هالک ایرانی | گوریل و هالک اینستاگرامی | هالک اینستاگرامی | هالک پفکی

فیلم مبارزه کامل سجاد غریبى هالک ایرانی با گوریل قزاقستان | هالک ایرانی دست بردار نیست

فیلم مبارزه کامل سجاد غریبى هالک ایرانی با گوریل قزاقستان | هالک ایرانی دست بردار نیست
کدخبر : 562287

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، شب گذشته در شهر دوبی امارات، مقابل حریف قزاقستانی اش که به گوریل قزاقستان معروف‌است، شکست تلخی خورد.

ویدئویی چند ماه قبل در فضای مجازی منتشر شد که در آن هالک ایرانی با مارتین فورد دیدار پرتنشی داشت و بعد از این دیدار واکنش های زیادی به هالک ایرانی شد. برخی از کاربران فضای مجازی هالک ایرانی را هالک فتوشاپی و هالک اینستاگرامی نام نهادند و اعتقاد داشتند که فیلم های پیجش همگی استفاده از فتوشاپ است. اما برخی دیگر نظیر هادی چوپان به تشویقش پرداخت اما در نهایت این دیدار برگزار نشد. هالک اینستاگرامی یا همان سجاد غریبی با ادعای زیادی وارد دبی شد تا با مارتین فورد مقابله کند اما هالک اینستاگرامی با یک ضربه له شد. هالک اینستاگرامی و مارتین فورد مردم را فریب دادند. 

فیلم مبارزه کامل سجاد غریبى با گوریل قزاقستان

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، شب گذشته در شهر دوبی امارات، مقابل حریف قزاقستانی اش که به گوریل قزاقستان معروف‌است، شکست تلخی خورد.

مبارزه این دو نفر، کمتر از سه دقیقه طول کشید و سجاد غریبی بازنده این مبارزه بود.

واکنش کوبنده هادی چوپان بعد از شکست هالک ایرانی

هادی چوپان در واکنش به شکست اخیر سجاد غریبی با انتشار یک استوری واکنش نشان داد و نوشت ؛ 

اگر پرواز کردن آسان بود الان آسمان پر بود از پرواز مرغ خروس ها

در خیالات و تخیلات به سر نبرید همه چیز سریال و یا فیلم سینمایی نیست که جوو گیر شوید بس است دیگر آبروی ما را کمتر ببرید هر ورزشکار ۲۵ سال جان گذاشتیم جوانیمان رفت درد تنمان خوابمان را گرفته خوشی را به درد تبدیل کردیم

تا اینکه نام ایران ایران بماند به چه قیمتی همه ارزشها را میفروشید دست بردارید بس است به زبان اسم می آورم جناب سجاد غریبی دیگر بس است به آشیانه برگرد و زندگی روزمره خود را با شکر از خداوند متعال پیش ببر ودیگر بیش از این به عرصه ورزش لطمه وارد نکن تا همین جا برای مدتها جای خنده به جای گذاشته ای. لطفا

دیگه بس کن

هالک ایرانی

عذر خواهی و بغض همیشگی هالک ایرانی بعد شکستش سنگینش

لحظه ناوک شدن سجاد غریبی هالک ایرانی یا همون(دبه خیارشورسالادی) خودمون در مبارزه امشب مقابله حریف قزاق در مسابقه دیشب کولاک کرد.

بلاخره سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی مـ‌بارزه کرد !

آبرو ریزی و فرار سجاد غریبی هالک ایرانی در رینگ مسابقه را در ادامه ببینید:

با حریف قزاقستانی که به گوریل قزاق معروف است 

«این مبارزه سه دقیقه زمان برد»

و سجاد غریبی به طرز عجیبی ناک اوت شد

مراسم فیس تو فیس مبارزه بوکس سجاد غریبی و گوریل قزاقستان انجام شد .

این مبارزه تحت نظارت هیچ سازمان رزمی نیست و صرفا یک زور آزمایی به حساب می آید .

در گیرنده های سیاه و سفید حریف سجاد با بیژامه سبز راه راه از او متمایز شده است

هالک ایرانی دست بردار نیست

بعد از ماجرای پرحاشیه دیدار با مارتین فورد و اتفاقات تاسف‌بار آن، حالا این ستاره شبکه‌های اجتماعی خبر از یک مبارزه جدید داده است.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف حریفی از قزاقستان برود. 

هالک ایرانی

حریف او این‌بار به سرشناسی مارتی فورد نیست. جومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشهور است و حالا رسانه‌های ایرانی به او لقب گوریل قزاقستان را داده‌اند.

حرکت عجیب هالک ایرانی در اینستاگرام

ویدیوی منتشر شده از ورود هالک ایرانی یا  سجاد غریبی توجه بسیاری را به او جلب کرده است. این فیلم را می توانید ببینید.

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی تمرینات سختی را  برای مبارزه با مارتین فورد افسانه ای انجام می داد.

کری خوانی هالک اینستاگرامی قبل از دیدن مایکل فورد افسانه ای را در ادامه می توانید ببینید:

رو در رو شدن سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با مارتین فورد در دبی آبروی ایرانیان را برد.

فیلم این رویارویی را در ادامه ببینید:

درآمد نجومی از مبارزه هالک ایرانی  و مارتین فورد

سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است، ولی به اندازه معروف‌ترین ورزشکاران فالوور دارد. او مدعی است قهرمان پاورلیفتینگ استان بوشهر شده، اما در سال ۱۳۹۰ به دلیل مصدومیت مجبور شده این رشته را کنار بگذارد. سجاد غریبی به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب‌های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

ویدیوی منتشر شده از رویارویی او با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالن O ۲برگزار شود، اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نکته عجیب تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود. انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

هالک ایرانی

همه دارند از آن با عنوان «آبروریزی» و «مضحکه» و «رسوایی» یاد می‌کنند. دارند می‌گویند همه‌چیز دروغ و دغل بوده است. دارند از این می‌گویند که فتوشاپ چه کارها که نمی‌تواند بکند و در عوض، چه گنجشک‌هایی که می‌تواند رنگ کند و جایش قناری تحویل ملت بدهد! همه دارند از قدرت و نفوذ شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که از یک جایی به بعد بالاخره جنس بنجل و تقلبی را از اصل تمیز می‌دهد و تنه به تنه فضای حقیقی می‌زند! حتما تا امروز شما هم ویدئوی درگیری سجاد غریبی که به دلیل قد و قواره‌اش به «هالک و هرکول ایرانی» معروف است با مارتین فورد انگلیسی دیده‌اید.

ویدئویی که این دو نفر را در دبی نشان می‌داد که بعد از کری‌خوانی‌های فراوان رودرروی هم قرار گرفتند که البته غریبی با یک ضربه فورد به عقب پرت شد. حالا بسیاری از کاربران دارند به بهانه انتشار همین مبارزه نه چندان جذاب برای ما، ویدئوها و فیلم‌های گذشته را هم به اشتراک می‌گذارند و تجزیه و تحلیل می‌کنند. فیلم‌هایی از مبارزات پیشین او که حالا باعث شده خیلی‌ها بگویند همان‌ها هم الکی بوده و همه مشت ولگدهایی که در تمریناتش نثارش می‌شود بی‌خود و بی‌جهت است.

به انضمام کلی سؤال و صحبت دیگر. اینکه اصلا سجاد غریبی چه کسی است وچطور شد هالک ایرانی؟ اینکه آیا پای پول در میان است؟ چقدر؟ اینکه ما گول خوردیم و فکر کردیم سجاد غریبی چیزی دست‌کم از هالک سبزرنگ و جنگجو و مبارز فیلم‌های هالیوودی ندارد؛ اما در واقعیت چه؟ قرار است با همین تمرینی که پیش‌بینی آن دیدار رسمی را هم ممکن می‌کند، به مصاف رقیبش برود؟ زمان کمی نیست که حرف از این دو مبارز در فضای مجازی به گوش می‌رسد. دلیل آن هم دیداری است که قرار است این دو نفر در دوم آوریل، یعنی حدود یک ماه دیگر، باهم داشته باشند. در ظاهر قرار است این رقابت در چهار وقت دو دقیقه‌ای برگزار شود و اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند. هالک ایرانی، اما از اواسط دهه ۹۰ بود که در اینستاگرام به شهرت رسید. اینستاگرامی که برای او حسابی آمد داشت و حتی بعد از مبارزه نچسب دو روز گذشته، دنبال‌کنندگان صفحه او را بیشتر کرد.

او یک جوان متولد ۱۳۷۰ در اهواز است که سابقه حرفه‌ای ورزشی ندارد و خودش گفته تنها دوره‌ای سابقه بدنسازی و فعالیت در رشته بوکس دارد. این در حالی است که فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده است و یکی از علاقه‌مندان جدی این رشته ورزشی محسوب می‌شود. تناقضی که حدس و گمان‌ها را درباره یک پول هنگفت به میان آورده است.

هالک ایرانیروزنامه هفت صبح در این‌باره نوشته است: «برای مسابقه دوم آوریل سجادغریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه یعنی سالن o۲ arena حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است.» این در حالی است که برخی ادعاها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزاردلار دریافت می‌کند. هرچند در النتها این مسابقات برگزار نشد اما درآمد هنگفتی نصیب هردو کرد.

هالک ایرانیسبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید. فورد پیش از این به میرر گفت: «من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد، چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

فیلم مبارزه کامل سجاد غریبى با گوریل قزاقستان | هالک ایرانی دست بردار نیست

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: