سیل | سیل در کشور | سیل در تهران | سیل در زاهدان | سیل در اصفهان

ببینید | لحظات دلهره آور ورود سیل به روستای دهنار فیروزکوه

ببینید | لحظات دلهره آور ورود سیل به روستای دهنار فیروزکوه
کدخبر : 561996

لحظات دلهره آور ورود سیل به روستای دهنار فیروزکوه را مشاهده کنید.

هشدار قرمز سیل در کشور نواخته شد. خسارات وحشتناک سیل در سراسر کشور شوکه کننده بود.سیل مرگبار تهران حادثه آفرید. وقوع سیل مرگبار در امامزاده  داوود شب گذشته رخ داد. لحظه وقوع سیل مرگبار در امامزاده داوود تهران بسیار ترسناک بود.جزئیات از سیل مرگبار در امامزاده داوود تهران را در همین صفحه می توانید بخوانید. 

لحظات دلهره آور ورود سیل به روستای دهنار فیروزکوه را مشاهده کنید.

سیل استان تهران

تصاویر آخر الزمانی از سیل وحشتناک در سراسر کشور

بلوار شهید صدوقی، میدان باهنر، میدان مارکار، شهرک طوبی و بسیاری از مناطق و محله‌های شهر یزد دچار آبگرفتگی شده و تردد در آنها امکانپذیر نیست.

سیل در رودخانه‌های طالقان

رودخانه‌های حصیران و مرجان از شب جمعه در شهرستان طالقان سیلابی شده است، این سیلاب باعث آسیب دیدگی شبکه فیبرنوری منطقه و درنتیجه قطعی برق و ارتباط تلفنی شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امروز تا روزهای پایانی هفته جاری، بارش‌های بسیار شدید مونسون در نیمه‌جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی کشور سبب سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خواهد شد.شصادق ضیاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه فعالیت سامانه مونسون در کشور شدت گرفته و چند روز قبل هشدار سطح قرمز به عنوان بالاترین سطح هشداری صادر شده است، اظهار کرد: از روز _سه‌شنبه تا پنجشنبه چهارم تا ششم مردادماه_ فعالیت سامانه بارشی گسترده‌تر شده و پهنه وسیع‌تری را در اواخر هفته جاری دربر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: از امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ در استان‌های جنوب سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، کرمان، نیمه‌شرقی فارس، بخش‌های جنوبی بوشهر و به‌ویژه نیمه غربی استان یزد نیز درگیر بارش‌های سیل‌آسا خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه احتمال خسارات گسترده ناشی از بارش و سیل در استان یزد وجود دارد، افزود: با اعلام هشدارهای لازم به مسئولان برای روزهای آخر هفته جاری در این استان، ضمن احتمال ایجاد خسارت‌های گسترده ناشی از بارش باران و سیل، به شهروندان توصیه می‌شود از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

سیل استان تهران

اعلام هشدارهای لازم درخصوص وقوع سیلاب

وی با اشاره به اینکه عمده خطر بارش‌های بسیار شدید مونسون در روز پنجشنبه برای استان‌های کرمان، فارس، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و بوشهر تصریح کرد: هشدارها و توصیه‌های لازم درخصوص وقوع سیلاب را به دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی داده شده است.

ضیاییان ادامه داد: پنجشنبه ششم مردادماه، با کاهش شدت ناپایداری‌ها در نیمه‌جنوبی سیستان‌وبلوچستان همچنان برای نیمه‌شمالی این استان همچنین استان‌های هرمزگان، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، اصفهان، کهگیلویه‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری و برخی نقاط استان‌های همدان، لرستان و مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی پهنه وسیع‌تری را در اواخر هفته جاری در بر می‌گیرد، اظهار کرد: فعالیت گسترده این سامانه طی روز جمعه هفتم مردادماه در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان، فارس، چهارمحال‌وبختیاری، هرمزگان، بوشهر، شمال خوزستان و استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز درگیر بارش‌های سیل‌آسا خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: روزهای جمعه و شنبه فعالیت این سامانه در جنوب شرق و بخش‌هایی از جنوب غرب و مرکز کشور ادامه دارد.

اعلام بالاترین سطح هشدار قرمز

وی با تاکید بر اینکه بالاترین سطح هشدار قرمز را طی خسارت‌ها و تخریب گسترده در تمام مناطق و استان‌های درگیر بارش‌های سیل‌آسا در روزهای گذشته اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این سامانه حجم زیادی از بارش در زمان بسیار کمی اتفاق می‌افتد که همین مسئله بر خسارات می‌افزاید.

ضیاییان ادامه داد: هشدار قرمز یعنی میزان خسارات به حداکثر مقدار خواهد رسید و دستگاه‌های اجرایی از مدیریت بحران، وزارت راه و سایر دستگاه‌ها باید در حالت آماده‌باش کامل قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه از امروز تا روزهای پایانی هفته جاری، بارش‌های بسیار شدید مونسون در نیمه جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی کشور سبب سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خواهد شد، گفت: سامانه فعال در کشور به شدت ناپایدار است و به مردم توصیه می‌شود از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند و اگر با سیلاب مواجه شدند به هیچ عنوان با خودرو از مسیر سیلاب عبور نکنند.

 سیل مرگبار در تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت.

ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع سیلی در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع سیلی در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

سیل مرگبار

به گزارش جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه شب گذشته در استان تهران بودیم.

او ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن «امامزاده داود» هستیم.

سیل مرگبار

فتحی گفت: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود، عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

او ادامه داد: بالغ بر ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و در حال امداد رسانی هستند.

فتحی تصریح کرد: تا این لحظه ۸ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس شدند و متاسفانه دو نفر هم جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سگ‌های زنده یاب جهت تسریع در امداد رسانی نیز در منطقه حضور پیدا کرده و با کمک مردم محلی و عوامل آتش‌نشانی جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

سیل مرگبار

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران: تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد. هم سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران از حضور وزیر کشور و استاندار تهران در محل حادثه سیلاب امامزاده داود (ع) خبر داد.

ببینید | لحظات دلهره آور ورود سیل به روستای دهنار فیروزکوه 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: