قیمت دنا پلاس | قیمت دنا پلاس روزانه | قیمت دنا پلاس امروز

قیمت دنا پلاس | قیمت دنا پلاس مردادماه ۱۴۰۱ | قیمت دنا پلاس در نمایندگی چند شده است؟ | همراقب کلاهبرداران فروش اقسازی خودرو باشید

قیمت دنا پلاس | قیمت دنا پلاس مردادماه 1401 | قیمت دنا پلاس در نمایندگی چند شده است؟ | همراقب کلاهبرداران فروش اقسازی خودرو باشید
کدخبر : 561975

قیمت دنا پلاس مردادماه 1401 در نمایندگی ها چند شد؟

قیمت دنا پلاس در روزهای اخیر، افزایش یافت و خبرهای مبنی بر آزادسازی واردات خودرو بر قیمت دنا پلاس و دیگر محصولات ایران خودرو تاثیرگذار نبود. قیمت دنا پلاس در بازار آزاد نسبت به قیمت دنا پلاس در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت دنا پلاس و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود.

قیمت دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۰ حدود ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ نیز حدود  ۳۸۵ میلیون خریدوفروش می‌شود.

قیمت دنا پلاس

قیمت دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ در نمایندگی ۲۲۸ میلیون تومان به رسیده است. همچنین دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ در نمایندگی ۲۰۶  میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

قیمت دنا پلاس صفر اتوماتیک توربو ۱۴۰۰ نیز به  ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت پلاس دنده ای ساده مدل ۹۹ حدود ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است. 

قیمت دنا معمولی با رینگ فولادی و کروز کنترل  مدل ۹۹  به ۳۷۵ میلیون تومان رسید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت دنا پلاس

هشدار! | مراقب کلاهبرداران فروش اقساطی خودرو باشید

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای و اعتراف به ۸ فقره کلاهبرداری به بهانه فروش اقساطی خودرو به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

ماجرای کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی به بهانه فروش اقساطی خودرو چیست؟

به نقل از صداوسیما، «قاسم دستخال» گفت: پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی و دستگیری متهمان ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی پرونده پس از مراجعه به پایگاه سوم پلیس آگاهی عنوان کرد، برای خرید اقساطی یک دستگاه خودروی نیسان دوگانه‌سوز با متهمان در فضای مجازی آشنا شدم و پس از ترغیب این افراد و دعوت من به دفتر کاری‌شان، به دفتر فروش آنان که ۲ نفر در آن مشغول به کار بودند، مراجعه کردم.

خودروی نیسان را با پیش پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صوری اقساطی خریداری کردم و قرار شد با پاس شدن چک پیش‌پرداخت، خودروی معامله شده را به من تحویل دهند.

قیمت دنا پلاس

ولی خودرو در موعد تعیین شده، تحویل نشد و اکنون متوجه شدم که دفتر فروش بسته شده است و کارمندان وی متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این دفتر مرتکب جرائم مشابه دیگری هم شده‌اند، گفت: با تجمیع پرونده‌های مشابه مشخصات و هویت متهمان شناسایی شد.

دستخال گفت: در نهایت با تلاش‌های شبانه‌روزی، کارآگاهان پایگاه سوم مخفیگاه یکی از متهمان در محدوده خیابان سی متری جی شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از کارآگاهان برای دستگیری وی به آن محل اعزام و موفق شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: با دستگیری نخستین متهم، در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی متهم دوم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر شد و به این پایگاه انتقال یافت.

وی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی متهمان به ۸ فقره کلاهبرداری به بهانه فروش اقساطی خودرو و دریافت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از مال باختگان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اعلام این خبر، افزود: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی، هر دو متهم روانه دادسرا شده‌اند.

منبع: باما/تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: