سایپا | فروش سایپا | محصولات سایپا | حذف قرعه کشی سایپا

ببینید | قرعه کشی خودروهای سایپا حذف شد | آرزوی سایپا برای دیگر تولیدگنندگان

ببینید | قرعه کشی خودروهای سایپا حذف شد | آرزوی سایپا برای دیگر تولیدگنندگان
کدخبر : 561288

شرکت سایپا به علت افزایش تولید از این به بعد محصولات خود را بدون قرعه کشی به فروش می رساند.

سایپا طرح بدون قرعه کشی را آغاز کرد. سایپا از امروز خودروهای خود را بدون قرعه کشی عرضه خواهد کرد. با موافقت وزارت صمت سایپا از امروز می تواند بدون قرعه کشی محصولات خود را به فروش برساند. سایپا بزرگترین رقیب ایران خودرو در تولید خودرو است.

ماجرای خروج خودروهای سایپا از روند قرعه‌کشی چیست؟

به نقل از اقتصادآنلاین، با اعلام معاون حمل‌ونقل وزارت صمت کل خودروهای سایپا به‌دلیل افزایش تولید در دور دوم از روند قرعه‌کشی خارج شدند.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم طی دو دوره بعدی همین اتفاق برای ایران خودرو و سایر خودروسازها بیفتد.


سایپا طرح فروش بدون قرعه کشی را آغاز کرد | جزئیات آغاز طرح بدون قرعه کشی سایپا

با موافقت وزارت صمت با خارج کردن تمامی خودرو‌های گروه سایپا از طرح قرعه کشی، فروش فوق العاده و پیش فروش خودروی شاهین از امروز بدون قرعه کشی آغاز شد.

با توجه به افزایش تیراژ تولید محصولات گروه سایپا و جمع آوری خودرو‌های ناقص و کاهش شدید تعهدات گروه سایپا، از ۲۵ تیرماه ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بدون قرعه کشی انجام می‌شود.

محصولات سایپا

به نقل از همشهری آنلاین، سایپا نیز در جشنواره فروش محصولات خود به مناسبت عید سعید غدیرخم که از ۲۵ تیر آغاز شده‌است. طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش خودروی شاهین را بدون برگزاری فرایند قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت عرضه می‌کند.

در این طرح فروش، متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت های خودروساز خودرو خریداری کردند یا پلاک فعال انتظامی دارند می‌توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس http://sale.iranecar.com و انتخاب گزینه ( طرح های خارج از قرعه کشی) خودروی شاهین را ثبت نام کنند.

در طرح فروش فوق العاده خودروی شاهین مبلغ ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

در طرح پیش فروش خودروی شاهین هم متقاضیان خرید این خودرو باید ۱۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان پیش پرداخت و هفته چهارم آبان ۱۴۰۱ محصول را دریافت کنند.

سایپا

فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی

غلامرضا دفتری، مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در این باره گفت: وزارت صمت با خارج کردن تمامی خودرو‌های این گروه خودروساز از طرح قرعه کشی موافقت کرده. لذا از ۲۵ تیر ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بدون قرعه کشی انجام می‌شود. برای نمایشگاه‌های بعدی جهت عرضه خودرو در آن به منظور ایجاد شرایط فروش برنامه ریزی خواهیم داشت.

مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا می‌گوید: شاهین خودرو استراتژیک گروه سایپا است. برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه خدمات پس از فروش این خودرو در نظر قرار گرفته‌شده‌است.

او گفت: با توجه به افزایش تولید هر محصول و احساس نیازی که ایجاد می‌شود تعداد نمایندگی‌های تخصصی آن افزایش داده می‌شود و برای خودرو شاهین که برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه در برنامه امسال وجود دارد. هم خدمات ویژه‌ای جهت آموزش تخصصی تعمیرکاران نمایندگی‌ها و تامین قطعات و عرضه به بازار از طریق شبکه نمایندگی‌ها و عاملین فروش قطعات گروه خودروسازی سایپا در نظر گرفته شده است.

سایپا

شرکت سایپا

سایپا، (سرنام: شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل (به فرانسوی: Société anonyme iranienne de production des automobile)) شرکت خودروسازی ایرانی است که مقر آن در تهران قرار دارد و در سال ۱۳۴۴ بنیان نهاده شد. نخستین خودروهای این شرکت، محصولات شریک فرانسوی آن، سیتروئن بودند و در سال ۱۳۴۷، سایپا بسیاری از مدل‌های ژیان را می‌ساخت. در سال ۱۳۵۲ با توافقی با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، رنو ۵ در مدل‌های ۲ و ۴ در توسط سایپا به بازار عرضه شد.

با رخ‌دادن انقلاب ۱۳۵۷، دولت ایران، شرکت سایپا را در ۱۶ تیر ۱۳۵۸ به مالکیت خود درآورد و سایپا، از آذر ۱۳۶۰ زیرنظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت. در سال ۱۳۷۲، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ ایران، پراید، برای نخستین‌بار توسط سایپا در ایران تولید شد.

در دههٔ ۱۳۸۰، سایپا پیشرفت بسیاری کرد و توانست نخستین خودروی طراحی اختصاصی خود را نیز در همین دهه بسازد. خودروی تیبا نخستین خودروی انحصاری سایپا است که در سال ۱۳۸۷ رونمایی شد. تیبا که همهٔ اجزای آن از جمله موتور، ساخت ایران است، دومین گام ایران برای ساخت خودروی ملی نامیده شد. سایپا هنوز به عرضهٔ محصولات شرکت‌های خارجی در ایران ادامه داد اما در دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰، چندین خودروی انحصاری را طراحی و به بازار عرضه کرد که همگی با استقبال مشتریان روبرو شدند. تیبا ۲، ساینا، کوییک و شاهین خودروهای سایپا در این دوران هستند.

محصولات سایپا

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: