سیل استان تهران | سیل استان تهران در امامزاده داوود

لحظه به لحظه اخبار سیل استان تهران | اولین تصاویر سیل تهران در امامزاده داوود

لحظه به لحظه اخبار سیل استان تهران | اولین تصاویر سیل تهران در امامزاده داوود
کدخبر : 561910

مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: دقایقی پیش پیکر چهارمین فرد پیدا و خارج شد.

سیل استان تهران حادثه آفرید. وقوع سیل استان تهران امامزاده  داوود شب گذشته رخ داد. لحظه وقوع سیل استان تهران در امامزاده داوود تهران بسیار ترسناک بود.جزئیات از سیل استان تهران در امامزاده داوود تهران را در همین صفحه می توانید بخوانید. 

سیل استان تهران

لحظه به لحظه اخبار سیل استان تهران 

۰۹:۰۰ - دستور رئیسی برای رسیدگی به سیل‌زدگان امامزاده داوود (ع)

رئیس‌جمهور از استاندار تهران خواست تا کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند.

 ۹:۲۰ - تشکیل جلسه ستاد بحران با حضور شهردار تهران و وزیر کشور

جلسه ستاد بحران با حضور وزیر کشور، شهردار تهران، استاندار تهران، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در منطقه امام زاده داوود برگزار شد.

سیل استان تهران

با دستور دکتر وحیدی وزیر کشور محسن منصوری استاندار تهران فرمانده عملیات در حادثه سیل بخش کن و روستای امام زاده داود (ع) شد. وزیر کشور از تمانی دستگاه های اجرایی ،عملیاتی و امداد رسان در سطح ملی خواست تا با استاندار تهران در این خصوص همکاری کنند.

وزیر کشور بیان کرد: شمار افرادی که احتمالا در گل و لای گرفتار شده‌اند مشخص نیست. تلاش‌های نیروهای امدادی از لحظه وقوع سیل ادامه دارد.

وی گفت: استاندار تهران شهردار تهران رئیس هلال احمر و نیروهای انتظامی و امدادی در منطقه حاضر هستند تا کار با سرعت و دقت بیشتری ادامه پیدا کند.

سیل استان تهران

 ۱۰:۰۰ - افزایش تعداد فوتی‌های سیل کن به سه نفر

مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: دقایقی پیش پیکر سومین فرد که در محل حادثه امامزاده داوود، جان خود را از دست داده اند توسط امدادگران هلال احمر بیرون کشیده شد.

سیل استان تهران

وی ادامه داد: تا کنون در این حادثه ۳ نفر جان خود را از دست داده اند و ۹ نفر مصدوم شدند.

ساعت ۱۰:۲۰ - انتقال ۵۰۰ نفر به مناطق امن

رئیس جمعیت هلال احمر از انتقال ۵۰۰ نفر از  اهالی به مناطق امن خبر داد.

سیل استان تهران

۱۰:۳۰ - افزایش تعداد فوتی‌ها به چهار نفر

مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: دقایقی پیش پیکر چهارمین فرد پیدا و خارج شد.

سیل استان تهران

عوامل هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز اظهار کرد: بر اثر این بارش های بامداد امروز، در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن «امامزاده داود» هستیم.

وی گفت: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم های امداد و نجات در شهرستان های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی ها، مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

سیل استان تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تیم واکنش سریع و سه تیم عملیاتی هلال احمر شهرستان تهران به منطقه امامزاده داوود پایتخت اعزام شدند، یک تیم به همراه راهداری در منطقه فشم شهرستان شمیرانات حضوردارد، یک تیم امداد و نجات در محدوده نیروگاه برق شریف آباد پاکدشت مشغول رهاسازی خانواده ای گرفتارشده هستند و یک تیم نیز در روستای قشلاق ملارد، به امدادرسانی پرداختند.

فتحی خاطرنشان کرد: شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان تهران جهت دریافت حوادث احتمالی در خدمت هموطنان در استان تهران است و در صورت نیاز، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در مناطق حادثه دیده حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: در حال حاضر ۲۳ تیم عملیاتی، ۲ تیم آنست (جست‌وجو و نجات با سگ‌های زنده یاب) با استفاده از ۱۳ خودروی کمک‌دار، ۴ آمبولانس و ۳ خودروی نجات مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجو مفقودین هستند.

 سیل مرگبار در تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت.

ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع سیلی در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع سیلی در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

سیل مرگبار

به گزارش جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه شب گذشته در استان تهران بودیم.

او ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن «امامزاده داود» هستیم.

سیل مرگبار

فتحی گفت: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود، عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

او ادامه داد: بالغ بر ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و در حال امداد رسانی هستند.

فتحی تصریح کرد: تا این لحظه ۸ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس شدند و متاسفانه دو نفر هم جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سگ‌های زنده یاب جهت تسریع در امداد رسانی نیز در منطقه حضور پیدا کرده و با کمک مردم محلی و عوامل آتش‌نشانی جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

سیل مرگبار

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران: تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد. هم سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران از حضور وزیر کشور و استاندار تهران در محل حادثه سیلاب امامزاده داود (ع) خبر داد.

خبر در حال تکمیل است...

لحظه به لحظه اخبار سیل استان تهران | اولین تصاویر سیل تهران در امامزاده داوود  

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: