وزیر آموزش و پرورش

حال وزیر آموزش و پرورش وخیم شد | وزیر آموزش و پرورش حین سخنرانی از هوش رفت!

حال وزیر  آموزش و پرورش وخیم شد | وزیر آموزش و پرورش حین سخنرانی از هوش رفت!
کدخبر : 562292

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر دوشنبه حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر در دهلران به علت گرمای بیش از حد هوا از هوش رفت.

سومین وزیر آموزش و پرورش توسط حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی شد و توانست رای اعتماد بگیرد. وزیر آموزش و پرورش در گذشته به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل بودجه این وزارتخانه فعالیت داشته است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۴ رای موافق به «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند. یوسف نوری آموزش و پرورش دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

حال وزیر  آموزش و پرورش وخیم شد 

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر دوشنبه حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر در دهلران به علت گرمای بیش از حد هوا از هوش رفت.

وزیر آموزش و پرورش

وی با حضور نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهوری برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم دکتر عادل آذر، ظهر امروز وارد ایلام شد و سپس به دهلران سفر کرده است.

نیازی مدیر ترخیص وزیر آموزش و پرورش از بیمارستان دهلران بیمارستان شهدای دهلران گفت: در حال حاضر حال نوری وزیر آموزش و پرورش مساعد است و از اورژانس دهلران ترخیص شد.

وزیر آموزش و پرورش به علت ازدحام جمعیت و شدت گرما، در حین سخنرانی در مراسم تشییع مرحوم عادل آذر بیهوش شد.

سومین وزیر آموزش و پرورش توسط حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی شد و توانست رای اعتماد بگیرد. وزیر آموزش و پرورش در گذشته به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل بودجه این وزارتخانه فعالیت داشته است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۹۴ رای موافق به «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند. یوسف نوری آموزش و پرورش دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

 نوری وزیر پیشنهادی: «تربیت» در نظام جمهوری اسلامی برنامه نیست بلکه هدف است

یوسف نوری در جلسه رأی اعتماد اظهار داشت: به فضل الهی در گام دوم انقلاب اسلامی جهشی به سمت تمدن نوین اسلامی داریم که باید نسل تمدن ساز را پرورش دهیم.

وی افزود: ما نیازمند آن هستیم که اهداف متعالی را از عرش به فرش بیاوریم، تصور بنده بر این است که تا زمانی که نتوانیم نمونه عینیت یافته انسان تراز انقلاب اسلامی را پیش روی نظام تعالی و تربیت قرار دهیم اهداف ما ناتمام خواهد ماند.

نوری بیان کرد: امروز خداوند الگوی تربیتی را در مقابل ما مسئول سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار داده است که باید نمونه آن را مشاهده کنیم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش ما باید دانش آموزانی با شاخصه‌های علمی در زمینه‌های مختلف تربیت کند که ماحصل آن شهید احمدی روشن و شهید رضایی نژادی باشد که تربیت یافته همین مدرسه‌ها بودند.

وی ادامه داد: تحقق چنین آموزش و پرورشی دور از دسترس نیست، به شرط آنکه از بن دندان معتقد باشیم که مدرسه ما می‌تواند مدرسه تربیتی شهید سلیمانی باشد.

نوری بیان کرد: جایگاه آموزش و پرورش را متأسفانه به یک مسئله درون سازمانی تقلیل داده‌ایم که باید این نگرش تغییر کند و با نگاه ملی به آن نگاه کنیم و میدان داری آن برعهده وزارت آموزش و پرورش است، اگر تربیت انسان مجاهد را شاه بیت آموزش و پرورش می‌دانیم این وزارتخانه را باید در قله قرار دهیم. کشورهای پیشرفته دنیا آموزش و پرورش را در اولویت قرار داده است که چراکه از این نهاد با ایجاد ارزش افزوده می‌تواند به تولید کمک کند.

وزیر آموزش و پرورش

 موافقت کمیسیون آموزش مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات را درباره برنامه و صلاحیت «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش بزرگترین و حساس‌ترین وزارتخانه است. مدیریت نظام تعلیم و تربیت و مدیریت یک میلیون فرهنگی امری حساس است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه نیاز امروز جامعه عملیاتی شدن سند تحول آموزش و پرورش است، اظهار داشت: مدیریت آموزش و پرورش باید لزوم تحول در این وزارتخانه را درک کرده و در راستای ارتقای وزارتخانه اقدام کند.

حاجی‌پور با اشاره به بررسی صلاحیت‌های وزیر پیشنهادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات، گفت: استعلام مدارک تحصیلی وی شامل کاردانی علوم تربیتی، کارشناسی برنامه ریزی علوم تربیتی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری کودک مورد تأیید وزارت علوم و نهادهای مختلف قرار گرفت.

وی افزود: همچنین بنیاد شهید ۵۵ ماه حضور وی در جبهه و ۵ درصد جانبازی وزیر پیشنهادی را تأیید کرد.

بیوگرافی و سوابق  یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

یوسف نوری دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبایی (ورودی ۱۳۹۳ فاغ‌التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه‌ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۳۶۴) است.

سوابق شغلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

١. مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی تهران ۱۳۹۹ تا کنون

٢. نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در دولت و مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۸-۱۳۹۹

٣. معاون اجرایی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی ۱۳۹۷-۱۳۹۹

۴. مدیر تأمین مالی گروه پتروشیمی‌های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم ۱۳۹۴ - ۱۳۹۷

۵. مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴

۶. رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲

۷. مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹

۸. معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران و استان ایلام در سال‌های ۸۵ تا ۱۳۸۶ و ۷۴ تا ۱۳۷۷

۹. رئیس سازمان آموزش وپرورش استان ایلام ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵

۱۰. معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ۷۴ تا ۱۳۷۷

منبع: مهر

حال وزیر  آموزش و پرورش وخیم شد | وزیر آموزش و پرورش حین سخنرانی از هوش رفت!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: