک مرکزی، سازوکار لازم برای رفع ایرادات ارزی شورای نگهبان را ارائه کرد. البته اگرچه دیدگاه معاون ارزی بانک مرکزی در خصوص واردات خودرو تامین شده بود، اما در نشست روز یکشنبه، معاون امور مجلس بانک مرکزی، دیدگاه ‌های متفاوتی را در مخالفت با این موضوع مطرح کرد که با تذکر نمایندگان، بحث فیصله پیدا کرد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن همچنین با اشاره به حضور مدیران بانک مرکزی و طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست روز یکشنبه کمیسیون گفت: نهایتا ایرادات مرتبط با ماده چهار طرح ساماندهی بازار خودرو اصلاح شد و به موجب آن هر فرد حقیقی و حقوقی می‌ تواند به ازای صادرات خودرو، قطعات خودرو یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرو و محرکه یا از طریق ارز اشخاص با منشا خارجی مورد تایید بانک مرکزی، نسبت به وارادات خودرو برای تنظیم بازار اقدام کند. با حضور نماینده شورای نگهبان در واقع نظر مساعد شورا در خصوص این طرح تامین شد.

قیمت پژو پارسگزارش کمیسیون به هیات رییسه

او در پاسخ به این پرسش که بعد از رفع ایرادات طرح چه سرانجامی پیدا می کند، گفت: بعد از رفع ایرادات، گزارش کمیسیون به هیات رییسه مجلس ارسال و با توجه به اینکه این طرح در زمره موارد اعاده شده از سوی شورای نگهبان است، طی هفته آینده به صورت خارج از دستور در صحن مطرح و در خصوص آن رای گیری می‌شود. با توجه به این واقعیت که نمایندگان معمولا به موضوعاتی که کمیسیون تخصصی بر روی آنها نظر دارد، رای مثبت می دهند، معتقدم این طرح نیز با نظر موافق نمایندگان در صحن مواجه می‌شود.

قیمت خودرو‌های سایپا در بازار آزاد

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند. گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است.

قیمت پژو پارسشاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M۱۵ مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C۳ و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.

قیمت پژو پارس امروز | قیمت پژو پارس جمعه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱ | قیمت پژو پارس چند؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • قاصدی

    سایپا فقط پول مردم را حرام کرده کوییک خریدم اما غلط کردم آشغال ساخته از کوییک خیر ندیدم فقط دارم خرج میکنم بردم نمایندگی گفت شمع و وایر عوض کن خوب می‌شود ۶۰۰۰۰۰ هزا تومان از من گرفتند اما خوب نشد آمدم بیرون بردم پیش یک مکانیک گفت کاتا لیزورخراب است قیمت آن ۳۵۰۰۰۰۰هزار تومان است خلاصه ریدن به پول مردم و همه هم بی سواد هستند و مال مردم خور و آشغال