نجم‌الدین شریعتی | اخبار نجم‌الدین شریعتی | حواشی نجم‌الدین شریعتی | مجری گری نجم‌الدین شریعتی

ببینید | نجم‌الدین شریعتی از سمت خدا خداحافظی کرد | خداحافظی سوزناک نجم‌الدین شریعتی از مردم

ببینید | نجم‌الدین شریعتی از سمت خدا خداحافظی کرد | خداحافظی سوزناک نجم‌الدین شریعتی از مردم
کدخبر : 561777

با اعلام نجم‌الدین شریعتی مجری توانمند برنامه سمت خدا، این چهره به مدت دو ماه از برنامه سمت خدا مرخصی کرفته است.

نجم‌الدین شریعتی از برنتمه سمت خدا رفت. نجم‌الدین شریعتی به مدت دو ماه در برنامه سمت خدا حضور ندارد. نجم‌الدین شریعتی دو ماه مرخصی گرفته است. نجم‌الدین شریعتی از اول ماه ربیع دوباره مقابل دوربین خواهد ایستاد.

به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه «سمت خدا» را به مدت

دو ماه به رضا ملایی واگذار می‌کند.

شبکه سه اعلام کرده است نجم‌الدین شریعتی بعد از دوماه استراحت، اول ربیع‌الاول به برنامه «سمت خدا» باز خواهد گشت.

رضا ملایی پیش‌تر در رادیو معارف و اجرای برنامه‌های مذهبی صداوسیما حضور داشته است.

 

کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی

درحالی در روزهای گذشته شایعه کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از برنامه «سمت خدا» مطرح شده که چنین موضوعی صحت ندارد.

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته خبری مبنی بر خداحافظی نجم الدین شریعتی از برنامه «به سمت خدا» منتشر شد و به سرعت در رسانه‌ها دست به دست شد.

اما نجم الدین شریعتی، در گفت و گویی ضمن تکذیب این شایعه ها عنوان کرد که از اینکه مجدداً این مطالب وایرال شده به شدت ناراحت است.

نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی درباره علت انتشار این شایعه به یکی از خبرگزاری ها گفت: اصلِ ماجرا این بود که قبل از ماه مبارک رمضان صحبتش بود که بعد از «ماه من» یک یا دو ماه استراحت کنم و به کارهای خودم برسم. بالأخره می‌دانید که ۱۵ سال است با افتخار برنامه «سمت خدا» را روی آنتن دارم و این برنامه هر روز به صورت زنده پخش می‌شود. من امسال احساس کردم شاید بعد از این سال‌ها، یک فاصله‌ی کوتاه برای استراحت لازم باشد. ضمن اینکه در ماه رمضان به خاطر فشردگی برنامه‌ها فشار مضاعفی داشتم و این استراحت ضروری‌تر بود. اصلاً صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری نبوده است. 

نجم الدین شریعتی افزود: در حالی این شایعه‌پراکنی‌ها اتفاق می‌افتد که من این روزها «سمت خدا» را اجرا می‌کنم و اگر روزی قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد حتماً با مردم مطرح خواهم کرد. واقعاً اتفاق خاصی نیست و با شبکه هم الحمدلله مشکلی نداریم. در طول این سال‌ها هم مدیران تلویزیون و هم مخاطبانِ جان همیشه به من لطف داشته‌اند و خاکِ پای مردمم، و البته محتا

نجم الدین شریعتی بالاخره سکوتش را شکست

نجم الدین شریعتی مجری پایه ثابت برنامه سمت خدا، بالاخره به شایعات اخیر در مورد خداحافظی اش از برنامه واکنش نشان داد.

واکنش نجم الدین شریعتی به شایعات خداحافظی او از سمت خدا

زندگی خصوصی سلبریتی ها و چهره های هنری همیشه برای مردم جالب بوده و اخباری که در مورد پشت صحنه زندگی این افراد مخابره می شود، جزو پربازدیدترین و جذاب ترین مطالب است اما گاهی این اخبار و ویدیوهایی که به سرعت در فضای مجازی منتشر می شوند، حقیقت ماجرا را بیان نمی کنند و به شایعات دامن می زنند.

نجم الدین شریعتی

این روزها اخباری از کناره گیری بی حاشیه ترین مجری صدا و سیما نجم الدین شریعتی شنیده می شود که سکوت آقای آرامشِ تلویزیون را شکسته است.

در روزهای گذشته اخباری در مورد کناره گیری مجری برنامه سمت خدا از تلویزیون و اختلافات او با برنامه سازان منتشر شد که حتی صدای نجم الدین شریعتی مجری آرام و بی حاشیه برنامه های مذهبی را هم در آورد و با واکنش او همراه بود.

نجم الدین شریعتی که حدود 15 سال است با برنامه سمت خدا در قاب تلویزیون حضور دارد، از وایرال‌شدن‌ها و خبرسازی‌های اخیر گلایه کرد و شایعه‌پراکنی‌ها و استفاده از هر خبری برای منافع شخصی و پر بازدید کردن سایت و صفحه شخصی را بد اخلاقی دانست و بیان نمود این بداخلاقی‌ها برازنده و شایسته جامعه ما، خاصه عرصه فرهنگ نیست.

مجری برنامه‌های معارفی و مذهبی تلویزیون که هر روز برنامه سمت خدا را به صورت زنده اجرا می کند، در گفتگویی اعلام نموده است که اگر بخواهم کناره گیری نمایم، حتما آن را با مردم بیان می کنم.

نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی در حال حاضر با شبکه و مدیران تلویزیون هیچ مشکلی نداشته و اصلاً صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری نبوده است، اصلِ ماجرا این بود که ایشان در نظر داشته که بعد از اجرای برنامه «ماه من» یک یا دو ماه استراحت کند چرا که در ماه رمضان به خاطر فشردگی برنامه‌ها فشار مضاعفی بر روی خود احساس نموده و این استراحت و فاصله کوتاه را بعد ازسال‌ها اجرای مداوم برنامه لازم می‌داند.
نجم الدین شریعتی در یکی از پست های اینستاگرامی خود با انتشار این متن به شایعات پایان داده و از بازگشت خود به تلویزیون گفت:

دیروز مطلبی از قول من در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد که موجب سوتفاهم و برداشت نادرست گردید.

بر خلاف بازنمایی اشتباهی که از مصاحبه‌ام توسط برخی کانال‌ها صورت گرفت، به لطف قادر متعال با قوت و انگیزه در کنار مخاطبان عزیز در برنامه "سمت خدا" و شبکه سه خواهم بود. ان‌شاءالله

و محتاجم به دعای خیر شما

نجم الدین شریعتی

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

مجری محبوب تلویزیون نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در شهر تنکابن کشور ایران چشم به جهان گشود.وی مجری گری را از سال ۱۳۷۹ و با اجرا در برنامه نیم رخ شروع نمود و بعد از ان بعنوان مجری در برنامه زلال احکام که از صدا و سیما پخش میشد بیشتر دیده شد ولی شهرت وی برای اجرا و مجری گری در برنامه سمت خدا که از شبکه ۳ سیما پخش میشود بیشتر شد و خیلی ها او را با برنامه های مذهبی و معارف دینی میشناسند.

نجم الدین شریعتی یک خواهر و یک برادر دارد و در سن ۲۳ سالگی در حالی که در دانشگاه تدیس میکرذه است ازدواج کرده و حالا چندین سال است که متاهل است و ایشان و همسرشان دارای یک فرزند به نام محی الدین که ۸ سال سن دارد هستند به گفته نجم الدین شریعتی ازدواج وی کاملا بصورت سنتی بوده است و همسرشان به ایشان معرفی شدند و هر دو صحبت کردند و ازدواجشان سر گرفته است و به گفته ایشان از موفقیت هایش ازدواج به موقع و زود در جوانی بوده است.

نجم الدین شریعتی میگوید که وقت های آزادش را با خانواده یا مطالعه و یا دیدن تلویزیون سپری میکند و عاشق مناجات خمس عشر و صحیفه سجادیه است.به گزارش سماتک نجم الدین شریعتی همچنین سابقه اجرا در برنامه های نقطه ب، پدر مهربان، نقطه اوج، برکت، مشکات، نشونی،عقیق، خانه دوست، امیدهای ایران، شهر خدا، مستند روزگار ما کمی آن سوتر را هم دارد.

نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی در برنامه های زلال احکام سوالات شرعی و مذهبی مردم را می خواند و کارشناس جواب این سوالات را میداد این مجری بسیار و محبوب و معروف می باشد در ادامه تصاویری از او را خواهید دید.

چرا مجری برنامه «سمت خدا» تغییر کرد؟

 دبیر شورای معارف سیما امروز سه‌شنبه چهارم مرداد ماه طی نشستی به تشریح ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های سیما در ماه محرم پرداخت. محمدحسین کشکولی نجات اهل عالم با حسین(ع) است را به‌عنوان شعار امسال این سازمان اعلام کرد.

وی درباره کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از برنامه سمت خدا در آستانه ایام محرم عنوان کرد: از ظرفیت نجم‌الدین شریعتی در دیگر فضاهای شبکه استفاده می‌کنیم ولی مسأله کناره‌گیری ایشان از قبل از ماه محرم بوده است. خودشان نکات مختلفی داشتند و می گفتند تنوعی ایجاد شود و از مجری‌های دیگر هم بهره گرفته باشد. سمت خدا تا اینجا با اجرای خوب او بوده است و از این پس هم ادامه پیدا می‌کند، مگر ما چند نفر مجری معارفی خوب داریم؟

کشکولی درباره بازپخش‌های متعدد سریال مختارنامه اظهار کرد: ما با درخواست بسیار انبوهی از مخاطب مواجهیم که باید بعد از مختارنامه چنین سریال‌هایی تولید شود. سریال‌هایی مثل یوسف پیامبر و مختارنامه پخش می‌شوند و همین الان بیشترین پیامک‌ها و ارتباطات با شبکه قرآن مربوط به بازپخش‌ها این سریال هاست. با این حال این نافی تولید در این حوزه نیست و طراحی‌هایی هم در دستور کار است.

نجم‌الدین سریعتی

دبیر شورای معارف سیما درباره برنامه سازی در حوزه حجاب تاکید کرد: بحث حجاب را در شبکه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم و در امتداد سال امیدواریم همچنان این موضوع را پوشش دهیم. ما خاطرات ماجرای گوهرشاد را کار کردیم و گفتگوهای زنده در این موضوع داشته‌ایم. ولی می‌دانیم که اصلاً کافی نیست. ما از حرف زدن درباره حجاب نمی‌ترسیم اما باید به فرم‌های بدیع رو بیاوریم.

 وی با بیان این که مهمترین سیاست ما در این ماه تمرکز بر عمق و معرفت در مسیر حرکت گام دوم انقلاب است گفت: بنا داریم منظومه فکری امامین انقلاب امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را ارائه کنیم. رسانه ملی تلاش دارد وجه دینی جامعه ایرانی را نمایش دهد تا شاهد عزاداری حسینی از استان‌ها تا روستاهای دوردست باشیم. امسال این روستاهای دور را هم پوشش می‌دهیم و در بازنمایی عزاداری هم تلاش کردیم شهرهای مختلف را مدنظر داشته باشیم.

دبیر شورای معارف سیما به اولویت‌های محتوایی اشاره و بیان کرد: بازنمایی ابعاد مردمی شعائر حسینی، نمایش تجلی حماسه عاشورا در رشته‌های گوناگون هنری، بازنمایی ایثار و مقاومت، توجه به نقش زنان و خانواده در تداوم حماسه عاشورا، آسیب‌شناسی رفتار خواص جبهه حق در برابر نهضت عاشورا در دوره‌های مختلف، پوشش عزاداری جوانان و نوجوانان در بستر مسجد و دانشگاه، بازنمایی مؤلفه‌های هویتی مثل دینداری، نمایش سبک زندگی ایثارگرانه جامعه ایرانی و جریان سازی مؤثر در جهت افشای ماهیت غرب از جمله این اولویت‌هاست.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    مجری که واقعا نفرت انگیز و مورد تنفر ملته

  • علی

    خیلی حیف شد ..
    این برنامه رو زیاد تماشا میکردیم خخخخخخ

  • ناشناس

    هر کسی هر مشکلی داره خداوند مشکلش رو رفع کنه