قیمت دلار | اخبار قیمت دلار | وضعیت قیمت دلار | قیمت دلار امروز

قیمت دلار | قیمت سکه | قیمت طلا | امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱

قیمت دلار | قیمت سکه | قیمت طلا | امروز 29 تیرماه 1401
کدخبر : 561200

قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه، 29 تیرماه 1401 اعلام شد.

قیمت دلار در بازار چند شد؟ قیمت دلار امروز چگونه خواهد بود؟ قیمت دلار هرروز منتشر می شود. پیش بینی قیمت دلار نیز روزانه تخمین زده می شود. قیمت دلار امروز در صرافی ملی چند شد؟

قیمت‌ دلار و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱، نوساناتی داشته است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

بازار دلار، طلا و سکه امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار در صرافی ملی با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۷۸۷۳ تومان اعلام شد.

دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته روند با ثباتی دارد. در برخی کانال‌های تلگرامی دلار در روزهای اخیر روند کاهشی داشته اما هنوز با کانال پایین‌تر فاصله دارد. البته برخی منابع نیز معتقدند این کانال‌ها قیمت‌ها را بیشتر از رقم واقعی اعلام می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت دلار نیمایی امروز با ۰٫۰۹ درصد کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به قیمت ۲۵۹۹۶ تومان رسیده است.

قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی ملی رقم ۲۷ هزار و ۸۷۳ تومان و قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۲۸ هزار و ۸۹۵ تومان اعلام شد.

امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ قیمت دلار در صرافی ملی رقم ۲۷ هزار و ۸۷۳ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۷ هزار و ۵۹۶ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۲۸ هزار و ۸۹۵ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸ هزار و ۶۰۸ تومان قیمت خورده است.

قیمت دلار

نوسانات قیمت طلا و سکه

علاوه بر دلار، در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر روند افزایشی دارد و اکنون به یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۲,۴۲ تومان رسیده است. این نرخ به روز گذشته همین ساعات تفاوت چندانی ندارد. قیمت طلا دیروز به زیر ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هم رسید. در حالی که در روزهای پیش از آن در محدوده ۱ میلیون و ۳۶۰ بود.

قیمت سکه طرح جدید در این لحظه کاهشی است و اکنون با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم، اکنون روند نزولی دارد و به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

نرخ اونس جهانی در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و با قیمت ۱,۷۰۸ دلار معامله می‌شود.

دلار

سیگنال‌های موثر بر بازارها

به گزارش تجارت‌نیوز، در مدت اخیر بازارهای مالی، تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند.

بازارهای مالی در ایران به ویژه قیمت دلار معمولا به اخبار سیاسی به ویژه در مورد مذاکرات هسته ای حساس بوده‌اند. حالا این هفته سفر مقامات ارشد سیاسی دو کشور روسیه و ترکیه به ایران از جمله اخبار مهم سیاسی هستند. به ویژه حضور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کشور می‌تواند بازارهای دلار و به دنبال آن طلا و سکه سیگنال‌هایی داشته باشد.

در هفته جاری دو رویداد مهم سیاسی رخ داد. یکی سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه بود و دومی سفر امروز پوتین به تهران.

این اخبار ظرف سه روز گذشته قیمت دلار در بازار آزاد را کاهش داده. تحلیلگران معتقدند این کاهش قیمت به دلیل شکل‌گیری برخی انتظارات سیاسی مثبت است. سفرهای سیاسی که شاید بتواند قیمت دلار را به زیر بکشد.

دلار+و+سکه

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: