اخبار حوادث | اخبار حوادث مهم | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث استان ها

اخبار حوادث | حادثه ای وحشتناک در امامزاده داوود تهران | جزئیات حادثه امامزاده داوود تهران

اخبار حوادث | حادثه ای وحشتناک در امامزاده داوود تهران | جزئیات حادثه امامزاده داوود تهران
کدخبر : 561900

شب گذشته به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل ور منطقه امامزاده داوود تهران حادثه ای تلخ به وقوع پیوست.

اخبار حوادث از وقوع حادثه در منطقه امامزاده داوود خبر دارد. اخبار حوادث از فوت دو هموطن و مجروح شدن تعدادی دیگر خبر داده است. اخبار حوادث از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در امامزاده داوود تهران می گوید. اخبار حوادث ویدئوی مربوط به این حادثه را منتشر کرده است.

در پی بارش شدید باران در شب گذشته و جاری شدن سیلاب و گل و لای در منطقه امام‌زاده داوود (ع) تهران، هشت نفر مصدوم و دو نفر نیز فوت کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه تا این لحظه (لحظه تنظیم خبر)، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو فوتی داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

ویدئویی از لحظات هولناک ورود سیلاب به امامزاده داود(ع)

شاهین فتحی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود، عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

وی گفت: تا این لحظه (لحظه تنظیم خبر) ۸ نفر از هموطنان که مصدوم شده بودند، پس از اقدامات اولیه، تحویل عوامل اورژانس شدند و دو نفر جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سگ‌های زنده یاب جهت تسریع در امداد رسانی نیز در منطقه حضور پیدا کرده و با کمک مردم محلی و عوامل آتشنشانی، جستجو برای مفقودان احتمالی، ادامه دارد.

فتحی افزود: بالغ بر ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و در حال امدادرسانی هستند.

وی گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی، از دیشب شاهد بارش شدید باران در استان تهران بودیم.

فتحی بیان کرد: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی ها، مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

همچنین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر گفت:۲۴ تیم عملیاتی و ۷۳ نیروی واکنش سریع به همراه یک دستگاه بالگرد و ۴ آمبولانس و ۱۳ خودروی امدادی هلال احمر به منطقه اعزام شدند و بالغ بر ۵۰۰ نفر به محیط امن منتقل شدند.

وی افزود: در محور شمالی و جنوبی و مسیر رودخانه ها عملیات جستجو و نجات ادامه دارد.

اخبار حوادث

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه در بخش‌های بالایی جاده امامزاده داوود (ع) ، روستاهای اطراف و محوطه داخلی امامزاده رخ داده بود، گفت: پنج گروه نجات آتش‌نشانی تهران در حال حاضر در محل حضور داشتند و در حال انجام عملیات جستجو و نجات هستند. طبق گزارش‌های اولیه جاری شدن سیلاب سبب ورود مقادیری گل و لای به برخی از اماکن از جمله محوطه امامزاده داوود (ع) شده است.


منبع: آخرین خبر/همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: