بهاره رهنما | جدایی بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما

عقدکنون لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر | تصویر لو رفته از شاه داماد میلیاردر بهاره خانم

عقدکنون لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر | تصویر لو رفته از شاه داماد میلیاردر بهاره خانم
کدخبر : 561608

عکس مراسم لاکچری بهاره رهنما و همسر دومش در محضر را منتشر کردیم.

شیکی از بازیگران پر حاشیه در سینمای ایران در فضای مجازی بهاره رهنما است. بهاره رهنما در ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است،  ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بود که بعد چندین سال زندگی مشترک از  یکدیگر جدا شدند مدتی بعد بهاره رهنما در سفر به مشهد با امیر خسرو عباسی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج با او و شروع به حاشیه سازی در فضای مجازی  بود. بهاره رهنما از همسر قبلی خود یک دختر دارد به نام پریا که در خارج زندگی می‌کند. 

عکس مراسم لاکچری بهاره رهنما و همسر دومش در محضر را منتشر کردیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما باردار  شد

بهاره رهنما به مناسبت تولد دخترش پریا ویدئوی به دنیا آمدن دخترش را منتشر کرد و نوشت : بهاره رهنما به مناسبت تولد دخترش پریا نوشت: 

مهم‌ترین دستاورد همه عمرم 

همین بوده؛

مرداد۱۳۷۷ 

مادر تو شدم 

همین…

بهاره رهنما با انتشار تصویری با لباس سنتی اینستاگرام خود را بروز کرد.بهاره رهنما

بهاره رهنما در لایو اینستاگرامی خود ازدواج سومش  را تکذیب کرد اما حلقه ازدواجش خلاف این را ثابت می کرد

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر محبوب سینما و تلویزیون به تازگی عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

بهاره رهنما

حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.

اما کمی نگذشت که همسر سابق پیمان قاسم خانی با انتشار متنی در اینستاگرامش، به نوعی همه چیز را روشن کرد

بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار چند استوری در اینستاگرام خبر سفرش به کربلا را منتشر کرد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار تصویری درشیراز اینستاگرام خود را به روز کرد.

بهاره رهنمابهاره رهنما با انتشار تصویری در کنار دوستانش در خیریه اینستاگرام خود را به روز کرد.

بهاره رهنماتنها رفتن بهاره رهنما در برنامه های هنری مثل اکران خصوصی فیلم ها جدایی او از همسرش را بر سر زبان ها انداخته است. همین موضوع سوژه پیج های زرد اینستاگرامی شد تا خبر طلاق بهاره رهنما را منتشر کنند . آن ها این پست بهاره رهنما را کنایه ای به امیرخسرو عباسی همسر دومش می دانستند و حسابی از اختلاف میان این دو نفر نوشتند . پیش از این نیز شایعاتی در مورد طلاق بهاره رهنما پخش شده بود . اما واکنشی از سوی این بازیگر نداشته است. 

بیوگرافی کامل بهاره رهنما

نام:بهاره

نام خانوادگی :رهنما

تاریخ تولد:۱۳۵۲/۹/۱۰

محل تولد :اراک

تحصیلات :  لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

همسر سابق:پیمان قاسم خانی نویسنده

همسر جدید:امیرخسرو عباسی

زندگینامه بهاره رهنما

بهاره رهنما در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

فیلم های تلویزیونی بهاره رهنما 

همسایه ها (۱۳۹۵)

کشیک قلب (۱۳۹۵)

غیرعلنی (۱۳۹۴)

خوب بد زشت (۱۳۹۳)

پژمان (۱۳۹۲)

خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

چک برگشتی (۱۳۹۰)

گاوصندوق (۱۳۸۸)

مأمور بدرقه (۱۳۸۷)

مرد هزار چهره (۱۳۸۶)

کتاب فروشی هدهد (۱۳۸۵ بازیگر میهمان)

زیر زمین (۱۳۸۵)

من یک مستأجرم (۱۳۸۲)

روشنتر از خاموشی (۱۳۸۲)

پرونده های مجهول (۱۳۸۰)

داستان یک شهر۲ (۱۳۷۹)

بازگشت به خانه (۱۳۷۵)

بچه مهندس (۱۳۹۷)

بهاره رهنمافیلم های بهاره رهنما در شبکه نمایش خانگی

شام ایرانی (1390) به کارگردانی بیژن بیرنگ

ساخت ایران (1390)

شرف خانواده فاضل (1392)

ساخت ایران2(1396)

پاسخ بهاره رهنما به فیلم منتشر شد

بهاره رهنمابهاره رهنما پس از حواشی که برای او به وجود آمد ماجرا را اینطور بازگویی می‌کند: به هرحال کسی که وارد فضای مشهور شدن می شود و سالها در این کار هست معمولا به این اتفاق ها و حمله ها عادت دارد.

او ادامه می‌دهد: همه از من می پرسند که چه طور این قدر محکم هستی و از این هجمه‌هایی که بر علیه تو به راه افتاده است خسته نمی شوی، با قاطعیت می‌گویم نه. بحث نیت آدم‌هاست که هم در اخلاقیت و هم در سنت، ادبیات و دین ما مهم است.

بهاره رهنما می‌گوید: من واقعا نیت درستی نسبت به اجتماع و آدم ها دارم به همین خاطر همیشه خدا من را از تندبادهای حواشی عبور می دهد. من واقعاً وقت پرداختن به حواشی ندارم، من یا مادر بودم یا مشغول درس خواندن بودم و یا مشغول فعالیت و کار کردن.

وی اضافه کرد: بالاخره یک سری سایت ها و پیج ها به دنبال فرصت هستند تا از درست کردن حواشی برای دیگران پول دربیاورند و از آنجای که من آدم فعالی هستم این فرصت برای این افراد بیشتر دست پیدا می کند.

بهاره رهنما درباره جزئیات فیلمی که از او در فضای مجازی پخش شده است اینطور می‌گوید: این فیلم که پخش شده برای قسمت اول شام ایرانی است و مهمانی آن شب در خانه ما بود. من یک مثال سینمایی زدم و خیلی‌ها اهل دیدن فیلم نیستند به همین خاطر سوء تفاهم پیش آمده است. فیلم دختر لر قدیمی ترین و اولین فیلم ناطق ایرانی است. من یک فیلم خیلی قدیمی را مثال زدم. من منظورم قدیمی ترین فیلم ایرانی بود به عنوان طرز فکر و جدیدترین فیلم های امروز که نیکول کیدمن و بازیگران روز بازی می کنند. منظورم تفاوت زمانی دو فیلم بود.

بهاره رهنمابهاره رهنما در ادامه می‌گوید: آن بخشی از فیلم را که استفاده کرده اند به هیچ عنوان ادبیات من نیست. اصل ماجرا این است که ما در حال اجرای یک نمایش بداهه بودیم و من داشتم نقش خواهرشوهر بدجنس را بازی می‌کردم. هرکسی که شام ایرانی را دیده است متوجه می شود که یک تیکه از بخش نمایشی ما را بریده و استفاده کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: من خودم جزء قوم لر هستم. در استان مرکزی هم ترک زبانان عزیز هستند و هم لرزبانان غیور. من اصلا لر هم نباشم، من استاد دانشگاه هستم به همین خاطر هیچ وقت برخلاف قومیت یا هیچ فردی صحبت نکرده ام.

بهاره رهنماوی افزود: خداراشکر من نه مشکل منکراتی دارم نه مشکل دیگری. سرم به زندگی خودم هست. نکته جالب اینجاست که در شام ایرانی برنده جایزه یک خانم لر هستند که دچار آسیب دیدگی سوختگی شدید شده‌اند. اصلا علت حضور من در شام ایرانی همین بود که جایزه را به این خانم عزیز اهدا کنیم، اتفاقا بسیاری از بزرگان قوم لر از این کار من قدردانی کردند.

بهاره رهنما گفت: من می خواهم بگویم اصالت همه جا حرف خودش را می‌زند. برخی از افراد بودند که به من، مادرم، مادرهمسرم و دختر ۲۰ ساله ام فحاشی کردند. حتی مرا تهدید به قتل و گروگانگیری کردند. این افراد اصالت ندارند، من سعی کردم این خانم عزیز امید به زندگی پیدا کند، اما چرا اینطرف قضیه هیچ وقت دیده نمی‌شود.

بهاره رهنما گفت: اگر به هردلیلی سوءبرداشتی از اسم فیلم باعث شد به قومی بربخورد عذرخواهی می‌کنم. اما از این موضوع دل شکسته هستم که برخی از افراد خواستند بین من و اقوام ایرانی فاصله بیندازند.

بهاره رهنما می گوید: در میان کامنت‌هایی که برایم ارسال شده است دو مورد مرا تهدید به قتل و آدم ربایی کردند که از طریق وکیلم درحال پیگیری است. اما جوان‌ها باید بدانند که برخی از این تهدیدها و افعالی که استفاده می‌کنند حبس و زندانی شدن دارد. خوشبختانه پلیس فتا بسیار قوی است و در این موارد پیگیری بسیار خوبی دارد.

بهاره رهنماوی در ادامه با بیان اینکه چندی پیش هم دو نفر از افرادی را که در فضای مجازی برای من مشکل ایجاد کرده بودند را توسط پلیس فتا شناسایی کردیم اما من هر دو نفرشان را بخشیدم.

بهاره رهنما اضافه کرد: من از این فرصت استفاده می‌کنم و به دخترها و خانم‌هایی که در فضای مجازی توسط برخی از افراد مورد تهدید قرار گرفته‌اند می‌گویم که به هیچ عنوان نترسید و حتما ماجرا با پلیس درمیان بگذارید.

منبع: اینستاگرام بهاره رهنما

عقدکنون لاکچری بهاره رهنما و همسرش در محضر | تصویر لو رفته از شاه داماد میلیاردر بهاره خانم 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: