شهره لرستانی | حواشی شهره لرستانی | اخبار شهره لرستانی

شهره لرستانی پسر دار شد | رونمایی از تصویر پسر بانمک شهره لرستانی

شهره لرستانی پسر دار شد | رونمایی از تصویر پسر بانمک شهره لرستانی
کدخبر : 561555

شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیتش پسر دار شد. این شایعات بعد از تغییر جنسییت شهره لرستانی اتفاق افتاده و نسبتی ندارند.

شهره لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. شهره لرستانی با فیلم لیلی  با من است شناخته شد شهره لرستانی در 56 سالگی تغییر  ججنسیت داد. شهره لرستانی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

عکس شهره لرستانی همراه پسرش بعد از تغییر جنسیت را ببینید.

شهره-لرستانی-و-محمدرضا-شیرخانلو

شهره لرستانی یا مازیار لرستانی با بازیگران زن نظیر مریم سلطانی، سحر ولدبیگی، رابعه اسکویی، افسر اسدی، فاطمه گودرزی و مرجانه گلچین در آغوش او عکس یادگاری گرفته اند.

شهره لرستانی

پدر شهره لرستانی ( مازیار) قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این هنرمند در سال ۱۴۰۰ فوت کرده است.

شهره لرستانی

تصویری از شهره لرستانی یا مازیار لرستانی منتشر شده که دارای ریش و محاسن بلدی است این تصویر مربوط به گریم اخرین فیلمش است.

شهره لرستانی

خواهر مازیار (شهره) لرستانی به خبر تطبیق جنسیت او در استوری اینستاگرام واکنش نشان داد.

شهره لرستانی

شراره صالحی لرستانی در صفحه اینستاگرامش تطبیق جنسیت مازیار لرستانی را تبریک گفت. او نوشت: «با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی. شاهد رنج تو بودن آسون نبود. اما حاصل همون رنج سوزنده و ققنوس‌وار مازیاریه که متولد شد. تولدت مبارک.» 

شهره لرستانی

حسین قناعت در سال ۱۳۴۴ در آمل زاده شد. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستیار کارگردانی با فیلم «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

پس از اعلام تغییر جنسیت شهره لرستانی برخی صفحات اینستاگرام مدعی شدند این بازیگر ایرانی پیش از عمل آشکارسازی جنسی شوهر داشته و با معرفی فردی به نام «حسین قناعت» مدعی شدند این زوج چندی پیش طلاق گرفته اند.

این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد شهره (مازیار) لرستانی پیش از تغییر جنسیت ازدواج نکرده و فرد معرفی شده به عنوان همسر وی، شخصیتی فرضی دارد.

گفتنی است، شایعات پیرامون شهره لرستانی پس از آشکارسازی جنسیتی به سرعت در فضای مجازی افزایش یافته و لازم است کاربران صحت و سقم برخی اخباری که می بینند و می شنوند را بررسی کنند.

حسین قناعت ، شهره لرستانی

برخی رسانه‌های داخلی مدعی اند که شهره لرستانی (مازیار لرستانی) سال‌ها قبل با حسین قناعت کارگردان سینما و تلویزیون ازدواج کرده و حاصل اش هم سه فرزند بوده است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که در طول سال‌های گذشته این دو چنین موضوعی را تایید نکرده اند و بعید هم به نظر می‌رسد که این ادعا درست باشد.

نعیمه نظام دوست نیز برای مازیار لرستانی نوشته است: مازیار عزیزم تو بهترینی مهم تویی با هر نام و نشانی خوشحالم که از او مهربانی و انسانیت را آموختم دوست هنرمند من

نعیمه نظام دوست

شهره لرستانی در یک پست اینستاگرامی، با انتشار تصاویر جدیدی از خود  تغییر جنسیت خود را تایید کرد.

شکست عشقی شهره لرستانی

عشق هایی که نافرجام می مانند باعث ایجاد افسردگی و بروز علایمی مانند فکر کردن طولانی مدت

به طرف مقابل و دیگر علائم این بیماری در شخص می شوند.

زندگی من پس از این پیشامد کاملاً تحت تاثیر قرار گرفت و مشکل های عاطفی زندگی مرا فرا گرفت.

عشق من ازدواج کرد و من خود را تنها دیدم و تا جایی این حس در من پیشرفت کرد

که بازیگری من تحت الشعاع قرار گرفت و ۸ سال از این عرصه دور شدم

و بعد از آن به کمک روانشناس دوباره به بازیگری برگشتم.

شهره لرستانی

شهره لرستانی درباره تغییر جنسیتش نوشته است: من، آهنگهایی هستم که در تنهایی خود گوش میدهم ...من تمام اشکهایی هستم که سراسر زندگی ،در خفا ریخته ام ....

درد هایی که کشیده ام ....من ،تمام تجربه های تلخ و شیرین ، تمام اتفاقهای زندگی.... آنان که فقط بر من رفته است ، هستم ...

من ...،تمام انتخاب هایم،...در تمام لحظات زیسته ام در این کره خاکم.....این منم ،منی که ،عاقبت ،تکه های زخم خورده وجودش،یکپارچه شد ....

حالا..تکه های وجود من،تمام زندگی ام شوید ...کنارم بمانید تا با هم پیر شویم ....همراه باشیدبا پاهای خسته و دل شکسته ام..و صدایی ،از اعماق کودکی ،مرا بنام ،خواند :

ما،زیاریم و به یار برمی گردیم ...مازیار..... اسامی را ،خدا می فرستد

شهره لرستانیپی نوشت :بعد از سردرگمی های بسیار ....

..وتلاطمی از پس تلاطم ....و .....

انسان ، در لحظه مرگ هم ،امکان دوباره زاده شدن دارد... زهی توفیق

که زنده ام و رسالت ام مرا زنده نگهداشته

شهره لرستانی تغییر جنسیتش را تایید کرد؛ اسم من مازیا لرستانی است

پس از این پست دوستان او با استوری هایی از شهامت او تقدیر کردند و آغاز راه جدید زندگی اش را به او تبریک گفتند.

شهره لرستانی

بیوگرافی شهره لرستانی

نام: شهره

نام خانوادگی : صالحی لرستانی

تاریخ تولد: ‎26 مهر 1345

تحصیلات: فوق لیسانس فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت: از 1364 تاکنون

وضعیت تاهل: مجرد

زندگینامه شهره لرستانی

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی هنرمند کشورمان سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

خانواده شهره لرستانی:

پدر شهره لرستانی قاضی دادگستری بود و مادرش از فرهنگیان کشورمان و معلم بود.

شاغل بودن مادر تاثیر زیادی روی زندگی شهره لرستانی گذاشت و باعث شد تا او همیشه نگاه متفاوتی به زن داشته باشد و شاغل بودن زن را همیشه مدنظرش قرار بدهد.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و برادر دارد.

علاقه شهره لرستانی به بازیگری از کودکی

شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

ماجرای گم شدن شهره لرستانی در کودکی

شهره لرستانی در یک گفتگو خاطره ای درباره گم شدن در دوران کودکی اش را تعریف کرد.

من گم شده بودم. برای گردش و تفریح به تهران آمده بودیم. دو سالم بود. کوچه برلن و کوچه مهران دقیق یادم نیست، آن طرف ها گم شدم. یک آدامس فروش پیدایم کرد و من را بغل کرد گذاشت روی دستگاهش و گفت کدام آدامس را می خواهی. احساس خوبی داشتم. آن آدامس خوردن مفت و مجانی خیلی بهم مزه داد. با خودم می گفتم خدا کند پدر و مادرم پیدایشان نشود تا من بیشتر از این آدامس ها بخورم. تصویر آن آدامس ها و همه مهربانی آن مرد که امیدوارم هر جا که هست خوشبخت باشد از ذهنم پاک نمی شود. اما مادرم خیلی ترسیده بود و حال بدی داشت. او هنوز که هنوز است گاهی با جیغ و گریه از خواب بیدار می شود و می گوید خواب دیدم تو گم شدی.

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابحال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

شهره لرستانی

علاقه شهره لرستانی به گربه هایش

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که گربه علاقه زیادی دارد و اگر سری به خانه او بزنید گربه های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

بازیگری شهره لرستانی

شهره لرستانی چند سالی به دلیل شغل پدرش در همدان زندگی کرد و در نهایت سال 1364 به تهران بازگشت و به تحصیل در دانشگاه تهران پرداخت.

سال 64 را میتوان نقطه آغاز فعالیت های هنری شهره لرستانی دانست چرا که در همان دوران دانشجویی 17 نمایش را کارگردانی کرد و بازیگری او هم در همان سال در تئاتر آغاز شد و با هنرمندان سرشناسی چون محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، علی دهکردی و... هم دوره بود.

اولین فیلم و سریال شهره لرستانی

شهره لرستانی سال 1370 برای اولین بار با فیلم سینمایی نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد قدم به دنیای سینما گذاشت و مجموعه اغر بخیر ساخته مجید بهشتی در سال 1365 اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

این بانوی هنرمند با سریال آپارتمان اصغر هاشمی در سال 1371 بیش از پیش در میان مردم شناخته شد و از این سریال به عنوان نقطه اوج فعالیت هایش نام برده است.

مروری بر چند سریال تلویزیونی شهره لرستانی

شهره لرستانی تجربه بازی در سریال های متعددی را در کارنامه هنری اش دارد که در ادامه به برخی از این سریال ها اشاره میکنیم.

شهره لرستانی در سریال سه در چهار

سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی سال 87 از شبکه یک سیما پخش شد و یکی از سریال های پربیننده تلویزیون بود.

داستان این سریال درباره دو باجناق و خانواده هایشان است که با مشکلات پیش آمده در دوره ای تصمیم می گیرند که در کنار هم زندگی کنند و اقدام به تاسیس یک شرکت خدماتی میکنند اما این ماجرا با اتفاقات متعدد دیگری هم همراه میشود.

شهره لرستانی در این سریال ایفاگر نقش حنا همسر سیروس املشی با بازی مهران رجبی بود و یکی از بازی های ماندگارش را در این سریال به نمایش گذاشت و با هنرمندانی چون محمد کاسبی، نادیار دلدار گلچین، آناهیتا افشار، علی صادقی، اشکان اشتیاق، مریم سلطانی و... همبازی بود.

شهره لرستانیشهره لرستانی در سریال امام علی

سریال امام علی(ع) به کارگردانی داوود میرباقری سال 75 از شبکه یک سیما پخش شد و به یکی از سریال های ماندگار تلویزیون تبدیل گردید.

این سریال با نقش آفرینی هنرمندان زیادی همراه بود و شهره لرستانی یکی از بازیگرانی بود که در این سریال مقابل دوربین رفت و نقش مریم دختر عثمان و همسر مروان را بازی کرد.

شهره لرستانی از سال ۱۳۶۶ تاکنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای در تئاترشهر از جمله «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است؛ نمایش «سلطان مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد از جمله کارهای اوست. همچنین کارگردانی نمایش تلویزیونی «در پوست شیر» نوشته شون اوکیسی، برای شبکه چهار را انجام داده‌است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است. چندین فیلم کوتاه و تله‌فیلم از جمله کارهایی است که وی نویسندگی و کارگردانی کرده‌است.

لرستانی، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ تغییر جنسیت خود را تأیید و نام مازیار را برای خود برگزید.

فیلم شناسی شهره لرستانی

در ادامه این مطلب اسامی فیلم و سریال های شهره لرستانی رادر اختیارتان قرار خواهیم داد.

فیلم های سینمایی شهره لرستانی

نیاز 1370

آذرخش 1371

مأموریت آقای شادی 1371

پناهنده 1372

مروارید سیاه 1373

لیلی با من است 1374

توطئه 1374

محبوبه 1377

زیر درخت هلو 1384

گیس بریده 1385

اخراجی ها 1385

نصف مال من، نصف مال تو 1385

تسویه حساب 1386

اخراجی ها 2 1387

کیش و مات 1388

یک جیب پر پول 1388

حلقه های ازدواج 1388

ایران برگر 1393

آشوب 1394

24 سپتامبر 1394

شکلاتی 1395

دم سرخ ها 1396

خجالت نکش 1396

به وقت خماری 1396

هزارپا 1396

آپاچی 1397

اژدر 1397

چندی پیش توئیت زهرا کشوری خبرنگار روزنامه ایران درباره تغییر جنسیت محمدرضا فروتن و شهره لرستانی باعث حواشی و جنجال زیادی در رسانه های کشورمان شد!

تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر واقعیت دارد؟ 

شهره لرستانی

این خبر آنقدر مورد توجه قرار گرفته و برای مردم عجیب بود که در گوگل به ترند تبدیل شد!

محمدرضا فروتن این خبر را کاملا رد و تکذیب کرد و گفت که حتما از رسانه های منتشر کننده این خبر شکایت خواهد کرد.

شهره سلطانی بازیگر کشورمان به خاطر تشابه اسمی با شهره لرستانی و اخبار اخیر او، در فضای مجازی اعلام کرد که او تغییر جنسیت نداده است.

شهره لرستانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    شهر تهران