قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه و طلا | قیمت سکه و طلا امروز | قیمت طلا | قیمت طلا امروز

قیمت سکه | قیمت سکه ۹ مردادماه ۱۴۰۱ | قیمت طلا | قیمت سکه و قیمت طلا امروز چند؟

قیمت سکه | قیمت سکه 9 مردادماه 1401 | قیمت طلا | قیمت سکه و قیمت طلا امروز چند؟
کدخبر : 562147

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه، 9 مردادماه 1401 اعلام شد.

قیمت سکه در بازار دارای اهمیت ویژه ای است. مهم ترین عواملی که بر قیمت سکه در ایران تاثیر گذارند می توان به قیمت جهانی طلا، وجود انتظارات تورمی، نوسانات نرخ ارز، نوسانات شاخص سهام و تحریم های بین المللی اشاره کرد. قیمت سکه غیر قابل پیش بینی است و ممکن است با توجه به تحولات روز قیمت سکه صعودی و یا نزولی شود. قیمت سکه و قیمت طلا امروز یکشنبه، 9 مردادماه در بازار چند شد؟

امروز قیمت طلا کاهش یافت، قیمت سکه امامی هم در جریان معاملات افت ۱۳ هزار تومانی را تجربه کرد و ۱۴,۹۷۸,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و هفتاد و هشت هزار) تومان معامله شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۳۷۳,۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

قیمت سکه و قیمت طلا

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۳۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۹۴۴,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و چهل و چهار هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 14,978,000 (چهارده میلیون و نهصد و هفتاد و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

قیمت سکه و قیمت طلا

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۸,۲۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

قیمت سکه و قیمت طلا

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۵,۲۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۳,۰۵۵,۰۰۰ (سه میلیون و پنجاه و پنج هزار) تومان قیمت خورد.

سیگنال‌های موثر بر قیمت طلا و سکه

در مدت اخیر بازارهای مالی از جمله طلا و سکه، تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. امروز نرخ دلار افزایشی بود.

قیمت سکه

در این روزها نیز سیگنال‌هایی از مذاکرات هسته ای برای بازار دلار و به دنبال آن طلا و سکه ارسال شده است.

یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد: مذاکرات برای حصول یک توافق جدید با ایران تقریبا کامل شده است اما این، مسئولیت ایران است که توافق را بپذیرد یا نه!

به نقل از ایسنا، برت مک گورک، هماهنگ‌کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا مدعی شده است، ایالات متحده باور ندارد که توافق هسته‌ای با ایران در حال حاضر احیا شود.

این در حالی است که برخی دیگر از مقامات آمریکایی به‌طور مکرر ادعا می‌کنند که توافق جدید با ایران روی میز قرار دارد و این جمهوری اسلامی است که باید تصمیم بگیرد این توافق را می‌پذیرد، یا نه.

قیمت سکه

قیمت دلار، طلا و سکه به چه سمتی می‌رود؟

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی معتقد است، قیمت دلار، طلا و سکه در کوتاه‌مدت احتمالا نوسان اندکی داشته باشد و تغییرات شدید کاهشی و افزایشی آنها به انتشار اخبار مثبت یا منفی در مورد برجام بستگی دارد.

به گفته او، اکنون قیمت‌ها در محدوده ثابتی گرفتار شده‌اند؛ در نتیجه کف‌های آنها فرصت خرید و سقف‌ها، فرصت فروش هستند.

بازار طلا در انتظار مذاکرات وین

امید موسوی، کارشناس بازارهای مالی نیز به تجارت‌نیوز گفت: به دلیل تورم موجود در دنیا، احتمال ریزش اونس موجود است. اما در کشور با توجه به کاهش امید به نتیجه دادن مذاکرات وین، بازارهای مالی، مانند بازارهای طلا و سکه بازدهی دلاری خواهد داشت و تا پایان سال روند آن صعودی است.

قیمت سکه

منبع: دنیای اقتصاد/تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: