سریال متهم گریخت

هفت بازیگر سریال متهم گریخت فوت کردند | علت مرگ هفت بازیگر سریال متهم گریخت مشخص شد

هفت بازیگر سریال متهم گریخت فوت کردند | علت مرگ هفت بازیگر سریال متهم گریخت مشخص شد
کدخبر : 562479

تصاوویری از هفت بازیگر سریال «متهم گریخت» را می بینید که دیگر در بین ما نیستند را در ادامه ببینید.

سریال متهم گریخت یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که نخستین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد. سریال متهم گریخت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سریال هایی است که سالها پیش از تلویزیون پخش شده است و هنوز هم بعد از گذشت سالهای زیادی از تولید آن یکی از جذاب ترین ساخته های رضا عطاران است. سریال متهم گریخت در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه ای ساخته شده است. تصاوویری از هفت بازیگر سریال «متهم گریخت» را می بینید که دیگر در بین ما نیستند را در ادامه ببینید.

 

هفت بازیگر سریال متهم گریخت فوت کردند

سیروس گرجستانی

سریال متهم گریخت

محمد بهرامی

سریال متهم گریخت

پروین میکده

سریال متهم گریخت

محمد برسوزیان

سریال متهم گریخت

سید جلال طباطبایی

سریال متهم گریخت

احمد پور مخبر

سریال متهم گریخت

سعید نورالهی

سریال متهم گریخت

 

خلاصه داستان سریال متهم گریخت

هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری قلبی خود‌، در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی اعظم دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا می‌کند و خانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت هاشم آقا به تهران به همراه مادرش بی‌بی (شهربانو موسوی) و همسرش سرور (مریم امیرجلالی)، پسرش سعید (علیرضا جعفری) و دو دخترش معصومه و اعظم (ملیکا زارعی) و (لیدا فتح‌اللهی) و دامادش عباس (علی صادقی) ماجراهای بسیار جالبی رقم خواهد زد.

سریال متهم گریخت

ابهامات دربارهٔ نویسنده سریال متهم گریخت

در یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی هفت چنین گفته شد که فیلمنامه سریال خانه به دوش و طرح داستانی سریال متهم گریخت از اصغر فرهادی است. در واکنشی مهران مهام این ادعا را تکذیب کرد تا در دی ماه ۱۳۹۶ دربرنامه ای در شبکهٔ شما، مریم امیر جلالی بار دیگر این مسئله را مطرح کرد و گفت که نویسندهٔ اصلی این سریال و سریال خانه به دوش اصغر فرهادی بوده‌است، ولی در آن زمان چون می‌خواست تنها در کارهای سینمایی مطرح شود، ترجیح داد نامش در تیتراژ فیلم نباشد.

چندی بعد سعید آقاخانی در همین برنامه از شبکه شما اعلام کرد نویسنده خانه به دوش و متهم گریخت همان‌هایی هستند که نامشان در تیتراژ ذکر شده و صحبت خانم امیرجلالی از روی عدم اشراف ایشان به کلیت موضوع بوده و حضور اصغر فرهادی صرفاً به عنوان ناظر صداوسیما در مرحله نگارش و ساخت سریال بوده‌است.

سریال متهم گریخت

بیوگرافی سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی متولد 25 اسفند 1323 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و حالا مدرک درجه دو هنری (معادل لیسانس) از وزارت فرهنگ و هنر دارد که از تئاتر شروع کرده و سپس در تلویزیون درخشید.

نام شناسنامه اش علی اکبر محمدزاده گرجستانی می باشد که پدر و مادرش هر دو از مهاجران بادکوبه (باکوی فعلی) می باشد.

زمانی که دانش آموز مقطع هفتم بود (حدودا 14 سال) پدر و مادرش از هم جدا شدند و با ازدواج دوم مادرش ، زیر دست ناپدری بزرگ شد اما پدرش هزینه هایش را می داد.

همسر و فرزندان سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی از همسر اول خود دو دختر دارد که هر دو آنها در سنین پایین به انگلیس مهاجرت کرده و ازدواج کردند.

وی از همسر دوم خود نیز دو دختر و یک پسر دارد و سرجمع صاحب 6 نوه می باشد.

همیشه آرزو دارم که یک روزی با جیب پر پیش دخترانم در خارج بروم و پس از سالها دیداری تازه کنم ، خوشبختانه صدایشان را از راه دور (تلفن) می شنوم.

سیروس گرجستانی متاسفانه روز پنجشنبه 12 تیر 1399 در 76 سالگی بخاطر سکته قلبی درگذشت.

سریال متهم گریخت

بیوگرافی محمد برسوزیان

برسوزیان سال ۱۳۲۴ در تهران متولد شد و در سریال‌هایی چون «سه در چهار»، «متهم گریخت» و «روزگار قریب» ایفای نقش کرده بود.

وی در دهه ۶۰ با حضور پررنگش در اغلب تولیدات سینما و تلویزیون حضوری مستمر و اثرگذار داشت و با کارگردان‌هایی چون حسن هدایت، یدالله صمدی، حسن فتحی و داریوش فرهنگ همکاری و توأمان با توانمندی نقش‌های مثبت، خاکستری و منفی اعم از پهلوان، نظامی، افسر عراقی، پدر معتاد و پدر زحمتکش را بازی کرد.

درگذشت محمد برسوزیان

این بازیگر که به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری بود، بعدازظهر امروز در بیمارستان میلاد تهران درگذشت.

بازی در سریال «جلال ۲»، «نهنگ آبی» و «نفس گرم»، «هوش سیاه ۲» و «زمانه» و «در چشم باد» از دیگر کارهای این بازیگر در حوزه تلویزیون محسوب می‌شود.

«روانی» ساخته داریوش فرهنگ، «شب روباه» به کارگردانی همایون اسعدیان، «پنجه در خاک» از آثار ایرج قادری و «دمرل» یدالله صمدی، از جمله فیلم‌های سینمایی است که محمد برسوزیان در آنها ایفای نقش داشته است.

هفت بازیگر سریال متهم گریخت فوت کردند | علت مرگ هفت بازیگر سریال متهم گریخت مشخص شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: