قیمت دلار | اخبار قیمت دلار | وضعیت قیمت دلار | قیمت دلار امروز | قیمت یورو

قیمت دلار | قیمت یورو | ۶ مردادماه ۱۴۰۱ | قیمت دلار و قیمت یورو امروز چند شد؟

قیمت دلار | قیمت یورو | 6 مردادماه 1401 | قیمت دلار و قیمت یورو امروز چند شد؟
کدخبر : 561912

قیمت دلار و قیمت یورو امروز پنجشنبه، 6 مردادماه 1401 اعلام شد.

قیمت دلار و قیمت یورو در بازار چند شد؟ قیمت دلار و قیمت یورو امروز چگونه خواهد بود؟ قیمت دلار هرروز منتشر می شود. پیش بینی قیمت دلار نیز روزانه تخمین زده می شود. قیمت دلار امروز در صرافی ملی چند شد؟

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ٢۹ هزار و ۱۰۲ تومان برای خرید و ٢۹ هزار و ۴۳۱ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۱ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۷۹۸ تومان برای فروش معامله می‌شود.

پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی های رسمی

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ٢۹ هزار و ۱۰۲ تومان برای خرید و ٢۹ هزار و ۴۳۱ تومان  برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ٢۹ هزار و ۲۵ تومان برای خرید و ٢۹ هزار و ۳۲۵ تومان برای فروش اعلام کرده بود.

قیمت دلار در صرافی ملی

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۱ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۷۹۸ تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۷۵۷ تومان برای فروش قیمت خورده بود. 

قیمت دلار در بازار متشکل

در بازار متشکل نیز امروز دلار ۲۷هزار و ۶۲۵ تومان قیمت خورد.

پیش بینی قیمت دلار

قیمت یورو امروز ۶ مردادماه ۱۴۰۱

«یورو» یکای پول کشورهای منطقه یورو است که به ۱۰۰ سنت تقسیم می‌شود. به‌کارگیری یورو از ابتدای ژانویه سال ۲۰۰۲ رسماً در کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند و فنلاند آغاز شد و اکنون در ۱۹ کشور از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا به‌طور رسمی در جریان است. ایران در برخی از مبادلات تجاری خود با کشورهای اروپایی و آسیایی از ارز یورو استفاده می‌کند.

قیمت یور امروز ۶ مرداد

در آغاز معاملات بازار ارز  ۶ مرداد ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۷۸۳ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۹۶ تومان برای خرید اعلام شد.

قیمت دلار و قیمت یورو

پیش بینی آینده قیمت دلار در سال ۱۴۰۱

پیش بینی کارشناسان اقتصادی از آینده قیمت دلار در سال ۱۴۰۱ شمسی تثبیت قیمت در کانال ۲۴ تا ۲۷ هزار تومان است .

هرچند رویدادهای سیاسی از جمله مذاکرات ژنو برای احیای برجام و رفع تحریه ها علیه ایران در سال ۱۴۰۱ پیش بینی های تحلیلگران ایرانی را تحت تاثیر قرار داد و قیمت دلار احتمالا پس از تصویب نهایی طرحح احیای توافق هسته ای ایران و ۱+۵ روند نزولی پیش خواهد گرفت .

همچنین برخی اقتصاددانان سرمایه گذاری در بازار دلار را با ریسک «بسیار بالا» ارزیابی کرده و افراد با دانش مالی کم را از این امر بر حذر داشته اند .

پیش بینی قیمت دلار

برخلاف بازار طلا و سکه که در مقابل سرمایه گذاری در بورس سود نسبتا مطمئنی دارند، سرمایه گذاری روی ارزها به ویژه دلار که بیشترین تاثیر را از رویدادهای سیاسی می گیرند، نیازمند خطر پذیری بسیار بالا است .

گفتنی است، بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی این کشور در سال گذشته را نزدیک صفر نگه داشته و متعهد شده است همین نرخ را تا بازگشت شرایط بازار کار به شرایط کاملا مساعد حفظ کند .

همین موضوع چشم انداز نرخ برابری دلار آمریکا در بازار جهانی را مثبت کرده اما متغیرهای بسیار زیادی در قیمت گذاری ارزها تاثیر دارند و نمی توان تنها به بری اخبار امیدوار کننده اعتنا کرد .

منبع: اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: