احسان علیخانی | عصر جدید احسان علیخانی | تصویر احسان علیخانی

جشن عروسی خواهر احسان علیخانی لو رفت | خواننده مشهور در مراسم عروسی خواهر احسان علیخانی غوغا کرد

جشن عروسی خواهر احسان علیخانی لو رفت | خواننده مشهور در مراسم عروسی خواهر احسان علیخانی غوغا کرد
کدخبر : 560938

عکسی از مراسم ازدواج خواهر احسان علیخانی در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

احسان علیخانی یکی از افراد مشهور در عرصه هنر است. احسان علیخانی و برنامه های او همیشه از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی است. احسان علیخانی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. تصویری از مراسم ازدواج یکی از مهمانان برنامه به همراه احسان علیخانی منتشر شده که این مجری را درگیر حاشیه کرده است.

جشن عروسی خواهر احسان علیخانی لو رفت

عکسی از مراسم ازدواج خواهر احسان علیخانی در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

احسان علیخانی

ویدئوی اعلام برگزاری مهمانی 10 کیلومتری در قلب تهران از زبان احسان علیخانی را ببینید.

احسان علیخانی در لباس دامادی

به تازگی شایعاتی مبنی بر ارتباط احسان علیخانی با یک خانم که دندان پزشک است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تا این لحظه احسان علیخانی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است و سکوت کرده است گویا حقیقت ندارد.

احسان علیخانی و مهران مدیری در عصر جدید 

در آخرین برنامه از  "دورهمی"، احسان علیخانی بحث تغییر داوران "عصر جدید" را مطرح کرد و گفت: به نظرتان آقای مدیری داور برنامه بشود خوب نیست. این فصل مجبوریم با داوران "عصر جدید" خداحافظی کنیم و به اعتقاد من بزرگترهای تلویزیون باید روی آن صندلی‌ها بنشینند. مثل شما و خانم مرضیه برومند که استعدادهای زیادی را کشف کردید و امروز آن‌ها در عرصه هنرمندی می‌درخشند. آقای مدیری احساس می‌کنم جای شما آنجاست حتی اگر من نباشم و محکومید استعدادیابی کنید.

بیوگرافی کامل احسان علیخانی، مجری معروف

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :۱۳۶۱/۸/۱۵

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

وضعیت تاهل :مجرد

احسان علیخانی

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. 

 

احسان علیخانی در دوران کودکی

مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

احسان علیخانی

هنر اولویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم

به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۸ ساله بودم با رتبه ۷۷۰ وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم

جواد عزتی

از مهرورزان تا ساخت تیزر

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراندم سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شدم

جواد عزتی

تجربه بازیگری

بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله بودم بازی کردم و دستیار هم بودم

احسان علیخانی

ورود به تلویزیون 

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را شروع کرد.

احسان علیخانی

از جزر و مد تا ماه عسل

سال ۱۳۸۳ برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۳ ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال ۱۳۸۶ شروع کرد

ماه عسل و افشانی

اولین بار ماه عسل با ایده و اجرای او سال ۸۶ بروی آنتن رفت اما بخاطر مشکلات سلیقه ای اجا این برنامه سال بعد (۱۳۸۷) به محسن افشانی نوجوان سپرده شد

اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل بعد از چندا برنامه علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت

از جوهرچی تا علی ضیا

سال ۸۹ دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال ۹۰ علیخانی به برنامه بازگشت

در سال ۹۱ عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال ۹۶ مجری آن بود.

فوتبالیست حرفه ای

در دوران دبیرستان ۱/۵ سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و ۱ سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود

او سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت و حالا هم یکی از دو آتیشه های طرفدار پرسپولیس است که گاهی در استادیوم هم دیده می شود

ماجرای ازدواج

احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای ازدواج هم ندارد !

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

ازدواج احسان علیخانی

شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

همسر احسان علیخانی کیست؟

این روزها سینمای ایران پر از حاشیه و اخبار مختلف درباره ازدواج چهره هایی است که معروف و محبوب مردمند. در این بین زندگی خصوصی احسان علیخانی مجری مسلط و توانمند تلویزیون زیر ذره بین و در مرکز توجه مخاطبانش قرار گرفته و در فضای مجازی سخنان و تصاویر فراوانی از ازدواج و همسر این مجری جوان، مطرح و منتشر شده است.

در این بخش از چهره ها در نمناک به این موضوع و خانم هایی که به عنوان همسر یا نامزد احسان علیخانی معرفی شدند، خواهیم پرداخت.

شایعه سازی به دلیل شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون است که نه تنها با اجرای برنامه ماه عسل در رمضان های گذشته مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون کشاند بلکه برخلاف انتقاد بسیاری از منتقدان، تنها در درآوردن اشک مردم استاد نبوده و با اجراهای به یادماندنی خود در چند سال اخیر توانسته تبحر خویش را به رخ بینندگان بکشد و تجربه‌ای متفاوت برای آنان رقم بزند.

به تازگی زندگی خصوصی آقای مجری که برنامه تحویل سال و عصر جدید را اجرا و در چندین برنامه و پروژه سینمایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت داشته است، مورد توجه برخی افراد قرار گرفته و برخی از کاربران در فضای مجازی از ازدواج احسان علیخانی خبر داده و از جانب خود کاندیداهایی را نیز معرفی کرده اند. به بهانه پخش برنامه عصر جدید و جوکر فرصت را غنیمت شمرده و به این شفاف سازی درمورد ازدواج احسان علیخانی پرداختیم.

خانم هایی که به عنوان همسر احسان علیخانی معرفی شدند

به عنوان یک انسان به این مسئله توجه داشته باشید که هر شایعه ای در مورد یک فرد چه مشهور و چه عادی، آرامش زندگی او را بهم زده و موجب ناراحتی اش میشود پس روا نیست وارد این موج شده و به آن دامن بزنیم.

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم. 

ناراحتی احسان علیخانی از شایعه سازان

استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی علاوه بر مزایایی که به همراه داشته است مشکلاتی را نیز برای کاربران این شبکه ها به وجود آورده است، با توجه به امکان انتشار سریع پیام ها، عکس ها و اطلاعات، شبکه های اجتماعی به بستر مناسب و بدون نظارتی برای شایعه سازی در جامعه تبدیل شده اند. اطلاع رسانی غلط در مورد مسائل خصوصی و شخصی افراد بالاخص چهره های شناخته شده و مشاهیر، دست مایه کردن عواطف انسانی اتفاقاتی است که هر روز در دنیای مجازی اطراف ما رخ میدهد .

رفتار عده ای از کاربران باعث ناراحتی و عصبانیت احسان علیخانی مجری مطرح تلویزیون شد؛ او در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز منتشر کرد و گفت:هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگر را طلاق میدم!

علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سلام رفقا، امیدوارم خوب باشید، از دوستان عزیز و محترم خودم عذر خواهی میکنم که مجبورم این نکات توضیح بدم اما ذکر این نکات برای تعدادی واجبه... بعضی از دوستان را در پیج خودم نمیفهمم، حرف زدنشون با هم، چَت کردنشون در کامنتهای پیج بنده، بهم توهین کردن، بی ادبی کردن، شایعه درست کردن، حرفهای مسخره و واهی زدن!!؟؟؟ یعنی چی؟! خیلی خجالت آوره واقعا

اینجا فقط یک پیجه که قرار من، دوستان و رفقای خودم رو از فعالیت و برنامه هام مطلع کنم.. هر پستی که میزارم یه عده تفسیر میکنن؟! تحلیل میکنن؟! قصه میسازند از زندگی خصوصی من!!! هر هفته من دارم با یکی ازدواج میکنم و هفته بعد یکی دیگرو طلاق میدم!!!؟؟ بعضیها نمیدونم چقدر بیکارن که کاری جز حرف مفت زدن و دروغ ساختن ندارن..

هم به خاطر خودم و هم مهمتر به خاطر دوستان عزیزم که دارن همین پیج رو دنبال میکنن و خیلی از این فضا ناراضی هستند، إعلام میکنم بنده احتیاجی به اصطلاحا:طرفدار یا دوست مریض و بی أدب ندارم، احتیاجی به کسایی که جز زدن حرف مفت و بی ربط کاری بلد نیستن، ندارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: